Skocz do zawartości

Titanfall


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

 

Titanfall działa na konsoli Xbox One w rozdzielczości 792p, czyli identycznej jak w wersji beta. Informacje potwierdził przedstawiciel studia Respawn Entertainment, Richard Baker.

Według wcześniejszych doniesień, przypisywanych odpowiedzialnej za kontakty ze społecznością Abbie Heppe, twórcy strzelanki starali się uzyskać 900p na konsoli Microsoftu, co najwidoczniej zakończyło się niepowodzeniem.

- Eksperymentowaliśmy z wyższą i niższą rozdzielczością. Jeden z większych tricków to zmniejszenie wykorzystania ESRAM, więc myślimy o rezygnacji ze sprzętowego wygładzania MSAA na rzecz FXAA, by zmniejszyć rozmiar renderowanych scen - przyznaje Baker w rozmowie z Eurogamerem.

- Będziemy eksperymentować. Celem jest 1080p bez wygładzania lub 900p z FXAA. Szukamy optymalizacji... Nie chcemy z niczego zrezygnować kosztem wyższej rozdzielczości. Nie jesteśmy w pełni zadowoleni z opcji, cały czas pracujemy. Ale w dniu premiery nic się nie zmieni, zapewne opublikujemy łatkę po wydaniu. W przyszłości prawdopodobnie zwiększymy rozdzielczość.

- Wiele zależy od GPU. Nadal jest tu miejsce na optymalizację, a prace trwają - dodaje Baker. - Idealne byłoby solidne 60 klatek na sekundę w dniu premiery, ale podczas dużych walk, z wieloma efektami cząsteczkowymi i fizyką... Nadal pracujemy nad ujednoliceniem systemów, by działały równolegle, gwarantując 60 FPS bez spadków.

Deweloper przyznał, że można jednak liczyć na pewną optymalizację już w dniu premiery, dzięki zmianom poczynionym po zakończeniu testów wersji beta.

- Był pewien problem, który zabrał nam dużo więcej czasu niż powinien. Działanie w najbardziej obciążających momentach jest lepsze, a ogólna płynność rozgrywki jest pewnie identyczna z betą.

 

http://www.eurogamer.pl/articles/digitalfoundry-2014-titanfall-792p-na-xbox-one-w-dniu-premiery

 

jakoś nie chce mi się wierzyć na patcha z 1080p jakiś czas po premierze, ludzie kupią, kasa zaksięgowana i czas robić sequela.

Odnośnik do komentarza

 

Titanfall działa na konsoli Xbox One w rozdzielczości 792p, czyli identycznej jak w wersji beta. Informacje potwierdził przedstawiciel studia Respawn Entertainment, Richard Baker.

Według wcześniejszych doniesień, przypisywanych odpowiedzialnej za kontakty ze społecznością Abbie Heppe, twórcy strzelanki starali się uzyskać 900p na konsoli Microsoftu, co najwidoczniej zakończyło się niepowodzeniem.

- Eksperymentowaliśmy z wyższą i niższą rozdzielczością. Jeden z większych tricków to zmniejszenie wykorzystania ESRAM, więc myślimy o rezygnacji ze sprzętowego wygładzania MSAA na rzecz FXAA, by zmniejszyć rozmiar renderowanych scen - przyznaje Baker w rozmowie z Eurogamerem.

- Będziemy eksperymentować. Celem jest 1080p bez wygładzania lub 900p z FXAA. Szukamy optymalizacji... Nie chcemy z niczego zrezygnować kosztem wyższej rozdzielczości. Nie jesteśmy w pełni zadowoleni z opcji, cały czas pracujemy. Ale w dniu premiery nic się nie zmieni, zapewne opublikujemy łatkę po wydaniu. W przyszłości prawdopodobnie zwiększymy rozdzielczość.

- Wiele zależy od GPU. Nadal jest tu miejsce na optymalizację, a prace trwają - dodaje Baker. - Idealne byłoby solidne 60 klatek na sekundę w dniu premiery, ale podczas dużych walk, z wieloma efektami cząsteczkowymi i fizyką... Nadal pracujemy nad ujednoliceniem systemów, by działały równolegle, gwarantując 60 FPS bez spadków.

Deweloper przyznał, że można jednak liczyć na pewną optymalizację już w dniu premiery, dzięki zmianom poczynionym po zakończeniu testów wersji beta.

- Był pewien problem, który zabrał nam dużo więcej czasu niż powinien. Działanie w najbardziej obciążających momentach jest lepsze, a ogólna płynność rozgrywki jest pewnie identyczna z betą.

 

http://www.eurogamer.pl/articles/digitalfoundry-2014-titanfall-792p-na-xbox-one-w-dniu-premiery

 

jakoś nie chce mi się wierzyć na patcha z 1080p jakiś czas po premierze, ludzie kupią, kasa zaksięgowana i czas robić sequela.

 

 

ahahah wypuszczanie gry praktycznie bez kampanii singlowej, ale i tak jest zrobiona w połowie i nadal nie wiadomo jak będzie się prezentował produkt końcowy EA<3.

Odnośnik do komentarza

ja wole dopieszczone multi bez singla  niż singla pokroju BF4, Call of Duty Ghost i Killzone Shadow Fall. Jak chce FPS z dobrym fabularnie singlem to odpalę far cry 3, bioshocka czy metro. Titanfall to doskonałe multi i dla mnie styka .

 

Jestem ciekaw gdzie najwięcej ludzi będzie grac na xbox one, xbox 360 czy na pc. Ja dla tej jednej gry 2 k wydawać nie zamierzam to i na pc pogram ale pewnie w USA napędzi to sprzedaż xboxa:).

Odnośnik do komentarza
Gość ragus

Zrobiłem pierwszą misję w "kampanii". Nie różni to się zbyt wiele od zwykłych meczów, tyle że przed rozpoczęciem jest cutscenka i w trakcie meczu pojawia się kilka dodatkowych komunikatów.

 

Gra się oczywiście za je bi ście. Idę spać, a jutro naku.rwiam cały dzień.

 

edit: no dobra, zagrałem jeszcze mecza. Ta mapa jest prześliczna:

 

iG6jTFevB4qiH.png

 

iX2iO3AGXZuv9.png

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

lol ta gra serio wygląda jak na X360.

Porównajcie grafe chociażby do Crysisa 2.

Bez przesady gra wygląda ślicznie ( na PC w max detalach, na XO nie gralem )

Jak kolega wyżej napisał, też wolę grywalniejszą grę niż smętnego benchmarka. W betę Tytana grałem parę godzin a Crisisa 3 po 40 min wyłączyłem, taki był pasjonujący :)

Poza tym to jest Source Engine z 2004 roku. Tak wiem że mocno zmodyfikowany, ale jednak nie wyczarują na nim takich bajerów jak na nowym Frostbite.

Odnośnik do komentarza

 

lol ta gra serio wygląda jak na X360.

Porównajcie grafe chociażby do Crysisa 2.

Bez przesady gra wygląda ślicznie ( na PC w max detalach, na XO nie gralem )

Jak kolega wyżej napisał, też wolę grywalniejszą grę niż smętnego benchmarka. W betę Tytana grałem parę godzin a Crisisa 3 po 40 min wyłączyłem, taki był pasjonujący :)

Poza tym to jest Source Engine z 2004 roku. Tak wiem że mocno zmodyfikowany, ale jednak nie wyczarują na nim takich bajerów jak na nowym Frostbite.

 

Przede wszystkim to jest gra nastawiona na multiplayer, a w takim wypadku stały i wysoki FPS jest zdecydowanie ważniejszy od oprawy czy rozdzielczości.

Odnośnik do komentarza

 

Gra miała sprawdzić chmurę i infrastrukturę sieciową ;) Coś jednak poszło nie tak...

 

Inni jakoś grają.

 

Jakoś to nie znaczy że wszyscy..

 

http://support.xbox.com/en-GB/xbox-live-status?icid=furl_status

http://downdetector.co.uk/problems/xbox-live

http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_one_support/f/4267/p/1713364/4560969.aspx

Edytowane przez Salwador
Odnośnik do komentarza

Ja czekam kiedy moj bundle zostanie wyslany przez brytyjskiego amazona. Teoretycznie maja wysłać dopiero jutro więc w week nie pogram bo jak nic dojdzie dopiero poniedziałek/wtorek. No chyba że wyślą dziś wtedy jest jakaś drobna szansa.

Bardzo jestem ciekaw czy gra zwojuje rynek competetive ktorym bardzo sie interesuje. Nie wiem czy po za HardPoint DOM i CTF są jakieś tryby które pasowały by do rozgrywek esportowych.

Ciekaw też jestem zaangażowania MS w tą działkę, czy zrobią w tym roku coś na miarę COD Championships organizowanych przez Activision.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...