Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Już GT 5 miało lepsze bullshoty :(

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 748,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

 

 

 

Widzę, że co niektórzy są bardzo oporni. Od tygodnia w temacie Forza 5 wisi wrzucony przeze mnie link do wyścigu na trasie w Pradze i można zobaczyć jak to realnie wygląda w ruchu - ponad 1 Gb 1080p i 60 FPS (2 minutowy filmik).

 

No ale oceniajcie dalej po 40 Mb filmikach z youtube i IGN, czy screenach.

 

Swoją drogą mega zabawne jest jak ktoś stronę wcześniej wmawia mi że jego 3 letni PC ciągnie BF4 który wygląda lepiej niż na PS4 i to wszystko na podstawie screenów bo tabelki można sobię wsadzić w tyłek, a gdy ja przedstawiam niewygodny fakt "piękności Forzy" na podstawie screenów to już mowa o tym że Screen to ściema, ze przedstawia grę w sposób negatywny. itd itd.

 

 

Super, tylko co to ma wspólnego z moim postem? Ja coś pisałem o jakiś BF'ach na PS4 i PC? Może mnie oświecisz? 

 

Dla mnie to zabawne, że w 2013 roku oceniacie jakość graficzną gier po filmikach z youtube, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistym stanem rzeczy. A ocenianie po screenach gier, których główną zaletą jest stałe 60 FPS, to już w ogóle parodia.

 

Dajecie też niejako odpowiedź na pytanie dlaczego devi tak stronią od 60 FPS na konsolach. Porównywanie grafiki w racerach 60 i 30 FPS mówi samo za siebie o tym kto takich porównań dokonuje. Jak ktoś nie rozumie różnicy, to wystarczy, że na swoim X360 najpierw odpali Forza 4 i następnie Horizon - wtedy koszt stałych 60 FPS powinien zrozumieć nawet kompletny laik. Coś za coś. 

Opublikowano

Manny, odkrywasz powoli koło (prawdę o tym temacie), jeszcze chwilka i do Ciebie dojdzie, że taka (rzeczowa) dyskusja tutaj nie ma sensu ;).

Opublikowano

@Karas

Jeżeli miałbym zrobić taki film potrzebuję zewnętrznej nagrywarki, która odciąża kompa podczas nagrywania, w innym wypadku zabieram moc komputera na rzecz programu przez co gra chodzi ch.ujowo. Taka nagrywarka to koszt kilku stówek, a nie zamierzam wydawać tyle, żeby nagrać filmik dla niedowiarków, w dodatku z internetu. Sorry, jeszcze mnie nie poyebało. ;)

W dodatku musiałem zastąpić GTS 450 jakimś poprzednim szrotem, bo po jakiś 3h testów okazało się, że to ona powodowała problemy z moim kompem(pisałem o tym w hardware problemy).

I wiesz mi nie o to chodzi, że ktoś mi nie wierzy(bo jeszcze jakby to była jakaś ważna sprawa, ale giereczki(w dodatku taki crap jak bf4), nigga plis) tylko niech mi nie wsadzają w usta słów, których NIE NAPISAŁEM typu gram na ultra, gram w 60fps lub komp za 1,2k.

EOT

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Czy streamowanie na zywo obciaza kompa ?

Edytowane przez Ins

Opublikowano

no raczej tak, ale chyba nie jakos specjalnie. Przeciez uruchamiasz soft do streamowania i obraz wideo ci leci. 

Edytowane przez Zeratul

Opublikowano

 

 

 

"you wanna play the best video games you buy a PC"

 

 

 

 

haha, dzisiaj gadałem z ziomkiem blacharzem i się go pytam jakie jest 5 exów dla których warto siedzieć na pc wymienił 

 

  • Dote
  • Lola
  • Wowa
  • Civ 5 
  • Starcrafta 2 

wyje.bałem się na plecy ze śmiechu.

 

nie dosc ze je trawe to jeszcze ignoruje zacne gry.

dla samej Civ5 warto kupić pc.

A jak sie już dorzuci jeszcze simcity i inne symulatory/strategie to konsolke mozna wywalic bo i tak sie jej nie bedzie wlaczac. Bedzie stala i czekaja na smierc jak moja ps3 :)

Opublikowano
Artykuł całkiem fajny.. ale zawiera błędy. Wciskane gałki (L3 i R3) były już na PSX'ie (art. sugeruje, że zostały wprowadzone wraz z DS2).

DualShock 2 wprowadził natomiast analogowe wszystkie przyciski (poza start/select i włącznikiem gałek), co obecne jest też w Sixaxisie i DS3. Niestety DS4 nie będzie miał już analogowych przycisków (tylko spusty L2 i R2).

Opublikowano
Niestety DS4 nie będzie miał już analogowych przycisków

 

akurat ten bajer był mało wykorzystywany, ja tylko MGS pamiętam

 

i ewentualnie jakieś wyścigi gdzie X to gaz, ale pamiętam że trzeba było strasznie mocno go wciskać żeby był gaz do dechy

 

pamiętam jak ogłosili te analogowe guziki i mowili że w bijatyce ciosy będą zależały od tego czy sie mocno czy lekko naciśnie... aco z tego wyszło?

 

 

btw tak jeszcze w sprawie innowacji

takie rzeczy jak 2 gałki analogowe i wibracje w padzie okazały sie mega strzałem w 10 i każdy to wykorzystuje z powodzeniem, i to są porządne innowacje

 

a innowacja w postaci wiilota? wpychana na siłe i co najwyżej zepsuła kilka gier zmuszając do machania przeszczepami, za takie innowacje to ja dziękuje  (o kinekcie nawet nie mowie)

Opublikowano

kurde łezka sie kręci w oku

http://www.ppe.pl/publicystyka-608-premiera_ps4__ewolucja_padow_playstation__czyli_jak_sony_odrzucilo__banana_.html

 

ale przyjdzie xbot który w czasach dualshocka grał na tym

93_81028343.jpg

 

i powie że HUEHUEHUE PAD DO XOBOXA NAJEPSZY KRZYWE GAŁKI GOTY!!

zadałem wcześniej to pytanie, ale żaden sonoklap nie chciał odpowiedzieć - skoo dualshock był taki zayebisty, to dlaczego go tak zmienili w PS4? :]

 

wpływ na taki stan rzeczy miał fakt że ktoś wymyślił lepszego pada...

Opublikowano

 

btw tak jeszcze w sprawie innowacji

takie rzeczy jak 2 gałki analogowe i wibracje w padzie okazały sie mega strzałem w 10 i każdy to wykorzystuje z powodzeniem, i to są porządne innowacje

 

Mowilem, ze Yano w koncu napisze, ze to Sony wprowadzilo wibracje ? Yano delivers xD

Edytowane przez Ins

Opublikowano

wiem że twój wibrator miał je wcześniej ale nie pakujmy sie głębiej w ten temat

 

swoją drogą nie napisałem że sony jako pierwsze wprowadziło wibracje tylko że innowacja jaką były wibracje była strzałem w dziesiątke, w przeciwieństwie do machania ręką

nie pisałem kto wymyślił wibracje, i wiem też że machanie łapami było przed pojawieniem sie wii

 

zadałem wcześniej to pytanie, ale żaden sonoklap nie chciał odpowiedzieć - skoo dualshock był taki zayebisty, to dlaczego go tak zmienili w PS4? :]

 

drobne poprawki jak spusty to poprawili bo były średnie i wymagały poprawy

a czemu zmienili ogolny wygląd pada? nie wiem, może żeby zadowolić xbotów ? bo fani pleja nie marudzą na pada

część zmian pewnie wynika z tego że trzeba było gdzieś upchnąć taczpada, to pewnie dlatego też pad jest troche większy

 

ale gdybym miał odpowiedzieć "dlaczego zmienili" ? to nie wiem, może nie chcieli słuchać xbotów hejtujących że od 20 lat taki sam pad jest

Edytowane przez Yano

Opublikowano

nie mam czasu przeczytać ostatnich stron ale jak ktoś myśli i jest święcie pewien, że dwie gałki i wibracje to pomysł Sony i oni go pierwsi wprowadzili to gratuluje znajomości tematu ;)

Opublikowano

 

 

kurde łezka sie kręci w oku

http://www.ppe.pl/publicystyka-608-premiera_ps4__ewolucja_padow_playstation__czyli_jak_sony_odrzucilo__banana_.html

 

ale przyjdzie xbot który w czasach dualshocka grał na tym

93_81028343.jpg

 

i powie że HUEHUEHUE PAD DO XOBOXA NAJEPSZY KRZYWE GAŁKI GOTY!!

zadałem wcześniej to pytanie, ale żaden sonoklap nie chciał odpowiedzieć - skoo dualshock był taki zayebisty, to dlaczego go tak zmienili w PS4? :]

 

wpływ na taki stan rzeczy miał fakt że ktoś wymyślił lepszego pada...

A wam czemu zmienili best pada ever od X360?

Opublikowano

No ale czy Yano na czyms sie zna ? Polityka ? Nope. Religa ? Nope. Konsole ? Tutaj to juz w ogole parodia. Yano idz graj w te swoje pokemony i nie siej bzdur.

 

 

 

wiem że twój wibrator miał je wcześniej ale nie pakujmy sie głębiej w ten temat

 

0cf07fbb9b63a2dda5dc82b0b9be030c7fd5fdf3

Edytowane przez Ins

Opublikowano

przeczytaj co wyżej napisalem:

"swoją drogą nie napisałem że sony jako pierwsze wprowadziło wibracje tylko że innowacja jaką były wibracje była strzałem w dziesiątke, w przeciwieństwie do machania ręką

nie pisałem kto wymyślił wibracje, i wiem też że machanie łapami było przed pojawieniem sie wii"

Opublikowano

Tak wiem, ze edytowales, ale to co napisales wczesniej o wibracji i innowacji jasno wskazuje o co ci chodzilo. Nie kompromituj sie dalej.

Opublikowano

przestań mi imputować jakieś rzeczy, w żadnym wypadku nie napisałem że wibracje to wynalazek sony, tylko że były za(pipi)istą innowacją

 

zacytuje ci:

"takie rzeczy jak 2 gałki analogowe i wibracje w padzie okazały sie mega strzałem w 10"

 

gdzie w tym zdaniu widzisz "wibracje i gałki które jako pierwsze pojawiły sie w padzie sony" ?? bo ja tam takiego tekstu nie widze

 

podobnie słowa wyżej

"btw tak jeszcze w sprawie innowacji"

gdzie w tym zdaniu widzisz "a co do dualshocka" ? bo ja widze odwołanie sie do innowacji a nie do pada sony

Edytowane przez Yano

Opublikowano
ale gdybym miał odpowiedzieć "dlaczego zmienili" ? to nie wiem, może nie chcieli słuchać xbotów hejtujących że od 20 lat taki sam pad jest

 

 

Niesamowite, wszystko przez xboty. Znajdź mi w takim razie jakąś opinię, gdzie ktoś uważa DS3 za lepszego od nowego pada. Fani Ps którzy mieli go w ręku tylko go wychwalają.

 

A wam czemu zmienili best pada ever od X360?

 

Parę poprawek nanieśli. To nie jest całkowita modernizacja jak w przypadku dualshocka.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Kazdy widzi co piszesz Yano. Nic nie musze robic. Piekny przyklad klapka z ciebie.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

przestań pieprzyć głupoty, masz czarno na białym napisane że "wibracje i gałki to były trafione innowacje" a nigdzie nie masz napisane że jest to wynalazek sony wiec naprawde skończ

 

przyczep sie o coś innego, bo tutaj jestem czysty i cokolwiek byś nie mówił to nie wmówisz mi że stwierdziłem gdzieś że sony wynalazło wibracje

Opublikowano

No juz juz, spokojnie bo sie zapowietrzysz, ale pewnie masz pod reka torebke papierowa wymyslona przez Sony, wlasnie na takie przypadki.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Parę poprawek nanieśli. To nie jest całkowita modernizacja jak w przypadku dualshocka.

W DS4 tez naniesli pare poprawek, dodajac przy okazji pare ficzerow takie jak touchpad.

Opublikowano

Nie tylko SONY wprowadziło te "innowacje" do swojego pada, więc jak piszesz o wyższości DS nad innymi padami, to napisałbym o czymś co go faktycznie wyróżniało na tle konkurencji. Napisałeś o dwóch gałkach I wibracjach, a przecież mogłeś napisać o krzyżaku, kształcie samej konstrukcji...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.