Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Konsolowa Tęcza

Featured Replies

Opublikowano

Uncharted 1 to ciota i ch.uj.

  • Odpowiedzi 17,2 tys.
  • Wyświetleń 1,2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tak wszyscy wrzucają swoje zaliczone tytuły, ciągiem, bez refleksji, a ja wolałbym, aby każdy dodał do tego dwa, trzy zdania, nadając swojemu zdaniu jakiejś indywidualnej opinii - było warto? Nie? Bo

  • A ja podejmę rękawicę bo to może być ciekawe.    @ogqozo    Na steam w tej marży 30% mam:   - darmowy SteamOS od Valve który mogę sobie zainstalować na dowolnej maszynie

  • No ale co byście powiedzieli na taką Forumkową Bitwę Gierek? Wiadomo, że nie wyszedłby z tego żaden poważny ranking, tylko pewnego rodzaju połączenie popularności, sentymentu, console warsowych antypa

Opublikowano

Dobra dżunglowa kapiszoniariada polana platformowym sosem, do strawienia

Opublikowano

Gardzę Uncharted za jedną rzecz: całkowite spieprzenie, czyli zautomatyzowanie platformingu w grach. Od kiedy ta gra wyszła wszystkie inne zaczęły od niej kopiować tę mechanikę i w każdej tak samo źle się skacze. 

Opublikowano

Nie ma co skakać samemu w grze wideo, jeszcze człowiek spadnie i będzie musiał powtarzać etap co opóźni przechodzenie kolejnej gry na wyścigi!

Opublikowano

Tylko to Nintendo jak zawsze zacofane. Może się kiedyś nauczą, że peak platformingu to po prostu wychylanie gałki i patrzenie jak postać sama susa po kolejnych półeczkach. 

Opublikowano

No wolę skakanie z Uncharted niż kwadratowe poziomy i skoki co do milimetra z Tomb Raiderów

Opublikowano
2 godziny temu, BRY@N napisał(a):

I to wspaniałem rzucanie granatami poprzez wychylenie pada w pierwszej części 

Niestety usunięte z Remastera z tego co pamiętam.

 

2 godziny temu, dominalien napisał(a):

Stellar Blade się kłania, na szczęście. Po tylu latach autoskakania już nawet nie pamiętałem czego mi brakuje.

Niektórzy narzekali, że się źle łapie.

Opublikowano
11 minut temu, Homelander napisał(a):

No wolę skakanie z Uncharted niż kwadratowe poziomy i skoki co do milimetra z Tomb Raiderów

 

Nie ma co wymagać małpich platform w normalnym cinematicu, nie ta gra 

Opublikowano
Just now, GearsUp said:

 

Nie ma co wymagać małpich platform w normalnym cinematicu, nie ta gra 

 

Dokładnie, tu ma być efektownie, a skakanie samo w sobie nie ma być jakimś potężnym wyzwaniem

Opublikowano
33 minuty temu, Square napisał(a):

Niektórzy narzekali, że się źle łapie.

Ja na początku w ogóle nie wiedziałem co się dzieje. Dopiero jak załapałem to doceniłem.

Opublikowano
5 godzin temu, Josh napisał(a):

PS5: :reggie:

 

nie zapominaj o TLOU 1 i patchu do TLOU2! I jakiś rogalik mode za 50zł co im się nawet animacji nie chciało porobić :kekw:

 

upadłe studio 

Opublikowano

No niestety naughty dog chyba największy downgorad w historii tej branży

Opublikowano

Rozczarowanie na pewno jest, ale od Part 2 dopiero 4 lata minęły, jak nowa gra wyjdzie w przyszłym roku to standard.

Opublikowano

Ja tam chętnie zobaczę, co mają schowane za pazuchą. Naughty Dog może i trochę odjebało w tej generacji, ale jak już dostarczają nową gierkę to przeważnie jest cymesik.

Opublikowano
6 minutes ago, Bzduras said:

Ja tam chętnie zobaczę, co mają schowane za pazuchą. Naughty Dog może i trochę odjebało w tej generacji, ale jak już dostarczają nową gierkę to przeważnie jest cymesik.

Jak mogło odjebac w tej generacji skoro nic nie zrobiło?

Opublikowano

Pełna kontola druckmana nad projektem, co może pójść nie tak :CoolStoryBro:

Opublikowano
3 minuty temu, Czoperrr napisał(a):

Jak mogło odjebac w tej generacji skoro nic nie zrobiło?

Ja bym tu zaliczył skasowanie Frakcji.

Opublikowano

The Last of Us 2013

Uncharted 4 2016

The Last of Us 2 2020

 

Gry robi się dłużej niż kiedyś. Do tego ten alkoholik zmusił firmę do robienia jakiegoś gaasa, więc i na to poszły zasoby. Nie liczę na wypuszczenie czegokolwiek wcześniej niż 2026. Myślę, że 2025 to będzie TLoU2 na PC i zapowiedź czegoś właśnie na 2026. 

Opublikowano
15 minut temu, Czoperrr napisał(a):

Jak mogło odjebac w tej generacji skoro nic nie zrobiło?

No właśnie o to mi chodzi - odjebali z brakiem nowej gry, ale za to dwa remastery dostarczyli. Mówcie co chcecie, ale jak TLoU2 wyszło to zmiażdżyło mi jajca swoją oprawą na leciwej wtedy czwórce i grałem w to jak zaczarowany. Od czasu PSX nie pamiętam, żebym grał w przeciętną gierkę spod ręki ND, najniższy poziom to było "bardzo dobra" i dlatego jestem ciekaw nowego projektu. To może być gra, która w końcu każe mi ruszyć dupę i kupić PS5, bo jak na razie to na placu boju walcząc o moją uwagę i kasę został tylko Astrobot, a to jednak za mało.

Opublikowano
3 godziny temu, GearsUp napisał(a):

 

Nie ma co wymagać małpich platform w normalnym cinematicu, nie ta gra 

Ja bym poszedł nieco dalej i w ogóle wywalił jakikolwiek gameplay. Po co się męczyć, po co ryzykować zgony, po co główkować przy zagadkach dłużej niż 5 sekund? Dlaczego robić jakieś większe lokacje zamiast ciasnych korytarzy? Wywalić szukanie skarbów, zbieranie amunicji itp. Przecież filmowość na tym traci :( 

 

Cytat

No wolę skakanie z Uncharted niż kwadratowe poziomy i skoki co do milimetra z Tomb Raiderów

Pomiędzy kwadratami ze starych Tomb Raiderów, a samograjstwem z Uncharted był jeszcze platforming z Legend/Anniversary/Underworld i jak dla mnie to był idealny balans między jednym a drugim. Ten styl nie wymagał chorej precyzji przy skakaniu ani szukania przez dwie godziny wajchy otwierającej drzwi do kolejnego pomieszczenia, ale też nie robił z gracza totalnego cymbała wmawiając mu, że jest sens w ogóle trzymać pada i wciskać cokolwiek. Szkoda, że przy tym nie zostali. 

Edytowane przez Josh

Opublikowano

A ja poproszę właśnie platformówkę wymagającą takiej precyzji jak w pierwszych TR. Tam każdy skok to było przeżycie i stawka.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.