Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

A co mnie to (pipi)a obchodzi? 

 

Żeby być tak niemiłym...  :ninja:

 

To musiało zaboleć.  8)

 

 

 

PS3 miało YLOD wiec jeden (pipi) a rok przewagi to nic przy sile marki jaką wypracowalo PS2 wiec sorry,

 

Skala RROD >>>>> Skala YLOD.

Wystarczy sięgnąć pamięci; niesławną zamianę modelu na wersję Elite i przedłużenie serwisu do 3 lat, z powodu zbyt częstych przypadków RROD. O aferze z rysowaniem płyt, a nawet ich niszczeniem przez badziewne napędy Toshiby nie wspominając.

 

 

 

ale nadal nic nie udowodniles

 

CHYBA TY1111111!!!

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 744,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

dla xbotów chyba zawsze tak było że skala rrodów = yold'y, dupka musi ostro piec

Opublikowano

zaraz wejdzie Don z tekstem " to że Ty miałeś RRODa to nie znaczy, że inni też mieli".

Opublikowano

Ale ci co mieli Rroda dostali w ramach gwary naprawioną konsolę ew jakiegoś refurba więc na pewno nikt ich nie doliczał do puli sprzedanych :]

Edytowane przez Codename

Opublikowano

Ciii, nie przerywaj tej famtastycznej zabawy jak sony defense force udowadnia, że PS3 wcale nie wygrało o 1-2%, ale o 5-8%!!! Fenomenalne zwycięstwo następcy PS2.

Opublikowano

5-8% z 70 mln konsol ?? tzn ze ps3ka juz wyprzedzila X360 o jakies min. 3,5 mln sztuk ? aha ok. wracam do grania. niech inni podniecaja sie cyferkami skoro ich to jara.

Opublikowano

2014:"Uncharted to strzelanka, a nie action-adventure z naciskiem na strzelanie, bo ilość elementów platformowych nie zmienia gatunku."

2010:"God Of Wararrow-10x10.png 3 to nie jest slasher, tylko action-adventure z naciskiem na slashowanie, bo ilość elementów platformowych zmienia gatunek. "

 

 

 

Ja to widzę tak, obie te gry to AA, z tym, że w jednej się strzela a w drugiej wali po mordzie ile wlezie, Unch to takie GeoW, a GOD to takie NG2 dla mnie git, każda z tych gier jest kozacka. 

 

To chyba o singlu BO mowa, a nie multi z toporkami i najbardziej przegiętymi nagrodami za zabójstwa w całej serii (nuketown + pilot helikoptera= min. +10 fragów, no i jeszcze samochodzki bomby).

 

 

 

Oczywiście, że mowa o MP, mapy, bronie, gameplay jak wiedziałeś co i jak robić, nikt nie był w stanie zepsuć Twojego dzieła zniszczenia. Grają w BO momentami człowiek czuł się jak by grał w starego dobrego COD'a 4 tylko ta część to miała. 

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Gta na PC edycja vol. 1000

 


The document contains over 170 references to PC development bugs, numerous notes on DX11 support and a related "smog" weather setting, mention of a "lastgen" toggle used during development and bugs relating to 64-bit system testing.

The log confirms the date of every major control system overhaul, with internal deadlines leading up to press showings. There are annotations from Rockstar developers like programmer Robert Schmitz and senior level designer Kenneth Ross, and references to proprietary Rockstar management systems.

It was leaked via an XML file a while back, on September 23 2013, and has existed as an open secret on the GTA forums and other fan communities since then. The list was recently hosted on a public Google drive server which now returns a 404 message, but here are a few excerpts highlighting 64 and 32-bit versions of the game, references to DirectX 11 smog and more.

Here are a couple of the hundreds of references to picked up PC bugs to be fixed.

http://www.pcgamer.com/2014/01/17/gta-5-bug-log-lists-pc-version-and-directx-11-effects/

Opublikowano

 

 

To chyba o singlu BO mowa, a nie multi z toporkami i najbardziej przegiętymi nagrodami za zabójstwa w całej serii (nuketown + pilot helikoptera= min. +10 fragów, no i jeszcze samochodzki bomby).

 

 

 

Oczywiście, że mowa o MP, mapy, bronie, gameplay jak wiedziałeś co i jak robić, nikt nie był w stanie zepsuć Twojego dzieła zniszczenia. Grają w BO momentami człowiek czuł się jak by grał w starego dobrego COD'a 4 tylko ta część to miała. 

 

 

Eeee... mi to uczucie towarzyszy z każdą kolejną częścią i nie wiem czemu to jakoś szczególnie miałoby wyróżniać BO na tle reszty. Według mnie Ghost bardziej przypomina 4, z tym, że mapy chyba najgorsze (zupełnie nijakie i bez polotu) od czasu WoW.

Opublikowano

IMO tam to uczucie było wyjątkowo podobne, eot.

Edytowane przez Soul

Opublikowano

pajgi, serio grałeś we wszystkie kupy od activision? :confused:

Edytowane przez Yakubu

Opublikowano

Nawiązuję do "rozmowy" sprzed paru/nastu stron, ale w sumie czemu nie.

 

No chyba tu nikt nie porównuje oprawy z jednym samochodem ( a niech nawet będzie kilka ) na ekranie do stu czołgów naraz. 

 

A tu takie coś poza tematem jak już gadamy o grafie, tekstura ściany, PC 1998 rok ( kliknij by powiększyć ) :

 

 

 

i6fr.png

 

Tekstura ściany PSX ( bodaj 2000 rok, tu nie trzeba klikać )

 

94777-2.jpg

 

 

 

 

Ładnie udałeś, że nie widzisz pytania o texture packi (na tyle, na ile się interesowałem w tamtych latach grami na PC to wiem, że to tak nie wyglądało). Druga sprawa, to rozdzielczość w okolicach 1680x1050 , rozumiem, że takie rozdziałki obsługiwał Thief  w 1998 ? No bo screen z PSXa wrzuciłeś już w prawdziwej rozdziałce, a przecież tak jak Thiefa możesz odpalić na swoim mega PC w 2013, tak mogę Alien Resurrection wrzucić przez emulator w 1080p z wygładzaniem bla bla bla. Tylko nie wiem, co to ma udowodnić, skoro cały sens Twojego posta polegać miał chyba na pokazaniu ówczesnych różnic, które oczywiście były widoczne gołym okiem, tylko nie wiem, po co to podkoloryzowanie.

 

No i masz jakiś problem, bo gdy ktoś się czepia Twoich symulacji wojny na PC to odruchowo jedziesz od Sonybotów. Wiem, że jakaś tam solidarność na linii PC-Xbox z racji genezy owej konsoli jest, no ale bez przesady.

 

Przecież kolesiowi, który się nie zna na grach nie powiesz, że to action adventure, bo on nawet nie wie co to znaczy, tylko powiesz najprościej aby zrozumiał czyt. strzelanka.

 

@edit

Tak samo jak nie powiesz typowi, że GTA to sandbox, bo on nie wie co to sandbox tylko, że to strzelanka.

 

No nie wiem, chyba w życiu nie spotkałem się z takim określaniem GTA, już prędzej "samochodówka" albo "gansterska". Zresztą (pipi)a,  mamy jakieś określone limity słów w rozmowie o grach ?

Co nie zmienia faktu, że Uncharted najbliżej do "strzelanki".

Edytowane przez kotlet_schabowy

Opublikowano

 

....porownywac gre kgora oddaje realizm pola walmi ...

 

GRĘ KTÓRA ODDAJE REALIZM POLA WALKI

Opublikowano

No knack dużo lepszy

Opublikowano

Najlepszego platformera od lat to ty szanuj.

Opublikowano

kiepski ten TF

 

 

youtube masta!

Opublikowano

kiepski ten TF

 

Dlaczego? Szybka dynamiczna rozgrywka,mechy jest bardzo dobrze

Opublikowano

 

kiepski ten TF

 

Dlaczego? Szybka dynamiczna rozgrywka,mechy jest bardzo dobrze

 

Zobaczy sie, wyglada dynamicznie to prawda, ale nextgenowosci w nim nie ma wcale.

Opublikowano

No tak, bo gra musi być mega next genem z za(pipi)istą grafą, wodotryskami na ekranie aby się przy niej dobrze bawić....a potem wychodzi taki Crapzone: Shadow Fail. :)

 

TF wygląda spoko, nawet bardzo, ale dziwi mnie taka przepaść, raz tekstury ostre jak żyleta, a raz rodem z PS2. Ale to dopiero alpha, oby w pełnej było już lepiej.

Opublikowano

akurat poki co wersja alpha to nawet do HALO 4 pod względem grafiki się nie zblizylo, wiec wiesz...

Nikt nie oczekuje blura i oczo(pipi)nych wodotryskow pokroju Killzona, wystarczy by grafa była ostra jak zyleta, a tutaj jest podobna do CODa, na dodatek w 720p.

w ogole feelingiem bardzo CODa przypomina.

No i miało nie być botow w postaci zolnierzy, a już na samym początku biega ich 8-10 w tym samym teamie ?

Edytowane przez easye

Opublikowano

Ciii, nie przerywaj tej famtastycznej zabawy jak sony defense force udowadnia, że PS3 wcale nie wygrało o 1-2%, ale o 5-8%!!! Fenomenalne zwycięstwo następcy PS2.

Przestań rzucać na prawo i lewo durnymi % wzietymi z pupy.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.