Gość ragus Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 i tak pewnie zrobię za te kilka lat Cytuj Odnośnik do komentarza
SMGT 5 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Z tego co widzialem po innych postach to jednym wymieniaja, innym nie. Czyli kwestia pocisniecia kogo trzeba, najlepiej po prostu dopytaj w sklepie zanim kupisz i tyle. Ale to nie lepiej wymienić gwarancyjnie w serwisie MS? Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Siemanko wszystkim. Dziś kupiłem Xbox'a One w zestawie z Fifą 15 i Forzą 5. Niestety trafiłem jednak na egzemplarz z brzęczeniem czy jak to tam nazwać. Ciężko wytrzymać ten hałas zwłaszcza gdy konsola jest w stanie uśpienia. Rozumiem, że dużo osób trafiło niestety na to samo. Sam już nie wiem czy MS usunie problem w Październiku w aktualizacji czy jednak nie i już tak zostanie? Jeśli ta druga opcja to ciekawe czy w Media Expert wymienią mi konsole bez problemu na nową czy muszę to załatwić bezpośrednio z MS? Jak ktoś może mi pomóc/doradzić to będę wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza
KOŁD 1 084 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Części do X1 są niedostępne w Polsce? Bo urwałai się taśma od guzika power i nie mam jak uruchomić konsoli xd zamówiłem juz zamiennik z UK ale nie wiadomo czy dojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Siemanko wszystkim. Dziś kupiłem Xbox'a One w zestawie z Fifą 15 i Forzą 5. Niestety trafiłem jednak na egzemplarz z brzęczeniem czy jak to tam nazwać. Ciężko wytrzymać ten hałas zwłaszcza gdy konsola jest w stanie uśpienia. Rozumiem, że dużo osób trafiło niestety na to samo. Sam już nie wiem czy MS usunie problem w Październiku w aktualizacji czy jednak nie i już tak zostanie? Jeśli ta druga opcja to ciekawe czy w Media Expert wymienią mi konsole bez problemu na nową czy muszę to załatwić bezpośrednio z MS? Jak ktoś może mi pomóc/doradzić to będę wdzięczny. Pozdrawiam To zależy od sklepu. Obowiązek wymienić mają w każdym, ale jak będą robić problemy, to lepiej się nie szczypać i wysłać do MS bo w przeciągu 10 dni będziesz miał nową/naprawioną w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Siemanko wszystkim. Dziś kupiłem Xbox'a One w zestawie z Fifą 15 i Forzą 5. Niestety trafiłem jednak na egzemplarz z brzęczeniem czy jak to tam nazwać. Ciężko wytrzymać ten hałas zwłaszcza gdy konsola jest w stanie uśpienia. Rozumiem, że dużo osób trafiło niestety na to samo. Sam już nie wiem czy MS usunie problem w Październiku w aktualizacji czy jednak nie i już tak zostanie? Jeśli ta druga opcja to ciekawe czy w Media Expert wymienią mi konsole bez problemu na nową czy muszę to załatwić bezpośrednio z MS? Jak ktoś może mi pomóc/doradzić to będę wdzięczny. Pozdrawiam To zależy od sklepu. Obowiązek wymienić mają w każdym, ale jak będą robić problemy, to lepiej się nie szczypać i wysłać do MS bo w przeciągu 10 dni będziesz miał nową/naprawioną w domu. Dzieki, a czy to się im wysyła po uprzednim zgłoszeniu usterki czy Oni sami wysyłają kuriera na ich koszt? ponieważ coś takiego wyczytałem też. W sprawie tej aktualizacji może ktoś coś wie? Czy faktycznie ma rozwiązać problem, możliwe to jest, że aktualizacja by naprawiła w ogóle brzęczenie dysku (chyba dysk?). Jeśli tak to kiedy można się spodziewać tego update'a, wtedy bym może zaczekał na rozwiązanie z ich strony. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Jeżeli ludzie piszą zarówno na forum Xbox'a i gaffie, że po updacie przestało buczeć, to może być całkiem prawdopodobne bo nie jest to usterka techniczna, a coś co pojawiło się właśnie w związku z innych update'm. Usterkę zgłaszasz (telefonicznie bądź przez stronę www) i MS wszystko załatwia (kurier itp.). Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Zadzwonilem przed chwila do Media Expert i pracownik, u ktorego wczoraj kupilem konsole powiedzial, ze bez problemu wymieni mi na nowa. Teraz zagwozdka - jechac jutro, wymienic i liczyc na to, ze trafie na dobry egzemplarz czy poczekac do aktualizacji? Jak Wy robicie (oczywiscie chodzi mi o osoby, ktore maja ten sam problem z brzeczeniem). Mozecie mi cos doradzic? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 448 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Ja postanowilem czekac do aktualizacji. Mam nadzieje, ze wyjdzie ona raczej w pierwszej polowie pazdziernika , bo jesli ona wuja da to moge nie zdazyc z wymiana konsoli przed dniem premiery nowego CoD-a... Edytowane 30 Września 2014 przez Czezare Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 718 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Wymień. Jak z nowym będzie to samo, poczekaj do aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 dokladnie, jak masz opcje wymiany to sie nie zastanawiaj Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Tak tez chyba zrobie. Mozna sprawdzic konsole w sklepie? Tzn nowa bym wybral, u nich skonfigurowal itp i sprawdzil jak chodzi. Czy nie pojda na to? Gorzej jakbym tak trafil kilka pod rzad tych samych o spedzil tam na sprawdzaniu pol dnia moze daliby mi druga za darmo? :-> Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 moze daliby mi druga za darmo? :-> Plus plasme 55 cali w komplecie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Kupiłem pierwszego w Media Markt, ale wcześniej wyłożyłem pracownikowi, że "panie, jak będzie brzęczał to oddaję i od ręki dajecie nowego, bo UOKiK każe i ch,uj". Wracam do domu, podpinam i... brbrbrbrbtszccz tszcz tsczcz Xbox szybko pod pachę,wracam do MM, pracownik podpina xboxa do telewizora, nachyla się do niego i mówi: "No faktycznie brzęczy". Spakował, dał drugiego, podłączyliśmy na miejscu i nie brzęczał. Zapakował i wróciłem z normalną konsolą. Aha, tylko było trochę beki na koniec, bo jak wróciłem to nie podszedłem do tego punktu obsługi, tylko od razu na Jana do typa, z którym gadałemm wcześniej. On wymienił mi bez problemu, ale przy wyjściu się czepiali, że powinienem był najpierw podejść do nich, bo równie dobrze mogłem sam wejść, podmienić i wyjść xD. Powiedziałem, że pan Paweł kazał mi iść do niego i nic mi nie powiedział. Puścili.Te chu,je pewnie chciałyby wysyłać go do MS, a nie po to wcześniej z tamtym gadałem 10 minut, żeby teraz odsyłać na gwarancję. Edytowane 30 Września 2014 przez ragus Cytuj Odnośnik do komentarza
kapa3991 1 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Oto mam pytanie! Wysłać, czy poczekać do aktualizacji? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 668 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 wyżej masz odpowiedz, jak masz opcje jak Ragus to do sklepu, jeśli nie to poczekaj może sie uwiną z tą aktualizacją Cytuj Odnośnik do komentarza
kapa3991 1 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Konsolkę kupiłem w sobotę w Euro AGD, musiałbym jechać 40 km do sklepu. Chyba poczekam, pogram, a jak nic nie da aktualizacja to zadzwonię po kuriera. Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Ja mam jakies 25km do sklepu i niestety albo stety jutro jade. Mam nadzieje, ze da rade podlaczyc u Nich nowa i wszystko bedzie z nia ok. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Powołujesz się na niezgodność towaru z treścią umowy (broń Boże na gwarancję) i wymienią. A jak nie to straszysz skargą do UOKiK i wtedy wymienią. Tylko tam są jakieś terminy i teraz nie pamiętam ile tam było dni od zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza
kapa3991 1 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 A jeśli go używam już, to nie powiedzą, ze był eksploatowany? Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Do 7 dni. Ja juz dzwonilem dzis do media expert i gadalem z kolesiem, ze nie ma problemu z wymiana i jutro mam przyjechac. Pytalem jeszcze czy sama konsole zabrac czy caly zestaw i mowil zeby caly zestaw bo calosc bedzie wymieniana. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Żadne 7 dni. Sprzedawca z tytułu niezgodności towaru z umową odpowiada przez 2 lata od momentu wydania towaru. Jeżeli usterka UJAWNIŁA się w przeciągu 6 miesięcy od momentu wydania towaru, to przyjmuje się, że wada towaru istniała w dniu jego wydania. Idziesz do sklepu, jak chcą to sprawdzają, jak ma usterkę to możesz wybrać czy chcesz naprawy czy wymiany na nowy - oczywiście mówisz, że wymiana. Edytowane 30 Września 2014 przez DonSterydo Cytuj Odnośnik do komentarza
ChmieluPlay 20 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Ja tam wymieniłem na starego chrabąszcza na nowego (także chrabąszcz) i powiem wam szczerze, że na razie nie chce mi się znowu dymać do sklepu i go wymieniać, tym bardziej że w piątek ważna premiera także będzie trzeba spędzić przy konsoli dużo czasu . Jak gram to nie przeszkadza mi bo w ogóle nie słychać chrabąszcza, ale liczę że wraz z updatem zostanie to usunięte. Jeżeli nie no to konsola leci na M$ Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Dzieki DonSterydo. Koles u ktorego kupowalem xo byl spoko. Sam mi powiedzial zebym nie dal sobie wmowic, ze jakas konsola kupiona w pl nie ma 24msc tylko 12 itd bo zostala zakupiona w Europie wiec jesli producent daje 12 mechow to sklep musi dolozyc drugie 12. Nie wiem jak to dziala dokladnie. Tak czy siak powiedzial, ze bez problemu wymieni mi na nowa, zebym wzial caly zestaw ze soba wiec mam nadzieje, ze jutro zadnych problemow nie bedzie z wymiana i co wazniejsze, ze dostane dobry egzemplarz. Jesli sie uda tam podlaczyc to bedzie super. Jutro jak juz bedzie po wszystkim zdam relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza
danielpes5 3 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) A moja konsola do dnia dzisiejszego ....nie doszła do serwisu !!! A została wysłana 18 września !!! . Trwa wyjaśnianie sprawy z UPS-em. A w MS moja sprawa poszła już "wyżej" czyli do managera. Nad całą sprawą wisi już czerwona flaga. Więc mam podobno dostać nową konsolę. A kiedy ? Tego to nawet najstarsi górale nie wiedzą....W Anglii to już miał bym nową konsolę "w zębach" ale że mieszkamy w Polsce to...wiadomo.-sprawa się "musi" przeciągnąć !!! Edytowane 1 Października 2014 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.