Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

nie no bluber, czesc o najwiekszym skarbie pirackim w dziejach az sie prosi o jakies epickie utworki czy nawet szantowe kawalki 

 

zdecydowanie najslabszy soundtrack ze wszystkich czesci serii, nie przeszkadza ale jest totalnie bezplciowy za wyjatkiem 2 kawalkow

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

nie no bluber, czesc o najwiekszym skarbie pirackim w dziejach az sie prosi o jakies epickie utworki czy nawet szantowe kawalki 

 

zdecydowanie najslabszy soundtrack ze wszystkich czesci serii, nie przeszkadza ale jest totalnie bezplciowy za wyjatkiem 2 kawalkow

 

może głuchy jesteś :dunno: radze się wsłuchać przecież podczas strzelanin zaje.biste nuty przygrywają

Odnośnik do komentarza

Jest sporo glitchy graficznych ale dosyć drobnych, nie kłują nachalnie w oczy. Nadal też jest niedopracowana mechanika ruchu postaci, często wykonuje jakieś dziwne ruchy szczególnie na tej

licytacji

było to zauważalne, gdzie Drake nieraz przeciskał się między ludźmi i animacja odpalała się nie wtedy kiedy powinna.

Edytowane przez Brolin
Odnośnik do komentarza

Błędów trochę jest - w różnych kwestiach, jak problemy z geometrią, przenikanie obiektów czy problemy z oświetleniem, ale w dużej mierze są to pierdoły, które da się wybaczyć. Naprawić można w łatce, a doszlifowanie gry w takich pierdołach nie było warte kolejnego przesuwania premiery.

 

Ogólnie i tak produkt jest dopracowany i naprawdę dużych wpadek nie ma.

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

0.34  :fsg:

 

bluber kazdy w temacie praktycznie gada, ze muza bez szalu, tobie jedynemu sie podoba ale oczywiscie ja gluchy, juz przywyklem do tego - jakby kazdy sie jaral muza w tej czesci to pewnie pierwszy bys pisal, ze beka bo jest bezplciowa

 

nie wiem stary może czegoś niedosłyszysz serio? ja gram na słuchawkach i bardzo dobrze mi siadają dźwieki zarówno ambientu podczas zwiedzania i bardziej dynamicznych numerów podczas strzelanin, jest subtelnie kiedy trzeba czyli przez większość gry i można się skupić na eksploracji nie będąc wybijanym z rytmu za głośną muzyką a moment o ktorym pisal yeti w spoilerze również wbił się w głowe jak podczas

podrózowania do meksyku w rdr

gdzie własnie w takich momentach doceniasz to, że gra nie była przesiąknieta napier.dalaniem orkiestrowym przez całą grę, zresztą do bardziej kameralnego stylu tej opowiesci moim zdaniem pasuje idealnie scieżka, która została przygotowana, w grach wbrew pozorom bardzo wazna jest cisza gdyż osobiscie jestem już zmeczony tymi "epickimi" orkiestrowymi dźwiekami, które są w co drugiej grze.

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Btw.

Uncharted ładnie zadebiutowało w UK: ~192.000 to nowy rekord otwarcia serii (do tej pory U3 - ~116.000). Trzeba też przypomnieć, że UK do tej pory było nieprzyjaznym terenem dla serii, jak widać to się zmieniło.

P.S
Doom sprzedał się ok jak na piątek (ale słabiej niż W:TNO), o dziwo zdecydowanie lepiej na Ps4; R&C nadal wysoko.

Odnośnik do komentarza

 

0.34  :fsg:

 

bluber kazdy w temacie praktycznie gada, ze muza bez szalu, tobie jedynemu sie podoba ale oczywiscie ja gluchy, juz przywyklem do tego - jakby kazdy sie jaral muza w tej czesci to pewnie pierwszy bys pisal, ze beka bo jest bezplciowa

 

nie wiem stary może czegoś niedosłyszysz serio? ja gram na słuchawkach i bardzo dobrze mi siadają dźwieki zarówno ambientu podczas zwiedzania i bardziej dynamicznych numerów podczas strzelanin, jest subtelnie kiedy trzeba czyli przez większość gry i można się skupić na eksploracji nie będąc wybijanym z rytmu za głośną muzyką a moment o ktorym pisal yeti w spoilerze również wbił się w głowe jak podczas

podrózowania do meksyku w rdr

gdzie własnie w takich momentach doceniasz to, że gra nie była przesiąknieta napier.dalaniem orkiestrowym przez całą grę, zresztą do bardziej kameralnego stylu tej opowiesci moim zdaniem pasuje idealnie scieżka, która została przygotowana, w grach wbrew pozorom bardzo wazna jest cisza gdyż osobiscie jestem już zmeczony tymi "epickimi" orkiestrowymi dźwiekami, które są w co drugiej grze.

 

U mnie na słuchawkach Gold Wireless Stereo Headset, czyli tych dedykowanych pod PS4, wszystkie dźwięki są dosyć ciche, zwłaszcza otoczenia i muzyki, trzeba się dobrze wsłuchać. Nie pomagają zmiany ustawień, trochę lepiej jest tylko na kablu. Nie wiem czy to zamierzony efekt, mogłoby być ciut głośniej ale ogólnie podzielam zdanie, że spokojniejsza i bardziej nastrojowa ścieżka dźwiękowa pasuje tu jak ulał.

Odnośnik do komentarza

Te ukryte trofea to niezle guwno. Nie zaliczylo mi tego stania przez 30sek, a zeby zobaczyc delfiny to tez musialem sie dluzsza chwile pokrecic.

Nie można przerywać cut-scenki i chyba nie można poruszyć padem. Najlepiej jak włączy się scenka z wyjściem to odłożyć pada :)

Odnośnik do komentarza

Nad multiplayerem, zwłaszcza nad lobby powinni popracować to raz, nie dość, że trochę szuka gier to jeszcze problem czasami z wejściem do gry to dwa, lagi czasami to przesadzone, łącze mam dobre, które nie powinno w tym przeszkadzać, mam 2 mb, gdzie przy the division czy battlefront śmigało ładnie, a przy tym to trochę masakra, wnerwiająca ikona łącza, co nagle Ci wszystko zatrzymuje. Trochę więcej pracy przy tym muszą wziąć.

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...