Opublikowano 18 stycznia 201510 l Aktualnie najladniejsza gra na konsole w ogole jest The Order 1886. Ale wiadomo, ze U4 rowniez zmiazdzy.
Opublikowano 18 stycznia 201510 l pozostaje czekać tylko na nowy gameplay, którego strasznie mało Rok przed premierą pokazali 15 minut gameplaya. To jest strasznie mało? Edytowane 18 stycznia 201510 l przez SzczurekPB
Opublikowano 18 stycznia 201510 l LOL? W przypadku calej poprzedniej generacji Naughty Dog prezentowalo pierwsze gameplaye dopiero od E3 (raz pokazali wczesniej U3 u Fallona na wiosne). Teraz na E3 otrzymamy kolejne demo, a na Gamescomie moze jeszcze jedno. Malo? Na razie jestem zaskoczony jak duzo o U4 juz wiemy i widzielismy. Wiem, ze apetyt rosnie w miare jedzenia, ale bez przesadyzmu.
Opublikowano 18 stycznia 201510 l To bardzo dużo, ja oczekiwałem zaledwie zwiastuna, a tu był gameplay.
Opublikowano 18 stycznia 201510 l Trochę na wyrost z tą najładniejszą grą generacji, jeśli chodzi o smaczki i detale to z pewnością miażdży, ale jeśli chodzi o ogólną prezencję... na mnie to nie robi wrażenia. The Order czy Driveclub robią znacznie większe wrażenie, ale głównie gra Ready at Dawn. Edytowane 18 stycznia 201510 l przez MYSZa7
Opublikowano 18 stycznia 201510 l No nic dziwnego, że 1886 wygląda lepiej skoro jest już grą skończoną i dodatkowo w pasach, a Driveclub otrzymał masę patchy po premierze. U4 na bank zarządzi pod względem grafy i ND nie było by sobą gdyby tak nie było. Tym bardziej po ostatnich doniesieniach, że pójdą w 30fps jeżeli jakość nie będzie taka jak powinna.
Opublikowano 18 stycznia 201510 l W ND niby wszyscy się tak kochają, ale najwyraźniej z Amy Hennig musiała być jakaś grubsza afera, skoro ciągle unikają tego tematu.
Opublikowano 20 stycznia 201510 l W ND niby wszyscy się tak kochają, ale najwyraźniej z Amy Hennig musiała być jakaś grubsza afera, skoro ciągle unikają tego tematu. Ale po co mają do tego wracać i to jeszcze by "prać" to publicznie ?
Opublikowano 20 stycznia 201510 l pozostaje czekać tylko na nowy gameplay, którego strasznie mało Rok przed premierą pokazali 15 minut gameplaya. To jest strasznie mało? Typowy fanek mysli, ze pokazywanie całej gry przed jej premierą w stylu ubisoftu to normalna praktyka :>
Opublikowano 20 stycznia 201510 l Dla fanków na pewno będzie jakiś cinematic trailer z milionem wybuchów przed premierą,bo właśnie takie krótkie i intensywne materiały sprzedają gry januszom,a nie dzienniki developera i długie gameplaye.
Opublikowano 21 stycznia 201510 l ponoc premiera 1 pazdziernika, ale nic nie potwierdzono http://telkomgaming.co.za/uncharted-4-release-date-leaked/ Edytowane 21 stycznia 201510 l przez Fanek
Opublikowano 21 stycznia 201510 l 1 października to czwartek, więc na 99% nie. Wywiad z co-lead designerem (widać, że koleś jest podekscytowany pracą nad U4 ): Powiedział, że lead multiplayer designer od The Last of Us zajmuje się multi U4 Edytowane 21 stycznia 201510 l przez SzczurekPB
Opublikowano 21 stycznia 201510 l Powiedział, że lead multiplayer designer od The Last of Us zajmuje się multi U4 TAK kurfa. Niech no wyjdzie z tego coś zbalansowanego na miarę najlepszych cech multi U2 i TLOU
Opublikowano 21 stycznia 201510 l Powiedział, że lead multiplayer designer od The Last of Us zajmuje się multi U4 Jedna prośba, tylko niech najważniejsze cechy mutiplayera zostaną, niech multi w Uncharted, a TLoU, będą zupełnie innym rodzajem zabawy, jak jest teraz.
Opublikowano 21 stycznia 201510 l No glupio bym sie czul gdybm w Uncharted musial w kuckach chodzic przez caly mecz, cos takiego pasuje do klimatu TLoU, walka ocalalych, ograniczone zapasy, trzeba podejsc po cichu i byc pewnym ze sie trafi bo brak amunicji na bledy nie pozwoli, jednak taka mechanika w U4? Kompletny niewypal ktory klocilby sie z charakterem run and gun obecnym w Uncharted. Jednak gosc udowodnil ze jest utalentowany wiec mozna mu dac spory kredyt zaufania. Edytowane 21 stycznia 201510 l przez Bansai
Opublikowano 21 stycznia 201510 l No glupio bym sie czul gdybm w Uncharted musial w kuckach chodzic przez caly mecz, cos takiego pasuje do klimatu TLoU, walka ocalalych, ograniczone zapasy, trzeba podejsc po cichu i byc pewnym ze sie trafi bo brak amunicji na bledy nie pozwoli, jednak taka mechanika w U4? Kompletny niewypal ktory klocilby sie z charakterem run and gun obecnym w Uncharted. - symetryczny level design map U2 i TLOU - health i gunplay TLOU - brak kickbacków Wystarczy.
Opublikowano 21 stycznia 201510 l Kickbacki były spoko. Wzorem poprzedników na pewno będzie tryb klasyczny, lepiej, żeby było więcej możliwości w multi niż ograniczenie się do 2-3 trybów.
Opublikowano 21 stycznia 201510 l Jednak gosc udowodnil ze jest utalentowany wiec mozna mu dac spory kredyt zaufania. Gość dostał pracę jako lead designer w Naughty Dog. Nie wiem czy można więcej osiągnąć na tym stanowisku
Opublikowano 21 stycznia 201510 l Kickbacki były spoko. Wzorem poprzedników na pewno będzie tryb klasyczny, lepiej, żeby było więcej możliwości w multi niż ograniczenie się do 2-3 trybów. nope. niesamowicie psuły balans. najlepszy przykład; - gonisz gościa który schował się za rogiem - sam stajesz za rogiem i czekasz na otwarte face to face - koleś w tym czasie aktywuje RPG i załatwia cię jednym strzałem i właśnie dlatego w multi poprzednika najbardziej preferowałem Tryb Klasyczny. Edit: Po GameInformer nadszedł czas na nowy stuff od Edge (bez spoilerów fabularnych): Tematem numeru najnowszego EDGE jest Uncharted 4: A Thief's End. Gracze dorwali się do tego magazynu i postanowili wrzucić do Sieci najważniejsze informacje dotyczące dzieła Naughty Dog. (...) Bez zbędnego przedłużania, zapraszamy na szczegóły: System animacji z poprzednich odsłon Uncharted był przestarzały, więc zdecydowano go całkowicie przebudować w celu uzyskania pełnego ruchu analogowego (360 stopni) i tym samym usprawnić fizykę ciała postaci. Drake posiada „hak”, który jest podobny do tego od Lary Croft, jednak różni się znaczącym elementem – umożliwia całkowicie swobodne poruszanie „Hak” umożliwia wspinanie, huśtanie, wznoszenie, a nawet wydłuża bieg. Przeciwnicy również posiadają gadżet, który pozwala się im wspinać i tym samym gonić bohatera. Gra będzie mniej liniowa i pozwoli graczom na podejmowanie istotnych decyzji. Autorzy porównali ten element do puzzli. Gdy Drake ucieknie przeciwnikom, to oni nie wrócą do swojego standardowego patrolowania, a będą go wciąż szukać. Walka jest mieszanką skradania się, biegania, walki wręcz i strzelania – jest to ewolucja, która postępuje od Uncharted 2. Pracę nad starciami ułatwił The Last of Us – przejście z ukrywania się do walki jest bardzo płynne. Redaktorzy EDGE sądzą, że Uncharted 4 to najładniejsza gra na aktualną generację. http://www.ppe.pl/news-33458-edge_zdradza_soczyste_szczegoly_z_uncharted_4__a_thief_s_end_.html Edytowane 21 stycznia 201510 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 16 lutego 201510 l The latest issue of PlayStation Official Magazine UK revealed some information regarding the long-awaited Naughty Dog’s exclusive, Uncharted 4. The “sandbox” features is confirmed, to the point that Naughty Dog “aims for a level of openness Naughty Dog hasn’t courted since Jak 3“; there will be the opportunity to explore the maps and find small extra information about the plot. The article talk also about one of the new feature, the use of the grappling hook or axe: climbing will not be easy, in fact you run the risk of falling to a minimum imbalance, if Nathan will not attempt to maintain balance while climbing. In reference to the much-talked frame-rate, developers admit that the demo available (for the magazine editors) ran at 30 frames per second, but the ultimate goal is to reach 60 without decreasing gameplay quality, which remains the absolute priority for the team. Finally is reconfirmed texture quality that would have a resolution four-times better than the previous chapter, and there will be differences between the texture of the characters shown in the cut-scenes (that even in this chapter will be shot with the game graphics) and and the textures in-gaming. source: OPM woo, najs...
Opublikowano 16 lutego 201510 l moje przeczucia sa takie ze graficznie ta gra nie zrobi az tak jak swego czasu U2 ale jestem wrecz przekonany ze to bedzie najlepsze uncharted z serii laczace najlepsze dotychczasowe cechy serii z tym co wymyslili przy tlou
Opublikowano 16 lutego 201510 l Ja z kolei mam nadzieję, że nie skończy się na jednej miejscówce, tak jak to było w ostatnim TR.
Opublikowano 16 lutego 201510 l Bez obaw: Story takes Drake and Sam to Libertalia "a mythic Madagascar colony purportedly founded by pirates"- Says you're not going to spend the whole game on the island, teases snowy and urban enviroments To z zeszłomiesięcznego Gameinformera.
Opublikowano 16 lutego 201510 l moje przeczucia sa takie ze graficznie ta gra nie zrobi az tak jak swego czasu U2 ale jestem wrecz przekonany ze to bedzie najlepsze uncharted z serii laczace najlepsze dotychczasowe cechy serii z tym co wymyslili przy tlou Mam taką nadzieję. Umiarkowana swoboda i eksploracja dużo bardziej pasuje do takiej gry niż ciągłe gonienie za skryptami. Dotychczasowa formuła wypaliła się wraz z częścią trzecią.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.