Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość suteq

 

Było już tłumaczone setki razy. Oryginalny voice acting jest lepszy bo nie jest nagrywany w studiu. Aktorzy nie podkładają głosów pod postacie, oni są tymi postaciami. Biegają, skaczą, walczą, męczą się... i w tym tkwi siła. Same materiały z "Making of..." to pokazują. Oni tworzą sytuację i emocje jakie im towarzyszą są naturalne. To tak jak z zdubbingowanymi na niemiecki język pornosami z USA. Są "achy...", "ochy...", "ja, schnella", "ruf mich an" i tak dalej ale nagrywane w studiu. Nie da się odzwierciedlić uczucia penisa w (pipi)e bez posiadania rzeczonego narządu w (pipi)e. Spytajcie Mausa. 

Boberek nie bez powodu jako jedyny posiada certyfikat na głos Kaczora Donalda w Polsce. Jest utalentowany. Ale podkłada głos w studiu. Nie biega, nie skacze, nie walczy i nie męczy się. To jest ten brakujący element w polskiej wersji. Tyle.

 

Z tego co dawniej czytałem Psiaki to chyba jedyne studio, które właśnie nagrywa jednocześnie kwestie dialogowe podczas mo-capu. 

 

To chyba czytałeś to bardzo, bardzo dawno temu. ;)

Odnośnik do komentarza

 

Było już tłumaczone setki razy. Oryginalny voice acting jest lepszy bo nie jest nagrywany w studiu. Aktorzy nie podkładają głosów pod postacie, oni są tymi postaciami. Biegają, skaczą, walczą, męczą się... i w tym tkwi siła. Same materiały z "Making of..." to pokazują. Oni tworzą sytuację i emocje jakie im towarzyszą są naturalne. To tak jak z zdubbingowanymi na niemiecki język pornosami z USA. Są "achy...", "ochy...", "ja, schnella", "ruf mich an" i tak dalej ale nagrywane w studiu. Nie da się odzwierciedlić uczucia penisa w (pipi)e bez posiadania rzeczonego narządu w (pipi)e. Spytajcie Mausa.

Boberek nie bez powodu jako jedyny posiada certyfikat na głos Kaczora Donalda w Polsce. Jest utalentowany. Ale podkłada głos w studiu. Nie biega, nie skacze, nie walczy i nie męczy się. To jest ten brakujący element w polskiej wersji. Tyle.

Z tego co dawniej czytałem Psiaki to chyba jedyne studio, które właśnie nagrywa jednocześnie kwestie dialogowe podczas mo-capu.

W czasach jedynki odgrywali scenki w trakcie mo-capu, ale ND nie miały jeszcze wtedy swojego studia do motion capture, wiec nagrywano w hangarze lotniczym, gdzie trzeba było dodatkowo dograć dźwięk. W dwójce się to zmieniło i chyba jako pierwsi nagrywali dźwięk rownocześnie podczas grania. Ale do czasu U3 wszystkie ważne studia się na to juz przerzuciły. Teraz nagrywa tak dosłownie każdy. Z takich molochów jakie są mi znane to tylko Wiedźmin 3 był nagrywany w studiu, ale to raczej nie jest nic zaskakującego zważywszy na charakter gry.
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Było już tłumaczone setki razy. Oryginalny voice acting jest lepszy bo nie jest nagrywany w studiu.

Ale do tej reklamy nie było sesji mo-cap więc warunki nagraniowe były takie same, a mimo to polska wersja brzmi dużo gorzej.

 

Zapewne ale przecież nie będziemy grać w reklamę. W tym miejscu chodzi o kwestię zaangażowania. Już w pierwszej reklamie było słychać, że Jarek ma wyjebane.

Odnośnik do komentarza

 

 

Było już tłumaczone setki razy. Oryginalny voice acting jest lepszy bo nie jest nagrywany w studiu. Aktorzy nie podkładają głosów pod postacie, oni są tymi postaciami. Biegają, skaczą, walczą, męczą się... i w tym tkwi siła. Same materiały z "Making of..." to pokazują. Oni tworzą sytuację i emocje jakie im towarzyszą są naturalne. To tak jak z zdubbingowanymi na niemiecki język pornosami z USA. Są "achy...", "ochy...", "ja, schnella", "ruf mich an" i tak dalej ale nagrywane w studiu. Nie da się odzwierciedlić uczucia penisa w (pipi)e bez posiadania rzeczonego narządu w (pipi)e. Spytajcie Mausa.

Boberek nie bez powodu jako jedyny posiada certyfikat na głos Kaczora Donalda w Polsce. Jest utalentowany. Ale podkłada głos w studiu. Nie biega, nie skacze, nie walczy i nie męczy się. To jest ten brakujący element w polskiej wersji. Tyle.

Z tego co dawniej czytałem Psiaki to chyba jedyne studio, które właśnie nagrywa jednocześnie kwestie dialogowe podczas mo-capu.

W czasach jedynki odgrywali scenki w trakcie mo-capu, ale ND nie miały jeszcze wtedy swojego studia do motion capture, wiec nagrywano w hangarze lotniczym, gdzie trzeba było dodatkowo dograć dźwięk. W dwójce się to zmieniło i chyba jako pierwsi nagrywali dźwięk rownocześnie podczas grania. Ale do czasu U3 wszystkie ważne studia się na to juz przerzuciły. Teraz nagrywa tak dosłownie każdy. Z takich molochów jakie są mi znane to tylko Wiedźmin 3 był nagrywany w studiu, ale to raczej nie jest nic zaskakującego zważywszy na charakter gry.

 

 

prawie każdy ? no chyba nie

Odnośnik do komentarza

Ja muszę sie przyznać, ze swoja przygodę zacząłem od Dwójeczki, ale zaraz po jej ukończeniu szybko sięgnąłem, po jedynkę. Chyba nie muszę mówić, jak mną pozamiatała  :fsg: . Szkoda, ze jest to ostatnia cześć z rąk ND. W tym wypadku nie mogłem odmówić kolekcjonerki, która przypieczętuję moją przygodę z seria Uncharterd   :banderas: 

Edytowane przez iMEVEK
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nowe screeny z preview

Never before in this chapter are the fatal events to lead our to make the difficult decision to leave for distant lands is not the promise of a millionaire treasure, nor the fame and glory; but a dramatic situation that can overturn the cards on the table.

The desert environments with strong colors red blood that stand before the players are in fact fully explorable and at first glance seem to propose different approaches to the mission: in fact the suspension of disbelief does not have such a long life, the locations are built so that they can recreate the feeling a huge open space despite the existence of a single junction and only need the continuation of the story.

 

The immense landscapes stand out on the retina of the player, featuring a broad and rich in minute details; details that only a few software companies in the world are able to carve and donate to their productions.

 

Uncharted 4: End of a thief managed to dispel almost all of the (very few) doubts that tormented me before the single-player test, carried out last Friday behind closed doors in that of Milan. The game seems to granite in every aspect: the story of this new chapter starts from a premise more mature than previous episodes - without neglecting the typical humor of the series - while the already solid gameplay has been touched up with some interesting additions and supported by a level design that allows a variety of different approaches. The only question appears on the narrative front: Naughty Dog will be able to reconcile the lockout and masterful storytelling of previous episodes with the new (albeit apparent) freedom of action typical of this fourth chapter? There are only a few weeks to find out, but on May 10 has never been so far away.

 

O walce

 

thanks to the greater openness of the environment and the resulting different possibilities of approach. the landscape offers numerous strategies to face the enemy, accerchiandolo, sticking his head down or quietly, with stealth killings calibrated to the millimeter. the innovations introduced here thus refer the detection-system AI enemy and Nate's ability to act through stealth movements, favored by the natural shape of the location. the battle can be divided into two simple stages: the first consists in the approach to the target, with the possibility of mark the enemies from a distance, by pushing the buttons L2 and L3; mechanical performance rather trivial in the application because of a too wide range that allows the player to activate profusely markers on enemies are not in visual range. The second, however, is the classic phase of engagement, already present in other earlier chapters, in which the user can decide how to proceed in the clash: the level design of Uncharted 4: End of a Thief in fact allows all types d ' action, emphasizing stealth attack in favor of a boarding without rules. Naughty Dog has provided in this chapter carto the slaughter of unsuspecting enemies of the presence of Drake and, in the vicinity of some contextual areas - such as evergreen shrubs borrowed from a long line of previous games, the body can be automatically hidden from view. Often the latter technique is necessary to eliminate the large number of soldiers present: their projectiles causing high damage to Nathan and throw himself openly in the battle is only recommended for experienced players. This constant urge towards a silent approach has led the Californian software house to design a detection system consisting of the three states "ignorant", "alarm" and "fighter", each determined by a specific color and by a device placed over the roar opponent's head. The system is surprisingly responsive and the look of the sentries is natural and well designed, without encountering thus casus belli generated by X-rays of a friendly guard armed named Clark Kent. Last but not least it is inevitable to mention the grappling hook, already known after the introduction trailer released in the previous months; it can be used not only to solve puzzles related to the environment but also in battle, to rappel from above on unsuspecting enemies or to move quickly on the pitch.

 

 

 

BhXgf8P.jpg

YibVSyd.jpg

JtAG3C1.jpg

BV2CJsi.jpg

fQuvyYB.jpg

GnlxdKo.jpg

 

Edytowane przez Square
używaj spoilera i podaj link do źródła jak cytujesz
Odnośnik do komentarza

fajnie że jazdy jeepem i pół otwartych lokacji będzie więcej niż myślałem. przypomina mi się jak w tlou mogliśmy

swobodnie jeździć konno w drodze i po terenie uniwersytetu z możliwością wysiadki w każdej chwili

oby poszli w rozwijanie tych ficzerów przy okazji kontynuacji i przyszłych projektów

 

Edytowane przez nobody
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...