Skocz do zawartości

Brak radości czerpanej z grania.


Janush

Rekomendowane odpowiedzi

Gram w gry od 10 lat, jednak od okołu 3 lat zauważyłem, że robię to na siłę, z przyzwyczajnia. Nie czerpię już z gier radości tak jak kiedyś ;/ To co jest w tym wszystkim najdziwniejsze to to, że ciągle interesuję się tą branżą i jarają mnie nowe tytuły, konsole itd., a w same gry nie za bardzo chce mi się pykać.

Podzielcie się swoimi wrażeniami na ten temat. Mieliście coś podobnego ? Wiecie może czym jest to spowodowane ? Na pewno nie wiekiem, bo jestem dosyć młody ;)

W każdym razie postanowiłem sobie zrobić przerwę na pół roku do premiery nowego gta. Może to pomoże.

Odnośnik do komentarza
Gość GregZPL

Miałem coś takiego kilka lat temu. I prawie przez rok nie grałem wcale. Ale potem znowu zacząłem i granie jara mnie niesamowicie do dzisiaj. Najlepsze lekarstwo na coś takiego to kompletna zmiana tego w co grasz. Grałeś całe życie na Playstation? Kup Nintendo. Na PC? Kup Playstation. Grałeś tylko w singla? Spróbuj multi

Odnośnik do komentarza

Ja mam tak jak ty w każdą wiosne i lato. Gram wtedy tylko w najlepsze tytuły aaa i exy, a i wtedy czuję, że to trochę na siłę. Za to wszystko zmienia się na jesień. Ochota wraca i zaczynam nadrabiać zaległości i czerpać radość z grania.

 

Moim zdaniem błąd, że jak 3 lata temu straciłeś chęć z grania to trzeba było już wtedy zrobić pauzę.

Odnośnik do komentarza

terror, a z ciekawości, w jakie gry grasz?

 

Ja osobiście gry słabe, a nawet po prostu średnie omijam szerokim łukiem i gram głównie w RPG. Uważam, że jest to najbardziej rozwinięty gatunek gier, dla mnie ten gatunek to jak muzyka progresywna na tle reszty. Ostatnio grałem w dark souls, przegrałem 100 niesamowitych godzin. Potem dla odpoczęcia zabrałem się za machinarium i też uważam to za świetne przeżycie.

Aktualnie zachciało mi się powrotu do tradycyjnych jrpg więc sobie gram w tales of vesperie : )