Skocz do zawartości

Ninja Gaiden 3 Razor's Edge


Gość Soul

Rekomendowane odpowiedzi

A czemuz to znowu w pelnej cenie sie pojawia? Nawet Sega miala odrobine przyzwoitosci wypuszczajac kilkumiesieczne Anarchy Reigns w EU i US za pol ceny. 20£, 100PLN powinno kosztowac, bo za dwakroc wieksza cene mam chocby nowego Tomb Raidera, Dead Space 3 czy kto tam co lubi. Olac dziadostwo i kupic jaks stanieje do 50 PLN, 10£.

Odnośnik do komentarza

Olac dziadostwo i kupic jaks stanieje do 50 PLN, 10£.

Przecież nikt ci nie każe kupować w pełnej cenie , jeśli się okaże że jest to w końcu "pełnosprawny" gaiden to jestem gotów zapłacić jak za nowy produkt.Jednak jeśli zmian będzie nie wiele względem poprzednich edycji to mówię stanowcze niet i nie wydam na nią ani złocisza co najwyżej się od kogoś pożyczy.
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

NG3 : Razor's Edge już w kwietniu w Europie i USA. Plus infor o zmianach i dodatkach w tej edycji:

http://www.siliconera.com/2013/02/06/ninja-gaiden-3-razors-edge-360ps3-headed-to-europe-has-new-costumes/

 

Screeny z nowymi strojami:

http://www.siliconera.com/2013/02/06/ninja-gaiden-3-razors-edge-screenshots-show-off-the-new-costumes/

 

Całkiem bogata ta edycja, choć zdaję sobie sprawę z tego, że to już powinno być wszystko w wersji podstawowej NG3.

Odnośnik do komentarza

Sigma to nie będzie - a w tym linku o zmianach brakuje sporo ważnych informacji t.j - będzie 6 broni, które będzie można upgradować. Będzie także znana i lubiana wszystkim broń BOTA dual sword:)

Pewnie to żadne wytłumaczenie, ale wszystkie płatne DLC w naszej alfa wersji bedą tutaj dostępne już za darmo :) (lub jak kto woli po prostu będą w grze)

Będą także nowe ninpo. Pięć dodatkowych mapek do Clan Battle. 

Liczba team missions została potrojona i będzie wynosić 100 :) (może zrobie w końcu jak nie będzie bug'ów)

No i oczywiście 4 postacie z kampanii bedą dostępne w coopie.

Odnośnik do komentarza

Tecmo stracilo duzo fanow Ng dlatego ze oszukali ich. A Ng3R.R nie bedzie technicznie duzo lepsze od Ng3 bo jak widac po filmikach to wersja z WiiU dalej ma zadyszki:P Watpie w dobra sprzedaz gry bo miesiac wczesniej wyjdzie MgR.R i pewnie ci co zawiedli sie na Ng3 dadza sobie na wstrzymanie.

 

No to duzo poprawili;

A znajdą się te same zmiany widoczne z wersji-U Wii usunięcie QTEs, powrót rozczłonkowania, ulepszone AI wrogow.

Sorki Gra dalej muli do tego Nic nie wspomnieli o Online wiec sadze ze dalej bedzie stalo na dobrym Poziomie:P

 

Gra zapie..... Filmik z WiiU..

 

http://www.youtube.com/watch?v=JncVIh9JFi4

Edytowane przez DaniDevil
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Ma nie być tego laga podczas walki co mnie bardzo cieszy, gra laguje na filmiku gorzej od zwykłego Ng3 myślę, że na X/PS3 gra  będzie mimo wszystko chodzić płynniej. Fajnie, że typów się tnie, że jest licznik karmy za który ulepszamy bronie itp i nawet jakieś up'y do nich coś wreście się dzieje.....

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Nie wiem, nie grałem w NG3, ale ta gra jest zaje.bista, tyle powiem. Mobilność wrogów na poziomie "pierwszego" Gaidena, świetny system walki, powrót UT, wysoki poziom trudności, jest klimat, panowie. Biorę w premierę.
Czy NGS2 przypomina? Bardziej starego Ninje 2 z 360 - szkoda, że szumnie zapowiedziane rozczłonkowanie jest tylko trochę lepsze niż w Sigmie 2, a nie jak w części z 2008 roku. A, gram na normalu i jest ciężko, nie to co w NGS2 gdzie nawet na MN patałachy czekały na nasz ruch. Non stop akcja, nikt nie stoi, bebechy latają i hity ciągną się co sekunde.


E:
I NIE MA PIE.PRZONEGO ŁAPANIA CO CHWILE! Największa durnota poprzedniej części.

E2:
Jedyna wada? Kamera jest najgorsza z serii, jeśli komuś sprawiała problemy kontrola w NG, a w "dwójce" myślał, że gorzej się nie da to się mocno zaskoczy...

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

Lagi i dropy? Pierwsze słyszę, u mnie wszystko płynnie chodziło.

E:
Przeszedłem raz jeszcze, tym razem na hard - zero laga czy dropów. Nie rozumiem kompletnie drugiego zdania, że niby Ryu staje przed atakami. System jest o wiele bardziej podobny do "jedynki" niż do NG2. Nie ma ciągłego łapania, brak spamowania izuną i naprawdę fajnie myślący przeciwnicy. Jedynie czego brakuje to normalnego UT przez essencje, ale i tak jest w porządku.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

Dani, co ty pierd...z? jakie lagi i dropy - demo za(pipi)iste. To jest to, czego oczekiwałem - przeciwnicy inaczej się zachowują, nic mi nie lagneło nawet przez moment - może weź wywal ten swój dysk SSD :) bo gra głupieje :)

W końcu Ryu nie jest jak podłuczony po przyjęciu ciosu na blok, reakcja zupełnie inna niż, w NG3 - aż nie mogę uwierzyć, że nie widzisz różnicy i porównujesz gameplay do poprzedniej części - zmęczony może byłeś :)

Odnośnik do komentarza

Tylko czemu ten dash jest jeszcze gorszy niż w poprzedniej części i nie wrócą do porządnego rolla?

Bo to taka teraz moda, by gracz nie miał wrażenia, że ciągle gra w tą samą grę  :) więc wymyśla się dziwne udziwnienia :) by lud nie gadał, jak w przypadku COD, co rok odgrzewane kotlety

 

Nie wiem jak wam, ale mi się w ng3 podobał łuk, a tu jakiś dziwny jest, no chyba że można go upgradować, to wtedy zrozumiem - no i ten celownik na pół ekranu - wtf?

Edytowane przez dzialkowiec
Odnośnik do komentarza

Ja pograłem tylko chwilę, po dosłownie kwadrans po tym jak odpaliłem, do drzwi zapukała Lara, ale nie zauważyłem większej różnicy w porównaniu z dwójką. Panowie, chciałem tylko dyskretnie przypomnieć, że na Normalu NG3 działało dość "znośnie", a problemy zaczynały się od Master Ninja i na online. Tam się zaczynało slo-mo i to czyniło grę praktycznie niegrywalną.

Ja mimo wszystko poczekam aż gra stanieje i aż się "specjaliści" wypowiedzą, bo drugi raz nie chce mieć wściekłej piany na mordzie, że poleciałem do sklepu w dniu premiery, zapłaciłem 200PLNóff, a potem miałem z tego zabawy na jedno przejście, bo reszta była grywalna tylko po wypiciu wiadra melisy.

Odnośnik do komentarza

Czy w podstawce były apteczki? Denerwuje mnie tutaj healtbar i jego uzupełnianie po przez odpalenie Ninpo, durnota. Grając na MN wychodzą na jaw buble - postać czasem potrafi "zaplątać" się w kawałek deski wystającej z rusztowania i kaplica, problemy z wyjściem. Czy też totalnie zwalony łuk, ło matko. Potrafi walić w kogo zechce, zamiast zrobić system w którym postać wali strzałą w przeciwnika znajdującego się na przeciwko nas to Ryu potrafi się odwrócić i oddać strzał w postać oddaloną o 30m biegnącą sobie gdzieś w oddali do nas choć ma stojącego z metr dalej przeciwnika przed sobą. Durnota, na MN jest to nie do przyjęcia gdzie combo zabija (całe szczęście throwy nie są już tak zabójcze). A używanie L2 i ręczne celowanie mija się z celem bo potrafi zrobić to samo -> stoimy na przeciwko fienda, a Ryu odwraca się i celuje gdzieś w dal. Mega minus. No i ta kamera... to trzeba przeczyć na własnej skórze.
Ale i tak jest spoko, już nie mogę się doczekać spotkania z Almą i Doku w fullu.

Z tego co grałem na MN nie ma dropów -> w pewnym momencie 2 RPGmanów napieprza zdrowo z rusztowań + 3 bombardierów na motorach i wszystko stabilnie. Choć i tak nie liczę na to samo w multi.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...