Skocz do zawartości

Dark Souls II


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Heloł :)

Znów mam parę problemów. W Central Drangleic Castle jest pewna winda, która prowadzi na sam szczyt wieży, gdzie do pewnej klatki przywiązany jest jakiś gimp itp. Byłem tam kiedyś, pozbierałem zawartość wszystkich skrzynek, ale jako że nie posiadałem odpowiedniego "klucza" - poszedłem dalej. Jakiś czas później rzeczony "klucz" zdobyłem, ale wizytę w tym miejscu odkładałem na później, aż w końcu zdecydowałem się tam powrócić. Niestety, w międzyczasie tą miejscówkę najechał mi fantom i jak prałem mu dupsko, to uciekł się uleczyć, wskakując na tą windę właśnie. Odjechał mi na samą górę, później nas coś rozłączyło - nieważne. Chodzi o to, że teraz, mimo iż stoję obok dźwigni, którą powinienem tą windę przyzwać, nie mogę nic z tą dźwignią zrobić - zero opcji "pull" - WTF?

 

Skoro już przy Central Drangleic jestem... W tym samym pomieszczeniu jest winda, która prowadzi do pomieszczenia z ośmioma skamieniałymi "dzidownikami". Na środku stoi "posąg" z czarą do wchłaniania dusz. Kłopot w tym, że mimo iż ubijam tych bolków tuż obok - żadna z tych dusz nie wędruje do niego - o co tu chodzi?

 

EDIT:

OK, nie wiem, co zrobiłem, ale winda zjechała do mnie sama, z tym, że teraz czekał na mnie u góry jakiś Fantom z kataną - pewnie ma to związek z faktem, ze kiedyś użyłem Bonefire Ascetic na pobliskim ognisku (walka z Mirror Knightem i trofeum z Bernhardem Jugo) :)

Edytowane przez WrednyPL
Odnośnik do komentarza

Walka z ancient dragonem trochę mnie rozczarowała. Spodziewałem się czegoś na wzór kalameeta jeśli chodzi o trudność i samą walkę a wyszedł z niego jeden z prostszych i przewidywalnych z bossów.

 

Generalnie podzielam opinię, że bossowie (poza jakimiś wyjątkami) są trochę tacy bez wyrazu w porównaniu z tym co było w jedynce.

Odnośnik do komentarza

Po walce z Freją wróciłem do jej lokacji jeszcze raz i pod głową smoka oczom mym ukazał się je.bitny kamień. Co z nim zrobić?

Dodam że jest to pierwsze przejście i  NIE używałem jeszcze ascetic bonfire na ognisku w tej lokacji...

W późniejszej części gry zdobędziesz Ashen Mist Heart od Ancient Dragona. Jak już będziesz miał ten item to podejdź do tego kamienia. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

To mówicie że gra na ps3 jest grywalna? Nówka na zavvi 20 funtów i kusi, zawsze lepiej na tv grać niż monitorze.

A czemu jeśli coś jest na PS3 to od razu musi być nie grywalne? Dla mnie wszystkie tytuły, które ogrywam na PS3 są grywalne, chyba że trafiłbym akurat crapa, który byłby niegrywalny, bez względu na platformę, na jakiej się ukazał. Skoro tytuł łapie oceny rzędu 9/10 oraz 10/10 to raczej jest grywalny.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Interesujący materiał, który ma dużo zarzutów do Dark Souls II względem poprzednich odsłon. Ciekaw jestem, co sądzą o tym osoby, które ograły wszystkie gry z serii.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UScsme8didI

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nie ogladam bo nie chce spoilerow, ale poki co to mi przeszkadza (mam za soba jakies 6-7 bossow)

 

- skopany nowy system equip load i rolli

- skopany nowy system durability

- po pewnym czasie zauwazylem, ze bossowie sa trudniejsi niz wczesniej ale tylko dlatego ze w danej potyczce jest wiecej niz jeden boss naraz (imo tania zagrywka)

- covenanty, ktore nakladaja takie warunki ze bardzo ciezko sie polaczyc

- waski wachlarz broni w early game (az do scimitara zadnej dex weapon poza wooolna wlocznia)

- ograniczone na poczatku shardy nie pozwalajace wyprobowac tych broni co sa

- dlugie przerwy pomiedzy pojedynczymi kwestiami npc, co skonczylo sie tym ze po pewnym czasie tylko czytam ich wypowiedzi i skipuje glos

- wszystko jest wolniejsze i bardziej ociezale

- cooldown po estusie

- rozwalenie endurance na dwa staty

- rozwiazanie z agility

- najgorszy tutorial w serii

- okropne lagi na ekranie tworzenia postaci

Edytowane przez mate5
Odnośnik do komentarza

Trochę tl;dw, ale sam generalnie zgadzam się ze zdaniem usłyszanym zaraz na początku: DaS2 is disappointing, but still a pretty good game. Szkoda tylko, że gdzieś tak naprawdę uleciał z dwójki czar tej serii, widać, że twórcy nie chcieli podjąć żadnego ryzyka, żeby stworzyć coś nowego, tylko postawili na zrobienie gry większej, solidnej, ale nic ponad to. Sam w sumie do końca nie wiem, co mi nie pasuje w Das2, bo o ile zahajpowany na nią przed premierą byłem ogromnie (co jeszcze utrzymywało się przez pierwsze przejście), tak teraz po łyknięciu platyny nie widzę żadnego sensu do niej wracać, nie czuję żadnej ochoty zwiedzić jakąś lokację po raz kolejny, czy zmierzyć się z jakimś bossem próbując innego podejścia, builda itd. Po prostu oprócz pojedynczych elementów nic w tej grze nie porywa designem, pomysłem na lokacje, rozmieszczenie przeciwników czy walki z bossami. Ciężko mi przez to porównywać wszystkie gry z serii między sobą, ale fun z gry oceniłbym tak: DaS > DeS > DaS2.

 

O PvP nie mówię nic, bo dla mnie Soul Memory zabiło całą zabawę.

Edytowane przez Qjon
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@mate5 całkiem sporo się pokrywa z tym co napisałeś. Mam dziwne wrażenie, że seria stała się zbyt popularna (pomimo tego, że wielu fanów marzyło o tym, by FS odpowiednio zarobiło na niej i ją kontynuowało) i zaczęto za bardzo przy niej kombinować bez jakiejś większej wizji czym ta seria powinna być i w jakim kierunku iść. Jak zobaczyłem ile tym razem jest walk z wieloma bossami na raz i jak niekonsekwentny potrafi być świat w swojej geografii to trochę mnie zszokowało, że tak podstawowe rzeczy stanowiące o tej grze są tak źle zrobione.

Odnośnik do komentarza

O wlasnie geografia drangleic, lordran wydawalo sie spojne, tak jakby caly swiat byl jedna caloscia i poszczegolne lokacje nie przenikalyby sie gdyby je zobaczyc wszystkie naraz (ciezko wyjasnic o co mi chodzi, ale chyba sie domyslacie), a w dwojce dali zwyczajnie strefy buforowe miedzy lokacjami, ktore przenosza cie w calkiem inne miejsce.

 

No ale gram bo to dalej solidne soulsy.

Odnośnik do komentarza

Dobrze też jest powiedziane na tym klipie, że widać, iż nowi reżyserzy gry, jak i cały marketing, produkcja kręciły się wokół zrobienia gry trudnej dla samego faktu bycia trudną, bo "przecież takie są Soulsy, trudnie nie? Chcecie trudnej gierki" stąd też tyle naciąganych momentów w grze, które są tylko po to, żeby do(pipi)ać znienacka graczowi, a nie żeby uczył się na swoich błędach.

Odnośnik do komentarza

mam takie pytanko, powoli sie skłaniam na przerzucenie się z DS1 na DS2, chociaz mam nadzieje ze jeszcze troche przejde DS1

 

ale tak sobie patrzyłem na wiki na tarcze (tak z nudów) i z tego co widze to masa tarcz nie ma 100% fizycznej ochrony, niezaleznie czy małe, średnie czy duże, to prawda? w DS1 praktycznie wszystkie średnie i duże miały 100% ochrony fizycznej, a jedynie te małe miały troche mniej

Odnośnik do komentarza

mam takie pytanko, powoli sie skłaniam na przerzucenie się z DS1 na DS2, chociaz mam nadzieje ze jeszcze troche przejde DS1

 

ale tak sobie patrzyłem na wiki na tarcze (tak z nudów) i z tego co widze to masa tarcz nie ma 100% fizycznej ochrony, niezaleznie czy małe, średnie czy duże, to prawda? w DS1 praktycznie wszystkie średnie i duże miały 100% ochrony fizycznej, a jedynie te małe miały troche mniej

Jezu skończ jedynkę chłopie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...