Jump to content

Masorz

Terminator universe

Recommended Posts



poziom Żołnierzy Kosmosu, którzy przez swe kijostwo stali się w pewnych kręgach kultowi. Świadomość, że musiałbym siedzieć godzine w robocie, żeby pójść na ten film by mnie zabiła, no thx.

 

żołnierze kosmosu stali sie kultowi bo są zayebiści 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

No i Michael Ironside, który jest mistrzem 3-go planu i niekwestionowaną gwiazdą kina klasy B. Najlepiej wychodzi jak gra surowego i wkurzonego generała/majora/kapitana czy innego dowódcę.

Share this post


Link to post

 

 

poziom Żołnierzy Kosmosu, którzy przez swe kijostwo stali się w pewnych kręgach kultowi. Świadomość, że musiałbym siedzieć godzine w robocie, żeby pójść na ten film by mnie zabiła, no thx.

żołnierze kosmosu stali sie kultowi bo są zayebiści

Chcialo by sie powiedziec ze to piata woda po kisielu, tj. Obcym 2, ale to by bylo zbyt lagodne. Plastik tandeta i tak dalej. Sam ogladalem pare razy ten film, bo lubie filmy a la Aliens, co nie zmienia faktu ze ten film jest slaby i jedyne do czego moze pretendowac to Plastikowa Malina.

Share this post


Link to post

Though the film doesn’t open in theaters for a few more months, Paramount Pictures have already set release dates for two sequels to Terminator Genisys and star Arnold Schwarzenegger tells The Arnold Fans that he’ll be back. The sequel is set for release on May 19, 2017 and Arnold revealed production will begin next year. A planned third film is set for release the following year on June 29, 2018.

 

Pięknie, Arnie będzie grał terminatora nawet po siedemdziesiątych urodzinach.

Edited by Timmy

Share this post


Link to post
Guest DonSterydo

Że mu się tak chce. Ja bym tam na jego miejscu wolał sobie bimbać gdzieś pod palmami.

Share this post


Link to post

https://www.youtube.com/watch?v=9Xt5tZyrMZI

 

Wiadomo już kogo zagra Matt Smith:

 

"Similar to Helena Bonham Carter’s role in McG’s Terminator: Salvation, Smith will be the antagonist system given form, different from the nebulous corporate villainy of Terminator 2: Judgment Day and vague apocalypse technophobia of the first.”

 

Share this post


Link to post

This definitely feels like a Terminator movie!!! Looks great!!

Share this post


Link to post

/film od niedawna publikuje serię wywiadów z planu i to co mówią tam aktorzy nastraja optymistycznie. może to i takie tam marketingowe pier.dolenie, ale jakoś czym bliżej premiery tym bardziej się jaram. podobnie jak i nowym parkiem jurajskim.

Edited by tk___tk

Share this post


Link to post

imo to juz jesli ma byc pozytywne zaskoczenie to bardziej stawiam, ze odnosnie parku jurajskiego niz terminatora

Share this post


Link to post

 

 

Official trailer 2 zawiera ostre spoilery dlatego radzę oglądać na własną odpowiedzialność.

 

Jak mozna dawać w trailer to co tutaj dali no super juz ten film chyba bedzie mi wisiał kalafiorem.

Edited by kudlaty88

Share this post


Link to post

Znowu scenarzysta bawi się w przerost formy nad treścią, i wymyśla jakieś rzeczy z du*y, tak jakby Salvation ich niczego nie nauczył. Geez było fajnie, ale po tym trailerze widać że to znowu będzie ch*jowa ingerencja w uniwersum...

Nie mogli wziąć ludków z Kronik, co widać że byli pasjonatami i trzymali się kanonu filmowego i z nowel, a jednocześnie starali się coš świeżego stworzyć?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Bosze jakie to chuyovate xD

 

Ten film to totalna beka zrobiona na modłę tego czym są obecnie Szybcy i Wściekli. Polecam obejrzeć najnowszy trailer i pobrechtać się z twistu jaki zaserwowano.

 

Share this post


Link to post

ten film powinien dozywotnio dostawac zlote maliny

Share this post


Link to post
Guest DonSterydo

Jak namieszali XD A oni już mają zakontraktowane 2 sequele - czujecie jaka to będzie sieka fabularna w kolejnych częściach? :P

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.