Skocz do zawartości

PlayStation VR - komentarze i inne rozmowy


Lipa

Rekomendowane odpowiedzi

Wlasnie ogarnalem demo residenta.

To bedzie absolutny vr seller, przerazajace (pipi).

Jak ta (pipi) macha nozem przed glowa xddddd O kuuuuuurfa :obama:

Serce bije jak szalone xd

 

obejrzałem joe jak w  to gra, troche ch,ujowo ze po pierwsze machanie jej w morde nic nie daje, a druga sprawa, przenikanie tekstur pod koniec przeraża ale w inny sposób.

No ale youtube.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Wlasnie ogarnalem demo residenta.

To bedzie absolutny vr seller, przerazajace (pipi).

Jak ta (pipi) macha nozem przed glowa xddddd O kuuuuuurfa :obama:

Serce bije jak szalone xd

 

obejrzałem joe jak w  to gra, troche ch,ujowo ze po pierwsze machanie jej w morde nic nie daje, a druga sprawa, przenikanie tekstur pod koniec przeraża ale w inny sposób.

No ale youtube.

 

A porno też obejrzales na pornhubie, ze o ruchaniu sie wypowiesz? (przenosnia)

Odnośnik do komentarza

Po pierwsze napisałem na końcu "no ale youtube", bo wiem że cięzko oceniac.

Moje zarzuty są niezalezne czy ogladam to na goglach czy na pralce.

Po trzecie vidło Joe pokazuje ze jakies wielkiej podniety debiutanci  nie maja, nawet laski zamiast piszczec machaja pademi  pytaja dlaczego nie mogą jej uderzyc.

Po czwarte morda(docinka).

Edytowane przez milan
Odnośnik do komentarza

Osoby, ktore mowia, ze jest guwno rozmazane, to ludzie, ktorym pekla psycha na targach albo w markiecie i nie poswiecili kilku minut na idealne ustawienie sprzetu, bo typy w kolejce sapaly za uchem.

Na poczatku faktycznie jest lipa. Trzeba poruszac okularami w lewo, prawo, na skosy, w gore w dol, przyblizyc, oddalic ekran, zmieniac delikatnie polozenie na czole - dla kazdego setup jest inny i wymaga czasu. W menu nic nie trzeba zmieniac, headset musi po prostu idealnie lezec na glowie.

Ktos pisal, ze w goglach nie mozesz patrzec na lewo i prawo tylko musisz ruszac glowa xddddddd

Totalna bzdura, oczy pracuja tak jak normalnie pracuja - rozgladasz sie tak jak zawsze, tyle ze wrazenie jest takie jakbys nosil zwykle okulary (widac ramki).

DriveClub tez sie robi nagle ostry ? 

Sprawdzilem pare gier na targach - nawet Batman ktory wygladal przekozacko sie mazal, na pytanie, czy mozna ustawic tak ostrosc by obraz nie wygladal jak z Xbox One ludzie z obslugi mowili ze nie.

Sam spedzilem troche czasu na ustawienia - w Robinsonie dluzej siedzialem regulujac okulary wlasnie by porownac jak beda wygladac dinozaury z daleka - myslalem, ze to przez wade zwroku, astygmatyzm, ale znajomi, ktorzy sie tym bawia od dluzszego czasu takze potwierdzaja, ze z ostroscia to w tych grach jest naprawde roznie.

 

Co do Residenta - to wlasnie tam niestety musisz cala glowa, by ogarnac te pomieszczenia - normalne - w koncu w rzeczywistosci tez samymi galkami nie zobaczysz co stoi za plecami, ale tytul mi akurat mi w ogole nie przypadla do gustu, a skokowe animacje pod prawa galka (szybkie obracanie kamery o 30 stopni, bys wlasnie nie musial machac cala glowa co sek) jak i samo sterowanie bylo dla mnie w ogole z(pipi)ane. 

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

żygać mi sie chciało po rigs, w drive club zrobiłem pełen wyścig na demku i zygi pchały sie do wyjścia , zjazd na desce masakra jak drive club :) . Za to strzelanie w heist to poezja. Ściągam właśnie zestaw mini Gierek jakies tam lotki, bilard etc

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez kakus
Odnośnik do komentarza

Puki co żygać mi sie chciało po rigs, drive club zrobiłem pełen wyścig na demku i zygi pchały sie do wyjścia , zjazd na desce masakra jak drive club. Za to strzelanie w heist to poezja. Ściągam właśnie zestaw mini Gierek jakies tam lotki, bilard etc

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ch.ujowo zacząłeś puki co, idę żygnąć

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Co do tych skokowych animacji np. Residencie. To samo jest jest w Here they Lie, na początku też nie wiedziałem co o tym myśleć. I teraz będę tego bronił. Bo problem w tego typu grach jest taki że chyba nasz mózg ma z tym problemy. Kiedy tylko stoimy i kręcimy głową, jest ok. Problem zaczyna się kiedy wychylimy lewą gałkę odpowiedzialną za chodzenie, wtedy zaczyna coś w głowie świrować. Mózg myśli że idziemy a my siedzimy, i zaczynają się lekkie zawroty. Podejrzewam że mózg jak to mózg, to dla niego nowość, i musi się przyzwyczaić, nauczyć czegoś nowego.

Odnośnik do komentarza

u czeskiego gralemi co tu pisac, byłem mega sceptyczny do tej technologi, pograłem i jest mega. Resident evil 7 to będzie must have. Problem polega na tym, że jeśli twoje jedyne zetknięcie z vr to yt no to nie odczujesz całej tej magii z vr imo obraz na tv rózni się od tego w goglach, gierki na tv wyglądają ja gry na ps3 na kablu chinch, ruchy nie są płynne i kąty widzenia słabe, ale w goglach to juz full wypas, mam interakcyjne otoczenie w 360 stopniach a my pośrodku. W residencie było mega, widziałem swoje ręce jak były związane, jak próbowałem je rozwiązać musiałem pomagać kolesiowi nożem, dźwięk przestrzenny, że coś mi dyszy za głową odwracam się a tam niespodzianka :reggie:

Najlepsze wrażenie robiły na mnie teledyski XDDDDDDD było video redfoo no i mega, konfetti i ogólny absurd tego co sie dzieje był genialnym doświadczeniem.

Nudności doświadczyłem w drive clubie, coś jest nie tak z tą grą, żaden inny tytuł nie wywoływał u mnie takiej reakcji, ruszyłem samochodem, była dezorientacja i uczucie w żołądku jak by ruszyła gwałtownie winda, uderzyłem w bandę czy tam drzewo to z kolei prawie bełt był jak przy gwałtownym hamowaniu windy.

 

Ogólnie vr chyba najfajniejszym bajerem, lepsze od move i kinectów, jak będą gry to mamy przyszłosć gamingu. Problem jest taki ze gierki słabo wyglądają vide resident czy until down, co nie przeszkadza osobie z kaskiem na głowie, bo tyle sie dzieje w grze, byle szurnięcie czegoś po podłodze no ale czasami to płakać sie chce :reggie: technologia wyszła za wcześnie na ps4, jak pro bedzie miało lepsze osiągi w grach vr to dymanko over 9000 od sony.

 

co do samego hełmu, nie ciąży, możliwości do dopasowana multum, wykonanie imo średnie, ta guma ograniczająca światło by nic bokiem nie wpadało to śmiech na sali, jest tak z lichego materiału, że to imo numer jeden do usterek. będzie sie rwało, odkształcało zdecydowany minus, Druga sprawa chyba wada konstrukcyjna, 2 minuty gry i soczewki masz zaparowane i guwno widzisz zamiast zrobić jakiś wentylek by odprowadzać ciepłe powietrze to ci dali SZMATKE DO PRZECIERANIA XD inzynieria lvl sony.

 

Ogólnie bardzo pozytywnie. 

Edytowane przez Orzeszek
Odnośnik do komentarza

wystarczy na 10 minut przed gra postawic przy farelce i juz nie paruja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

Co do grafiki, to dodam jeszcze, ze spodziewalem sie, ze bedzie o wiele, wiele gorzej - przeciez to jest 2 razy po stale 60 fps :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Najwiecej zyskuja gry nieskomplikowane technicznie typu REZ, wyglada niesamowicie w VR.

Bardzo dobrze wyglada tez RIGS. Dzisiaj wiecej testow, wiecej gier.

 

Co do Driveclub, to po niektorych opiniach spodziewalem sie gran turismo 2, wiec jest mila niespodzianka xd

Najwazniejsze jest to, ze czujesz jakbys prowadzil samochod - patrzysz w lusterka, w okna, latwiej niz na tv jest przygotowac sie do zakretu, itd. Gralem na kierce i nie bylo zadnego motion sickness, orzech 30 sekund na padzie i odbilo mu sie jajkiem z rana. Dzisiaj usiade i poswiruje online na g29 i zdam relacje z dluzszego posiedzenia,

 

Moim zdaniem to jest idealny czas na VR, da sie wiele zrobic z tym sprzetem, ktory jest obecnie na rynku, a co dopiero z PS PRO. Wystarczy chciec.

Edytowane przez Dave Czezky
Odnośnik do komentarza

Czy wśród osób mających już styczność z PS VR są jacyś okularnicy? Jak wypada ten sprzęt w kontekście użytkowania go z brylami - jest to w ogóle możliwe czy np. trzeba je zdjąć i są jakieś ustawienia symulujące ostrość wyświetlanego obrazu?

Edytowane przez columbo
Odnośnik do komentarza

Co do Driveclub, to po niektorych opiniach spodziewalem sie gran turismo 2, wiec jest mila niespodzianka xd

Najwazniejsze jest to, ze czujesz jakbys prowadzil samochod - patrzysz w lusterka, w okna, latwiej niz na tv jest przygotowac sie do zakretu, itd. Gralem na kierce i nie bylo zadnego motion sickness, orzech 30 sekund na padzie i odbilo mu sie jajkiem z rana. Dzisiaj usiade i poswiruje online na g29 i zdam relacje z dluzszego posiedzenia,

a nie probowales na padzie dla testow? Niby na padzie czesciej te nudnosci wystepuja, gdzie sterujesz dualshockiem a rece widzisz na kierownicy.
Odnośnik do komentarza

No ale czy gra na padzie w wyścigi vr ma w ogóle sens? Chcesz immersji a korzystasz z półśrodka:/

 

Jeśli bym kiedyś zdecydował się na zakup tego sprzętu to jeżeli brałbym jakieś wyścigi- nie widzę absolutnie innej opcji aby posiadać tez do tego kierownicę.

Edytowane przez Jakim
Odnośnik do komentarza

według mnie te nudności nie występują dlatego że gramy na padzie. po prostu siedzimy na kanapie a w grze skręcamy i mózg tego nie ogarnia. Tak samo w nowym tombku, w dodatku pod vr, obracam się wokół własnej osi i też potrafi sie zakręcić w głowie.
Natomiast wczoraj przyszedł szwagier potestowac i w ZADNEJ grze nic a nic nie odczuwał nudnosci. Chlop stworzony pod vr ;-)

E: literowki

Edytowane przez vip77
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...