Opublikowano 25 lutego 201312 l Analiza techniczna dema KSF od speców z Digital Foundry http://www.eurogamer.pl/articles/2013-02-25-analiza-techniczna-dema-killzone-shadow-fall?utm_source=eurogamer&utm_medium=email&utm_campaign=pl-daily Co do klatek to zadowolę się 30, pod warunkiem jednak że będą stałe. Żadnego skakania od 60 do 20 nie chcę. Płynne 60fps chciałbym widzieć w wyścigach i slasherach.
Opublikowano 26 lutego 201312 l Ja chcialbym dostac dobry multiplayer,bo single mnie nie obchodzi.. Jedynym killzonem jakim gralem po sieci jest 3,i dla mnie ta gra bylaby super gdyby -snajperzy nie mieli niewidzialnosci -Jakies roboty,wiezyczki co 3 metr -pelno botow w powietrzu -Kolesie ktorzy sie przebieraja za wroga frakcje. -Lepszy balans broni -Bardziej rozbudowane wieksze mapy Podobno multi do tego nowego killzona ma tworzyc gosc co robil K2.Ja w K2 nie gralem,ale jest tam tez ten sam syf co w 3 killzonie?
Opublikowano 26 lutego 201312 l Multi w KZ2 jest o niebo lepsze od tego w trójce. Swego czasu w KZ2 grało bardzo dużo ludzi. Obok pierwszego Redistance najlepszy multiplayer fps ns PS3.
Opublikowano 26 lutego 201312 l Kz3 jest mega słabe w Multi, brakuje listy serwerów, co dla mnie jest pomyłką. W dwójce można było dowolnie modyfikować zasady, dzięki czemu grało się rewelacyjnie. Do tego znacznie lepsze mapy i wolniejsze tempo gry. Mam nadzieję, że powrócą do części drugiej, ale wyrzucajac cześć rzeczy po drodze
Opublikowano 23 marca 201312 l o_O okazuje się, że single player jest już ukończony od paru miesięcy i teraz skupiają się na multiplayerze. najs, ta gra będzie mocno wypolerowana.
Opublikowano 23 marca 201312 l Niech jeszcze podbiją grafikę. Za multi podobno jest odpowiedzialny ten sam gość, który pracował przy KZ2, więc jest nadzieja na coś dobrego.
Opublikowano 23 marca 201312 l To może niestety znaczyć, że gra nie skorzysta w pełni z tego upgrade'u do 8 giga, oh well. Ja mam takie głupie pytanie... Podczas gameplayu często gra zwalniała tempo, niczym takie slowmo, czy to tylko dla filmiku, czy w grze faktycznie można zwolnić rozgrywkę na chwilę?
Opublikowano 23 marca 201312 l No tak zbytnio nie pasuje do killzone, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
Opublikowano 7 maja 201311 l Z niemieckiego fanpage PS. " akcja 30 lat po K3; 2 miasta obok siebie, 2 rywalizujące ze sobą narody- Vektanie i Helghanie.Rozdzielone ogromnym murem, który powstrzymuje eskalację zimnej wojny. W środku wy, oddział cieni który musi utrzymać równowagę (między narodami)"
Opublikowano 29 maja 201311 l stary nowy gameplay http://www.youtube.com/watch?v=d7yGmPJq0kY&feature=player_embedded
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Świetna grafika, mam nadzieje że na grafice się nie skończy i fabuła będzie trzymała poziom. Na początku filmiku... pomnik Visariego ;>
Opublikowano 11 czerwca 201311 l http://www.gamespot.com/e3/killzone-shadow-fall-e3-stage-demo-6409831/ 20min z demem....jezu jak mi się ten design nie podoba, spluwy, laserki, jakieś gadżety - normalnie kolorowy klon halo sądząc po zainteresowaniu tym tematem raczej nikt się cudu po tym tytule nie spodziewa. Już bardziej czekam na Mercenary niż Shadow Fall
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Design i otoczenie jakie stworzyli pasuje mi, bo mam juz trochę dość tej wszechobecnej szarości, brudu jak jest w większości fps z drugiej strony rozumiem rozzalenie fanow bo poki co nie ma tego klimatu jak w poprzenichn odslonach, ja tam na bank kupię bo wyglada naprawdę elegancko, jedynie do czego można sie przyczepić to gadżety ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.