Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Upraszczasz, mate, upraszczasz. Dlaczego nie można połączyć tych dwóch światów? Dlaczego RPG musi być totalnie powolny i turowy albo całkowicie zręcznościowy, gdzie ktoś z dobrym skillem to i na 1 lvlu z ułamanym mieczem przejdzie?

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 592 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

 

właśnie te przerzucanie stylów walki było słabo zrobione, ogólnie zamysł był spoko, tylko w praniu już gorzej wyszło. z wieśkiem sie wstrzymam z zakupem, grywalny był po kilku paczach, wiadomo kto sie uprze ten przejdzie, ja nie jestem masochistą.

 

czyli jak każda gra w dzisiejszych czasach. a nie, przecież MK8 nie ma bugów! Czezky stwierdził to po 2h grania.

 

A tymczasem...

 

Cytuję Czezkiego

 

 

"(pipi)a, w tej chwili nie da sie grac :|

Ciagle disconnecty, ja pyerdole.

Najgorsze jest to, ze gra za kazdym razem odejmuje 20 punktow od rankingu :|

Skonczyly sie zarty, gdzie ta (pipi)a Miyamoto, ja mu powiem.

 

Podobno to samo bylo z mk7, trzeba czekac na patcha."

 

Dobra, 2h za mna, czas na pierwsze wrazenia :)

- gra jest niesamowicie dopracowana, zadnych bugow, glitchy, zlych rozwiazan w gameplayu, designie, etc - majstersztyk

Opublikowano

No chyba graliśmy w dwie różne gry bo W1 nie miał systemu na klikanie co innego taki Gothic 3 czy Skyrim.

 

@Czez Re4 to też drewno a nie przeszkadza to w byciu jedną x najlepszych gier ever.

Opublikowano

Wiedźmin 2 miał momentami zje,bane hitboxy. Te głazy, którymi rzucał Troll z bagien to do dzisiaj pamiętam. 0,5 metra w bok, a i tak dostawałeś.

Opublikowano

Wiedzmin 2 nie ukazal sie na PS3 ? w sumie mnie mechanika na 360tce nie porwala, a gry nawet nie skonczylem.

Opublikowano

Dlaczego nie można połączyć tych dwóch światów? Dlaczego RPG musi być totalnie powolny i turowy albo całkowicie zręcznościowy, gdzie ktoś z dobrym skillem to i na 1 lvlu z ułamanym mieczem przejdzie?

Bo mnie to nie pasuje.  :teehee:

Opublikowano

Wiedzmin 2 nie ukazal sie na PS3 ? w sumie mnie mechanika na 360tce nie porwala, a gry nawet nie skonczylem.

Tak kochasz sony, a nawet nie wiesz jakie gry wychodzą na pleja? Typowy easye, nie ma pojęcia a pisze posty :teehee:

Opublikowano

Typowy Blubber, nigdy nie czyta ze zrozumieniem.
SONY bardziej mi obecnie pasuje, ale nie przez z(pipi)ana PS3 (it does only SINGLEPLAYER), na ktorej nawet w FIFE gra sie biednie, komunikacja nie istnieje itp.

Posiadanie PS3 jako glownej platformy do grania to jeszcze wieksza bieda niz Twoj trolling. Pozdrawiam.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Czemu się obrażacie, zagrajcie sobie w fifke, którą kochacie W JEDNYM POKOJU.

Opublikowano

 

Dlaczego nie można połączyć tych dwóch światów? Dlaczego RPG musi być totalnie powolny i turowy albo całkowicie zręcznościowy, gdzie ktoś z dobrym skillem to i na 1 lvlu z ułamanym mieczem przejdzie?

Bo mnie to nie pasuje.  :teehee:

 

Gdyby każda gra była Dark Soulsami to byłoby nudno :P.

Opublikowano

 

 

Dlaczego nie można połączyć tych dwóch światów? Dlaczego RPG musi być totalnie powolny i turowy albo całkowicie zręcznościowy, gdzie ktoś z dobrym skillem to i na 1 lvlu z ułamanym mieczem przejdzie?

Bo mnie to nie pasuje.  :teehee:

 

Gdyby każda gra była Dark Soulsami to byłoby nudno :P.

 

 

Gdyby każdy rpg miał system walki tak wspaniały jak w pierwszych falloutach albo soulsach to byłoby pięknie, a nie nudno. Ciągle klikanie w real time to najgorsza rzecz w rpgach.

Opublikowano

W dobrym klikanym RPG przyjemność płynie z czegoś innego, niż system walki. Dobór skilli, ekwipunku, statystyk, timing itd. Element zręcznościowy nie jest tak bardzo potrzebny.

Opublikowano

W dobrym klikanym RPG przyjemność płynie z czegoś innego, niż system walki. Dobór skilli, ekwipunku, statystyk, timing itd. Element zręcznościowy nie jest tak bardzo potrzebny.

 

W Fallout 1 zdobysz nową broń i jesteś podjarany żeby ją wypróbować -> w pięknej systemowo turowej walce rozprawiasz się z bandą raidersów

W Dark Souls zdobywasz nową broń i nie możesz się doczekać, żeby ją wypróbować -> nowy moveset, inne ruchy

W Diablo zdobywasz nową broń, walka -> klik, klik <potion>, klik, klik, ładnie wyglądający czar, klik, klik.

Opublikowano

No ale jak już nową broń wypróbujesz, to też tylko klikasz potem. Jeden pistolet w Fallout strzela podobnie do drugiego przecież, a reszta zależna jest od statystyk.

Opublikowano

Tutaj już ciekawiej o Wiedźminie niż w temacie do tego przeznaczonym gdzie od kilku stron s.rają "zamówiłem".

Edytowane przez Szatanek

Opublikowano

No nie wiem mate, Diablo to oczywiście nie jest jakaś bardzo głęboka gra, ten gatunek polega na grindzie. Taki wiedźmin jednak czy MMORPG gdzie skille są "klikane" po prostu mają gdzie indziej ulokowany ciężar rozgrywki. Wszystko rozgrywa się właściwie poza walką, bo przygotowujesz odpowiednio statystyki, moveset, ekwipunek i później tylko w odpowiednim momencie realizujesz wcześniej przygotowany plan. Zręcznościowe elementy nie są zbyt potrzebne, a nawet by przeszkadzały. Może takie rozwiązania nie trafiają w Twoje gusta i tyle :).

Opublikowano

Może takie rozwiązania nie trafiają w Twoje gusta i tyle :).

 

No przecież o tym mówię cały czas, ja po prostu nie lubię takich systemów walki i zacząłem o tym pisać tylko dlatego, bo chciałbym że W3 takiego nie miał.

Opublikowano

No nie wiem mate, Diablo to oczywiście nie jest jakaś bardzo głęboka gra, ten gatunek polega na grindzie. Taki wiedźmin jednak czy MMORPG gdzie skille są "klikane" po prostu mają gdzie indziej ulokowany ciężar rozgrywki. Wszystko rozgrywa się właściwie poza walką, bo przygotowujesz odpowiednio statystyki, moveset, ekwipunek i później tylko w odpowiednim momencie realizujesz wcześniej przygotowany plan. Zręcznościowe elementy nie są zbyt potrzebne, a nawet by przeszkadzały. Może takie rozwiązania nie trafiają w Twoje gusta i tyle :).

Zgodzę się, że takie gry jak Diablo polegają na typowym grindzie ale nie znaczy to, że taka gra nie może mieć jakiejś głębii i rozbudowania. D3 jest bezmózgą sieczką dla casuali, dla porównania sprawdź sobie Path of Exile w którym rzeczywiście budujesz swoją postać, każda ze statystyk mocno wpływa na gameplay, postać się często buduje i modyfikuje pod itemy które znajdziemy, ma rozbudowany system skilli, mnogosć użytecznych buildów, bardzo dobry balans i endgame który się nie nudzi. A to wciąż ten sam gatunek.

Edytowane przez UberAdi

Opublikowano

ale przecież w jedynce był zręcznościowy element w walce, bo trzeba było trafiać w czasowe okienko, żeby się sekwencjew ataków łączyły, a style przypisane do odpowiedniego miecza można było zmieniać w czasie rzeczywistym

Opublikowano

 

However, just two days before Sony’s E3 2014 press conference, two different tweets from Russian journalists Andrey Zagudaev and Petr Salnikov who work or used to work at GMBox.ru are hinting at a possible cancellation of the game.

 

The first one simply says

 

The Last Guardian is over, boys

 

While the other is a bit more elaborate:

 

There is a legitimate rumor that The Last Guardian has been canceled.

 

Of course, please take this as a rumor – nothing is even close to being confirmed yet at this stage, but from what we can gather, these journalists have a respectable reputation in Russia. Indeed, this would be an unfortunate and somewhat unexpected turn of events – would you be upset for the definitive cancellation of The Last Guardian? Let us know below.

http://www.worldsfactory.net/2014/06...dian-cancelled

 

 

izeAM5hcDETbT.gif

Opublikowano

Niech to oficjalnie zapowiedza w koncu, bo zal mi czasem tych klapkow tak samo naiwnych od 7 lat.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.