Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Ta gra wygląda jak życie!
Oglądając ten filmik moge sobie tylko wyobrazić sytuację:

 

Andrew House dzwoni do Naughty Dog, ktoś odbiera i mówi już daje Neila - cze rozmawiałem z Kazem, chiał abyście zrobili najładniejszą i najlepszą gre na świecie, jeśli to nie problem. Ok wyślijcie na początek 50mln dolaras i dajcie troche czasu

 

I tak się zaczęło. Obowiązkowo nowe gify:

http://gifyu.com/images/Uncharted4recover.gif

http://gifyu.com/images/Uncharted4natequiz.gif

http://gifyu.com/images/YE7VqQD-Imgur.gif

 

Ta animacja postaci wyprzedza o dobre kilka kroków wszystko co widzieliśmy do tej pory, masakra :obama:

Edytowane przez Fanek
  • Plusik 1
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość suteq

ja się na szczęście wyleczyłem się z cinematiców*, więc odpuszczę do pierwszej obniżki ceny/ albo ogłoszenia trybu klasycznego bez strzelania do totemów

 

 

 

 

no chyba że wyjdzie nowy Max albo tlou z tym samym gore shotgunem  :ogor:

Mówisz, że jak nie będzie trybu hard bez podsłuchiwania to nie bierzesz? :cool::lapka: 

Odnośnik do komentarza
Ponadto, warto wiedzieć, że autorzy pozwolą nam podchodzić do każdej misji na wiele sposobów. Tym razem gra nie będzie narzucać ścieżek i nie trafimy do kolejnych korytarzy. Podczas rozwiązywania problemów otrzymamy swobodę, dzięki której sami wybierzemy, w którą stronę podążymy i w jaki sposób wykonamy zadanie.

 

z najlepszego portalu n,t. gjerek wideło

 

jeśli to prawda to osom. takie coś powinno być standardem w korytarzówkach

Odnośnik do komentarza

Obstawiam, że jednak pobije. Dziwi mnie w ogóle ta nowa moda, że teraz wszystko musi być przynajmniej mini-sandboksem z pierdyliardem nudnych zadań pobocznych. Oby Naughty Dog przypomniało ludziom, że intensywny i dobrze przemyślany korytarzyk potrafi bawić lepiej niż niejedna gra z otwartym światem.

cute-bravo-gif-777.gif

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

I tak Straley i Druckmann (game i creative directorzy) po przejęciu projektu mówili, że musieli zmniejszyć levele, bo te były za duże i psuły dynamikę rozgrywki. Komu jak komu, ale im można zaufać w kwestii projektu gry i że zachowają balans między swobodą a tempem gry. Gdyby game directorem był Justin Richmond, koleś od Uncharted 3 to wtedy bym się martwił, ale na szczęście już go nie ma w ND :P

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...