Skocz do zawartości

Gwarancja i awaryjność Xbox One


Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko wszystkim. Dziś kupiłem Xbox'a One w zestawie z Fifą 15 i Forzą 5. Niestety trafiłem jednak na egzemplarz z brzęczeniem czy jak to tam nazwać. Ciężko wytrzymać ten hałas zwłaszcza gdy konsola jest w stanie uśpienia. Rozumiem, że dużo osób trafiło niestety na to samo. Sam już nie wiem czy MS usunie problem w Październiku w aktualizacji czy jednak nie i już tak zostanie? Jeśli ta druga opcja to ciekawe czy w Media Expert wymienią mi konsole bez problemu na nową czy muszę to załatwić bezpośrednio z MS? Jak ktoś może mi pomóc/doradzić to będę wdzięczny. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Siemanko wszystkim. Dziś kupiłem Xbox'a One w zestawie z Fifą 15 i Forzą 5. Niestety trafiłem jednak na egzemplarz z brzęczeniem czy jak to tam nazwać. Ciężko wytrzymać ten hałas zwłaszcza gdy konsola jest w stanie uśpienia. Rozumiem, że dużo osób trafiło niestety na to samo. Sam już nie wiem czy MS usunie problem w Październiku w aktualizacji czy jednak nie i już tak zostanie? Jeśli ta druga opcja to ciekawe czy w Media Expert wymienią mi konsole bez problemu na nową czy muszę to załatwić bezpośrednio z MS? Jak ktoś może mi pomóc/doradzić to będę wdzięczny. Pozdrawiam

 

To zależy od sklepu. Obowiązek wymienić mają w każdym, ale jak będą robić problemy, to lepiej się nie szczypać i wysłać do MS bo w przeciągu 10 dni będziesz miał nową/naprawioną w domu.

Odnośnik do komentarza

 

Siemanko wszystkim. Dziś kupiłem Xbox'a One w zestawie z Fifą 15 i Forzą 5. Niestety trafiłem jednak na egzemplarz z brzęczeniem czy jak to tam nazwać. Ciężko wytrzymać ten hałas zwłaszcza gdy konsola jest w stanie uśpienia. Rozumiem, że dużo osób trafiło niestety na to samo. Sam już nie wiem czy MS usunie problem w Październiku w aktualizacji czy jednak nie i już tak zostanie? Jeśli ta druga opcja to ciekawe czy w Media Expert wymienią mi konsole bez problemu na nową czy muszę to załatwić bezpośrednio z MS? Jak ktoś może mi pomóc/doradzić to będę wdzięczny. Pozdrawiam

 

To zależy od sklepu. Obowiązek wymienić mają w każdym, ale jak będą robić problemy, to lepiej się nie szczypać i wysłać do MS bo w przeciągu 10 dni będziesz miał nową/naprawioną w domu.

 

Dzieki, a czy to się im wysyła po uprzednim zgłoszeniu usterki czy Oni sami wysyłają kuriera na ich koszt? ponieważ coś takiego wyczytałem też.

 

W sprawie tej aktualizacji może ktoś coś wie? Czy faktycznie ma rozwiązać problem, możliwe to jest, że aktualizacja by naprawiła w ogóle brzęczenie dysku (chyba dysk?). Jeśli tak to kiedy można się spodziewać tego update'a, wtedy bym może zaczekał na rozwiązanie z ich strony. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Jeżeli ludzie piszą zarówno na forum Xbox'a i gaffie, że po updacie przestało buczeć, to może być całkiem prawdopodobne bo nie jest to usterka techniczna, a coś co pojawiło się właśnie w związku z innych update'm.

 

Usterkę zgłaszasz (telefonicznie bądź przez stronę www) i MS wszystko załatwia (kurier itp.).

Odnośnik do komentarza

Zadzwonilem przed chwila do Media Expert i pracownik, u ktorego wczoraj kupilem konsole powiedzial, ze bez problemu wymieni mi na nowa. Teraz zagwozdka - jechac jutro, wymienic i liczyc na to, ze trafie na dobry egzemplarz czy poczekac do aktualizacji? Jak Wy robicie (oczywiscie chodzi mi o osoby, ktore maja ten sam problem z brzeczeniem). Mozecie mi cos doradzic? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Ja postanowilem czekac do aktualizacji. Mam nadzieje, ze wyjdzie ona raczej w pierwszej polowie pazdziernika , bo jesli ona wuja da to moge nie zdazyc z wymiana konsoli przed dniem premiery nowego CoD-a...

Edytowane przez Czezare
Odnośnik do komentarza

Kupiłem pierwszego w Media Markt, ale wcześniej wyłożyłem pracownikowi, że "panie, jak będzie brzęczał to oddaję i od ręki dajecie nowego, bo UOKiK każe i ch,uj". Wracam do domu, podpinam i...

 

 

brbrbrbrbtszccz tszcz tsczcz

 

Xbox szybko pod pachę,wracam do MM, pracownik podpina xboxa do telewizora, nachyla się do niego i mówi:

 

"No faktycznie brzęczy".

 

Spakował, dał drugiego, podłączyliśmy na miejscu i nie brzęczał. Zapakował i wróciłem z normalną konsolą. Aha, tylko było trochę beki na koniec, bo jak wróciłem to nie podszedłem do tego punktu obsługi, tylko od razu na Jana do typa, z którym gadałemm wcześniej. On wymienił mi bez problemu, ale przy wyjściu się czepiali, że powinienem był najpierw podejść do nich, bo równie dobrze mogłem sam wejść, podmienić i wyjść xD. Powiedziałem, że pan Paweł kazał mi iść do niego i nic mi nie powiedział. Puścili.Te chu,je pewnie chciałyby wysyłać go do MS, a nie po to wcześniej z tamtym gadałem 10 minut, żeby teraz odsyłać na gwarancję.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Powołujesz się na niezgodność towaru z treścią umowy (broń Boże na gwarancję) i wymienią. A jak nie to straszysz skargą do UOKiK i wtedy wymienią.

 

Tylko tam są jakieś terminy i teraz nie pamiętam ile tam było dni od zakupu.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Żadne 7 dni. Sprzedawca z tytułu niezgodności towaru z umową odpowiada przez 2 lata od momentu wydania towaru. Jeżeli usterka UJAWNIŁA się w przeciągu 6 miesięcy od momentu wydania towaru, to przyjmuje się, że wada towaru istniała w dniu jego wydania.

 

Idziesz do sklepu, jak chcą to sprawdzają, jak ma usterkę to możesz wybrać czy chcesz naprawy czy wymiany na nowy - oczywiście mówisz, że wymiana.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Ja tam wymieniłem na starego chrabąszcza na nowego (także chrabąszcz) i powiem wam szczerze, że na razie nie chce mi się znowu dymać do sklepu i go wymieniać, tym bardziej że w piątek ważna premiera także będzie trzeba spędzić przy konsoli dużo czasu  :woot: . Jak gram to nie przeszkadza mi bo w ogóle nie słychać chrabąszcza, ale liczę że wraz z updatem zostanie to usunięte. Jeżeli nie no to konsola leci na M$

Odnośnik do komentarza

Dzieki DonSterydo. Koles u ktorego kupowalem xo byl spoko. Sam mi powiedzial zebym nie dal sobie wmowic, ze jakas konsola kupiona w pl nie ma 24msc tylko 12 itd bo zostala zakupiona w Europie wiec jesli producent daje 12 mechow to sklep musi dolozyc drugie 12. Nie wiem jak to dziala dokladnie. Tak czy siak powiedzial, ze bez problemu wymieni mi na nowa, zebym wzial caly zestaw ze soba wiec mam nadzieje, ze jutro zadnych problemow nie bedzie z wymiana i co wazniejsze, ze dostane dobry egzemplarz. Jesli sie uda tam podlaczyc to bedzie super. Jutro jak juz bedzie po wszystkim zdam relacje.

Odnośnik do komentarza

A moja konsola do dnia dzisiejszego ....nie doszła do serwisu !!! A została wysłana 18 września !!! . Trwa wyjaśnianie sprawy z UPS-em. A w MS moja sprawa poszła już "wyżej" czyli do managera. Nad całą sprawą wisi już czerwona flaga. Więc mam podobno dostać nową konsolę.  A kiedy ? Tego to nawet najstarsi górale nie wiedzą....W Anglii to już miał bym nową konsolę "w zębach" ale że mieszkamy w Polsce to...wiadomo.-sprawa się "musi" przeciągnąć  !!!

Edytowane przez danielpes5
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...