Opublikowano 16 maja 20168 l jestem w 18 chce dzis / jutro skonczyc, poki co jedyne slabe elementy to muzyka - az sie prosi o jakies orkiestrowe epickie utworki do tych widoczkow i akcji
Opublikowano 16 maja 20168 l a mi sie własnie podobają te ambietnowe przygrywki a podczas walki jest przecież za(pipi)ista muzyka, nie wiem o co wam chodzi ;/
Opublikowano 16 maja 20168 l a mnie sie nie podoba UI rodem z tlou Edytowane 16 maja 20168 l przez Szejdj
Opublikowano 16 maja 20168 l nie no bluber, czesc o najwiekszym skarbie pirackim w dziejach az sie prosi o jakies epickie utworki czy nawet szantowe kawalki zdecydowanie najslabszy soundtrack ze wszystkich czesci serii, nie przeszkadza ale jest totalnie bezplciowy za wyjatkiem 2 kawalkow
Opublikowano 16 maja 20168 l 4:10 - fenomenalne wrazenie sprawia, wszystko ladnie na swoim miejscu, bez zadnego przenikania etc. i nawet jablka sa okragle
Opublikowano 16 maja 20168 l nie no bluber, czesc o najwiekszym skarbie pirackim w dziejach az sie prosi o jakies epickie utworki czy nawet szantowe kawalki zdecydowanie najslabszy soundtrack ze wszystkich czesci serii, nie przeszkadza ale jest totalnie bezplciowy za wyjatkiem 2 kawalkow może głuchy jesteś radze się wsłuchać przecież podczas strzelanin zaje.biste nuty przygrywają
Opublikowano 16 maja 20168 l 0.34 bluber kazdy w temacie praktycznie gada, ze muza bez szalu, tobie jedynemu sie podoba ale oczywiscie ja gluchy, juz przywyklem do tego - jakby kazdy sie jaral muza w tej czesci to pewnie pierwszy bys pisal, ze beka bo jest bezplciowa
Opublikowano 16 maja 20168 l przeciez w tej grze jest tyle glitchy graficznych że lol Jakieś przykłady?
Opublikowano 16 maja 20168 l jestem dopiero w szkocji ale jak sie uciekalo z tej aukcji z krzyżem i ganiało po dachach to tam nas gonili ci gości z latarkami i te ich latarki przebijały światło przez ściany i sufity
Opublikowano 16 maja 20168 l Przez 20h z glitchy graficznych widziałem tylko w jednej lokacji lekkie przenikanie przez ściany głów, gdy chowali sie za murkami i 1 granat który został w powietrzu po zabiciu kogoś
Opublikowano 16 maja 20168 l Jest sporo glitchy graficznych ale dosyć drobnych, nie kłują nachalnie w oczy. Nadal też jest niedopracowana mechanika ruchu postaci, często wykonuje jakieś dziwne ruchy szczególnie na tej licytacji było to zauważalne, gdzie Drake nieraz przeciskał się między ludźmi i animacja odpalała się nie wtedy kiedy powinna. Edytowane 16 maja 20168 l przez Brolin
Opublikowano 16 maja 20168 l Błędów trochę jest - w różnych kwestiach, jak problemy z geometrią, przenikanie obiektów czy problemy z oświetleniem, ale w dużej mierze są to pierdoły, które da się wybaczyć. Naprawić można w łatce, a doszlifowanie gry w takich pierdołach nie było warte kolejnego przesuwania premiery. Ogólnie i tak produkt jest dopracowany i naprawdę dużych wpadek nie ma.
Opublikowano 16 maja 20168 l 0.34 bluber kazdy w temacie praktycznie gada, ze muza bez szalu, tobie jedynemu sie podoba ale oczywiscie ja gluchy, juz przywyklem do tego - jakby kazdy sie jaral muza w tej czesci to pewnie pierwszy bys pisal, ze beka bo jest bezplciowa nie wiem stary może czegoś niedosłyszysz serio? ja gram na słuchawkach i bardzo dobrze mi siadają dźwieki zarówno ambientu podczas zwiedzania i bardziej dynamicznych numerów podczas strzelanin, jest subtelnie kiedy trzeba czyli przez większość gry i można się skupić na eksploracji nie będąc wybijanym z rytmu za głośną muzyką a moment o ktorym pisal yeti w spoilerze również wbił się w głowe jak podczas podrózowania do meksyku w rdr gdzie własnie w takich momentach doceniasz to, że gra nie była przesiąknieta napier.dalaniem orkiestrowym przez całą grę, zresztą do bardziej kameralnego stylu tej opowiesci moim zdaniem pasuje idealnie scieżka, która została przygotowana, w grach wbrew pozorom bardzo wazna jest cisza gdyż osobiscie jestem już zmeczony tymi "epickimi" orkiestrowymi dźwiekami, które są w co drugiej grze. Edytowane 16 maja 20168 l przez _Be_
Opublikowano 16 maja 20168 l Btw.Uncharted ładnie zadebiutowało w UK: ~192.000 to nowy rekord otwarcia serii (do tej pory U3 - ~116.000). Trzeba też przypomnieć, że UK do tej pory było nieprzyjaznym terenem dla serii, jak widać to się zmieniło.P.SDoom sprzedał się ok jak na piątek (ale słabiej niż W:TNO), o dziwo zdecydowanie lepiej na Ps4; R&C nadal wysoko.
Opublikowano 16 maja 20168 l Macie jakis link do strony z pełna lista trofeów? Bo gdzie nie wejde to sa poukrywane
Opublikowano 16 maja 20168 l Te ukryte trofea to niezle guwno. Nie zaliczylo mi tego stania przez 30sek, a zeby zobaczyc delfiny to tez musialem sie dluzsza chwile pokrecic.
Opublikowano 16 maja 20168 l 0.34 bluber kazdy w temacie praktycznie gada, ze muza bez szalu, tobie jedynemu sie podoba ale oczywiscie ja gluchy, juz przywyklem do tego - jakby kazdy sie jaral muza w tej czesci to pewnie pierwszy bys pisal, ze beka bo jest bezplciowa nie wiem stary może czegoś niedosłyszysz serio? ja gram na słuchawkach i bardzo dobrze mi siadają dźwieki zarówno ambientu podczas zwiedzania i bardziej dynamicznych numerów podczas strzelanin, jest subtelnie kiedy trzeba czyli przez większość gry i można się skupić na eksploracji nie będąc wybijanym z rytmu za głośną muzyką a moment o ktorym pisal yeti w spoilerze również wbił się w głowe jak podczas podrózowania do meksyku w rdr gdzie własnie w takich momentach doceniasz to, że gra nie była przesiąknieta napier.dalaniem orkiestrowym przez całą grę, zresztą do bardziej kameralnego stylu tej opowiesci moim zdaniem pasuje idealnie scieżka, która została przygotowana, w grach wbrew pozorom bardzo wazna jest cisza gdyż osobiscie jestem już zmeczony tymi "epickimi" orkiestrowymi dźwiekami, które są w co drugiej grze. U mnie na słuchawkach Gold Wireless Stereo Headset, czyli tych dedykowanych pod PS4, wszystkie dźwięki są dosyć ciche, zwłaszcza otoczenia i muzyki, trzeba się dobrze wsłuchać. Nie pomagają zmiany ustawień, trochę lepiej jest tylko na kablu. Nie wiem czy to zamierzony efekt, mogłoby być ciut głośniej ale ogólnie podzielam zdanie, że spokojniejsza i bardziej nastrojowa ścieżka dźwiękowa pasuje tu jak ulał.
Opublikowano 16 maja 20168 l Te ukryte trofea to niezle guwno. Nie zaliczylo mi tego stania przez 30sek, a zeby zobaczyc delfiny to tez musialem sie dluzsza chwile pokrecic. Nie można przerywać cut-scenki i chyba nie można poruszyć padem. Najlepiej jak włączy się scenka z wyjściem to odłożyć pada
Opublikowano 16 maja 20168 l Nad multiplayerem, zwłaszcza nad lobby powinni popracować to raz, nie dość, że trochę szuka gier to jeszcze problem czasami z wejściem do gry to dwa, lagi czasami to przesadzone, łącze mam dobre, które nie powinno w tym przeszkadzać, mam 2 mb, gdzie przy the division czy battlefront śmigało ładnie, a przy tym to trochę masakra, wnerwiająca ikona łącza, co nagle Ci wszystko zatrzymuje. Trochę więcej pracy przy tym muszą wziąć. Edytowane 16 maja 20168 l przez Faka
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.