Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tego nie tykam i zostawiam poziom trudności na domyślnym. Lecę teraz te dodatkowe toury i jest dobrze. Część wyzwań idzie od strzała, a przy niektórych trzeba się skupić. Na razie wszystkie gwiazdki wpadły, które mogły.

Jak ktoś wspomniał wyżej, niech dadzą wybór miejsca z którego się startuje, to powinno pomóc tym co mają problemy.

 

Wyzwania Elite bardzo mi się podobają. Aktualnie zbieram gwiazdki do 74 poziomu i oby zwiększyli to do 100. Poziomy klubów też mogli by podnieść.

Odnośnik do komentarza

Racja, ciekawi mnie co wyskrobie Kaz przy GT (i czy nadal ma nieograniczony budżet). Swoją drogą mam nadzieję, że jeszcze jest rynek na takie gry jak Gran Turismo.
Spoglądając na debiut Forzy 6 w UK, to trochę smutno się robi (>22,700 <38,100 ). Horizon 2 zaliczył lepszy debiut, mimo mniejszej bazy graczy. No nic, mam nadzieję, że jest jeszcze miejsce na wysokobudżetowe sim-racery.

Odnośnik do komentarza

Teraz rejcerów nie ma już typowo sim na konsolach, możesz sobie poustawiać wszystkie wspomagacze (abs, tcs, asm), linię przejazdu, poziom trudności kierowców. To dla noobków. Dla większych pasjonatów to wiadomo wszystko na off/hard. 

Ja się dziwię, że Forza 6 miała takie słabe otwarcie. Przecież możesz sobie ją dostosować całkowicie pod swoje preferencje, już nie pisząc o tym, że jest przewijanie.

Odnośnik do komentarza

Myślę po prostu, że liczba graczy grających w racery spada. Dlatego jestem ciekaw największego IP jeśli chodzi o wyścigi. Jeśli GT7 nie odniesie sukcesu, to źle wróży dla rynku takich gier.  Pocieszam się tym, że przynajmniej pojawiają się mniejsze tytuły (Asseto Corsa jednak nie zastąpi mi serii GT, to inne doświadczenie).

Z drugiej strony w przypadku Forzy może być to po prostu zwykłe zmęczenie IP.

Edit:
@Kermit

To słaby start. Pierwsze dwa dni na rynku to zwykle ok. 80-90% sprzedaży w otwierającym tygodniu (i nadal duży procent sprzedaży Ltd.)

Dla porównania:
Forza 3 - 80.000 (premiera również w piątek)
Forza 4 - 105.000 (również piątek)

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

ja sie bardzo boje o GT7 - ten czas developingu, pewnie gigantyczne sumy kasy wchloniete w produkcje, na drugiej stronie bieguna garazowe i swietne carsy czy seryjnie wypuszczane kolejne czesci swietnej forzy, GT7 musi zarzadzic tak jak robily to czesci na psx i ps2, w przeciwnym badz razie jak piszecie - gry wyscigowe z takim budzetem czy czasem developerki nie beda juz mialy racji bytu

 

czy gt7 podola? tego sie troche boje po tym co kaz zrobil na ps3 - znowu cos czuje, ze elementy wykonane na takim poziomie, ze inni beda do nich rownac dopiero na nowej generacji beda przeplatac sie z totalnymi archaizmami

Odnośnik do komentarza

Też się boję. Z drugie strony trzeba pamiętać, że Kaz nienawidził pracować na Ps3 (mimo to, Polyphony i tak osiągnęło cuda przy GT6) i jako jeden z nielicznych wew. developerów narzekał otwarcie na architekturę konsoli.

Przy nowym GT chciałbym odświeżenia niektórych elementów, głównie związanych z UI i poruszaniem się wśród gry. Zmiany udźwiękowienia (no tutaj studio zatrudniło chyba najlepszą możliwą osobę, bo Audio Lead Designera, inżyniera dźwięku i jednego z założycieli studia robiącego dźwięk do serii Forza). Nie chcę natomiast by seria straciła swojego ducha. Nadal chcę różnorodne trasy, masę klasycznych aut (jestem częścią problemu i lubię te wszystkie używane samochody itp.), licencji do zdania, czy ograniczeń przy wyścigach.

Online dla mnie nie istnieje w samochodówkach z wyjątkiem list z czasami, więc dobry system rankingowy to podstawa. Czego nie chcę to zbytnie unowocześnienie GT, więc zamiast rewolucji wolałbym odpowiedni lifting.

(no i czas ładowania, proszę o ten z DC)
 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Zacząłem grać w DC i szczerze mówiąc nie wiem co sądzić o modelu jazdy. Zdecydowali się na coś pomiędzy arcade, a simem i nie jestem na chwilę obecną do końca przekonany, że im się to wyważenie udało.

 

Natomiast po latach grania w Forzę/GT, w kółko na tych samych trasach, fajnym powiewem świeżości są dla mnie dostępne tu trasy oraz brak (chyba, że znaleźć nie potrafię) możliwości włączenia optymalnej linii przejazdu, co każe tych nowych torów się rzeczywiście nauczyć. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...