Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

to już wiem skąd ta pochwała za ciche działanie ps4, poprostu wiatrak nie startował. Oj jak ja lubie takie newsy i znając mojego pecha, będe miał wszystkie te przypadłości naraz. I pomyśleć, że ja kupuje ten shit tylko po to by pograć w fife. 

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 743,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Straszna dzisiaj beka z Sony. 14 klatek w kiepsko wyglądającej grze z jednym rywalem ( i to od architekta Sony ), przegrzewanie, niemożność spatchowania.

Opublikowano

Bluber, mam świadomość ocen i nie dziwią mnie specjalnie. Myślę, że na taką ocenę KZ: SF wpłynęły dwie rzeczy - syndrom launch title i syndrom sequela. Pierwszy to po prostu zderzenie napompowanych hype'm oczekiwań recenzentów, z nie do końca spełniającą te oczekiwania rzeczywistością (od kiedy pamiętam zawsze były narzekania na to, że tytuły startowe nie zwiastują nowej generacji). Drugie to po prostu fakt, że Killzone pozostał Killzone'm, i posiada elementy które już widzieliśmy. A najnowszy KZ to czwarta część serii, i szósta gra z cyklu. GG nigdy nie byli geniuszami narracji, więc siła ich leżała w rozgrywce i efektach audio-wizualnych. Ale te w końcu się opatrzą. Niemniej sukces KZ będzie leżał od community feedbacku dotyczącego multi. To może sprawić, że oceny pójdą w górę, lub gra zyska status: "niedocenionej".

 

Jednakże nie można porównywać tej sprawy, ze sprawą Halo 4 (czy nawet najnowszych Gears of War), wyciągając ją z kontekstu sytuacji, w której te gry wychodziły. Halo 4 i Gears of War: Judgement, to ex'y które miały wykarmić zgłodniałych posiadaczy X360. MS już wtedy od dłuższego czasu olewał kwestię ex'ów dla core gamerów, skupiając się na exa'ach w postaci typowo casualowych grach ruchowych dla Kinecta. Sony tymczasem dwoiło się i troiło, sypiąc jak i nowe IP, jak i sequele i choć nie wszystkie osiągnęły sukces (normalne, co nie?) to posiadacze PS3 pod względem ex'ów nie mogli narzekać na niedosyt. Rozdrażnieni posiadacze X360 oczekiwali więc Halo i Forzy jako totalne megatony, które swą jakością przyćmią ilość, i sytuację ex'ów na X360. Każdy punkt do góry w ocenach był na wagę sukcesu, a każdy punkt w dół był wyśmiewany. Oto bowiem posiadacze X360 doczekali się swoich ex'ów - i co? I jajco. Ósemka to nie było to czego oczekiwano, bo konkurencja takich ósemek miała na pęczki.

Opublikowano

Jak widze te spadki FPS'ow albo problem z rozdzialka 1080p to naprawde zaczynam watpic w te next-geny. 7 lat czekalismy i dostajemy cos takiego. To gry na PS3, ktore podobno bylo tak ciezko pisac mialy 720p i 30fps i wszystko bylo stale. Juz nie wspomne o Burnout Paradise, ktory chodzil w 60fpsach i w 1080p (chociaz to chyba byla upscalowane).

 

Tyle RAMU, tyle MOCY. Chója.

Edytowane przez Redmitsu

Opublikowano

Sony wypuściło wadliwą aktualizację firmware'u, która powodowała awarie wszystkich gier na PS4 - napisało EA w oświadczeniu

Sony udostępniło aktualizację firmware'u dla PlayStation 4, która jest wymagana do użycia wielu funkcji konsoli. Aktualizacja ta powoduje jednak również zakłócenia stabilności w działaniu gier na tej platformie. Dotyczy to wszystkich gier na PS4, w tym także tytułów EA. Gry się zawieszają, następuje utrata łączności między kontrolerem a ekranem."

 

http://www.gram.pl/news/2013/11/16/ea-oskarza-sony-aktualizacja-firmwareu-powoduje-bledy-w-dzialaniu-wszyskich-gier-na-ps4.shtml

 

W sumie po co sprawdzac updaty przed wypuszczeniem... :teehee:

 

No i ciekaw jestem, czy EA jak zwykle nie zwala winy na innych, w koncu freezy z FIFY 14 do dzisiaj sa naprawiane na currentgenach.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Sony wypuściło wadliwą aktualizację firmware'u, która powodowała awarie wszystkich gier na PS4 - napisało EA w oświadczeniu

Sony udostępniło aktualizację firmware'u dla PlayStation 4, która jest wymagana do użycia wielu funkcji konsoli. Aktualizacja ta powoduje jednak również zakłócenia stabilności w działaniu gier na tej platformie. Dotyczy to wszystkich gier na PS4, w tym także tytułów EA. Gry się zawieszają, następuje utrata łączności między kontrolerem a ekranem."

 

http://www.gram.pl/news/2013/11/16/ea-oskarza-sony-aktualizacja-firmwareu-powoduje-bledy-w-dzialaniu-wszyskich-gier-na-ps4.shtml

 

W sumie po co sprawdzac updaty przed wypuszczeniem... :teehee:

 

No i ciekaw jestem, czy EA jak zwykle nie zwala winy na innych, w koncu freezy z FIFY 14 do dzisiaj sa naprawiane na currentgenach.

 

Tylko wiesz że EA usunęło ten wpis, twierdząc że to nieporozumienie, i łatka na pewno nie powoduję tych problemów 

Opublikowano

Mendrek, ale 87 % to nie jest 8 i Halo 4 też miało syndrom sequela (7 część cyklu) więc to są słabe argumenty. I tak każdy był rozdrazniony bo exy to 95% całej biblioteki konsoli i nikt nie miał w co grać. Jeśli tak to jak ty wytrzymales z ps3 do 2009 roku ? Albo w co grałeś w 2012 (kiedy ja prawilnie przypominam grałem w Halo 4 i Forze Horizon i Trialsy Evo, Feza, Mark of the Ninja czy Dust). Nie musisz mi odpowiadac bo wiem: gry z plusa oraz Bf3.

Opublikowano

Killzone też mocny:

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-next-gen-now-killzone-resogun-knack

 

Just like Killzone Shadow Fall, Knack also runs with an unlocked frame-rate, the difference being that the frame-pacing causes real issues, resulting in genuinely problematic on-screen judder.

Many who've seen Knack tend to be put off by its perceptibly poor frame-rate. The curious thing is that the game usually runs in the 30-40fps area. Once again we're seeing what happens when a game refreshes in a haphazard manner, with little consistency - the resultant judder often gives the impression of a game that is running at a much lower frame-rate than the actual reality of the situation.

 

To ile tam miało być? 30-60 fpsów, ta? Pewnie jak się patrzy w niebo, to wyciągnie z 2 razy te 60.

 

Greatness awaits.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

ważne, żeby poniżej 30 nie spadalo.

W multi stale 60 !

Opublikowano

ważne, żeby poniżej 30 nie spadalo.

W multi stale 60 !

 

Opublikowano

ważne, żeby poniżej 30 nie spadalo.

W multi stale 60 !

to wszystko przez te skrypty. za duzo mocy zabieraja

Opublikowano

 

Nie rozumiem po co się spinać o konsolę. Przecież są "praktycznie" takie same. Coś na jednej wygląda lepiej, a na drugiej gorzej i tyle. Nie grafika jest najważniejsza! Mam xboxa 360 (bo był tańszy od ps3 swego czasu) i teraz zamierzam kupić ps3 aby nadrobić zaległości w kilku gierkach, które mnie interesują + zostanie mi odtwarzacz blu-ray :) W nowej generacji celuję w ps4 (bo tańsza i to co zrobił m$ mi nie odpowiada). Pod koniec generacji dokupię xone, a w między czasie wii u. I po co ta spina?

 

 

867315.jpg

 

 

Obrazek się nie otwiera.

 

Co do awaryjności konsoli - zawsze jest gwarancja. Sam nie widzę powodów aby rzucać się na nową konsolę właśnie min z tego względu, że pierwsze egzemplarze lubią robić niespodzianki, a gry wyglądają ciut lepiej niż na obecnej generacji. Nie widać różnicy, więc po co przepłacać?

Opublikowano

@bluber

Oczywiście, że każdy mógł czuć się rozdrażniony, kto oczekuje od konsoli więcej niż multiplatform. Ex'y czynią konsolę wyjątkową i unikatową na tle konkurencji. Co to za konsola do odpalania nie wszystkich gier z innej konsoli? Ex'y to sól i pieprz biblioteki każdego systemu - bez tego byłobo nudno i mdło, nieprawdaż?

Znowu wyciągasz sytuację z kontekstu. Przytaczasz 2012 w kalendarzu PS3, który de facto nie był wcale taki zły, bo ex'ów wyszło w liczbie dwucyfrowej, ale fakt faktem nie były one na tym samym poziomie do którego przyzwyczaiło Sony - powód był prosty. 2011 był tak zaje*istym ex'owo rokiem, że wielkie studia wyprztykały się z gier. SMS, QD czy ND wróciły dopiero w 2013 roku, a w 2012 i tak wyszła gra zgarniająca nagrody (np. Bafta) pt. Journey. Lecz jakby na to nie patrzeć, to MS nie tylko olewał 2012, ale i poprzednie (i następne) lata. W tym kontekście jeden słabszy (ale nie słaby) pod względem ex'ów rok w obozie Playstation to i tak nic, do tego co serwował w ostatnich latach swoim klientom MS. I to odbiło się na pozycji - PS3 mimo rok późniejszej premiery dogoniło X360 bardzo szybko. MS spoczął na laurach, zaniedbując ostatnie lata, które zwykle są o tyle ważne że przynoszą "ostatnie wyciskanie soków" z aktualncyh systemów.

Ps. Dobrze, że przypomniałeś rewolucję jaką przyniósł nowy Playstation Plus. Zdominował i wyśmiał on abonament u konkurencji i pokazał jak powinien wyglądać. MS niewinnie się ugiął i wprowadził marną podróbę w swojej ofercie... :)

Opublikowano

 

Nowy xbox tez bedzie sie przegrzewal

 

z takim wiatrakiem?

 

19zh.jpg

 

nie mówię że nie, ale jest to mniej prawdopodobne niż w PS4. Jak widać duże rozmiary i dużo miejsca w środku miały jakiś cel.

 

Zdaje się że SoQ w dyskusji ze zgredami o PS4 też mówił że od konsoli daje jak od grzejnika.

 

805871827f1ec0f589a6b684380a34af.png

 

Nie dziwnie, że daje jak od grzejnika skoro ładnie wydmu(pipi)e. A w szrocie te 5 łopatek to chyba do wyprowadzania śmieci co powpadają przez te szczeliny w obudowie. lol

Opublikowano
Na amazon jest sporo osob z RLOD i wiekszosc to verified purchasers. I nie sa to 2 osoby,tylko ponad 200. Sony twierdzi,ze problem dotyczy 0.04% konsol przy 1mil to 40000 konsol z RLOD

 

 

Nie no, 40 000 to 4 % z miliona, nie 0,04 %.

Edytowane przez kotlet_schabowy

Opublikowano

Czego w końcu dotyczyło to 0,04%? Konsol ze zwalonym HDMI, konsol z zepsutym wiatrakiem czy ogólnie w jakiś sposób wadliwych?

Edytowane przez Mustang

Opublikowano

 

Na amazon jest sporo osob z RLOD i wiekszosc to verified purchasers. I nie sa to 2 osoby,tylko ponad 200. Sony twierdzi,ze problem dotyczy 0.04% konsol przy 1mil to 40000 konsol z RLOD

 

Nie no, 40 000 to 4 % z miliona, nie 0,04 %.
Zapomnialem przez 100 podzielic

Edytowane przez Zaqair

Opublikowano

Coś podejrzanie dużo tych doniesień jak na 0,04%.

 

Najważniejsze i tak jest ewentualne przegrzewanie i stan konsoli po dłuższym czasie. Australia też może dostarczyć jakiś ciekawych wieści, maja tam lato i będą testować konsolki w wyższych temperaturach.

 

HDMI to na szczęście wada mechaniczna, przynajmniej takie konsole będą bez problemu wymieniane na nowe sztuki.

Opublikowano

@bluber

Oczywiście, że każdy mógł czuć się rozdrażniony, kto oczekuje od konsoli więcej niż multiplatform. Ex'y czynią konsolę wyjątkową i unikatową na tle konkurencji. Co to za konsola do odpalania nie wszystkich gier z innej konsoli? Ex'y to sól i pieprz biblioteki każdego systemu - bez tego byłobo nudno i mdło, nieprawdaż?

Znowu wyciągasz sytuację z kontekstu. Przytaczasz 2012 w kalendarzu PS3, który de facto nie był wcale taki zły, bo ex'ów wyszło w liczbie dwucyfrowej, ale fakt faktem nie były one na tym samym poziomie do którego przyzwyczaiło Sony - powód był prosty. 2011 był tak zaje*istym ex'owo rokiem, że wielkie studia wyprztykały się z gier. SMS, QD czy ND wróciły dopiero w 2013 roku, a w 2012 i tak wyszła gra zgarniająca nagrody (np. Bafta) pt. Journey. Lecz jakby na to nie patrzeć, to MS nie tylko olewał 2012, ale i poprzednie (i następne) lata. W tym kontekście jeden słabszy (ale nie słaby) pod względem ex'ów rok w obozie Playstation to i tak nic, do tego co serwował w ostatnich latach swoim klientom MS. I to odbiło się na pozycji - PS3 mimo rok późniejszej premiery dogoniło X360 bardzo szybko. MS spoczął na laurach, zaniedbując ostatnie lata, które zwykle są o tyle ważne że przynoszą "ostatnie wyciskanie soków" z aktualncyh systemów.

Ps. Dobrze, że przypomniałeś rewolucję jaką przyniósł nowy Playstation Plus. Zdominował i wyśmiał on abonament u konkurencji i pokazał jak powinien wyglądać. MS niewinnie się ugiął i wprowadził marną podróbę w swojej ofercie... :)

W jaki sposób niby ms olał 2012 rok ? Już ci dawno temu bodaj Mazzeo wrzucał porównanie z każdym rokiem od premiery i jakie exy wyszły na obie konsole i było mniej więcej równo (jeśli chodzi o jakość i ilość). Zgadzam sie z tym, że po wypuszczeniu kinecta było gorzej, ale o olaniu można powiedzieć tylko w kontekście 2013 co podyktowane jest tym, że przynajmniej na XO bedzie w grać (chyba) i jak sam wcześniej zauważyłeś wcześniejszego startu 360ki.

Opublikowano

Jezu, do dwóch lat i znowu będzie standard 15-30 klatek.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.