Skocz do zawartości

Star Fox Zero


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

No jak Ty tam widzisz 10-20 klatek to naprawdę chyba masz wzrok muchy. Jak widać ludzie z Eurogamera są zadowoleni z gameplayu a zwłaszcza z Gamepada. Kilka innych "normalnych stron" również potwierdza że to tylko pozory bo gra się przyjemnie. Poza tym mam szczerze wygrzane na takie sformułowania hipsterów a Godot aż żal mi Twoich postów czytać, nie wiem czy się śmiać czy płakać. Gra nie będzie wyglądać lepiej a to zasługa dwóch ekranów które wyświetlają świat pod zupełnie innym kątem, więc gra musi dwukrotnie generować obiekty, AI i całą resztę. Dlatego nie prezentuje się wybornie ale również nie można powiedzieć to totalny crap a jeżeli tytuł oceniasz tylko po grafie to idź proszę Cię do kolegów z piaskownicy o nazwie "PC master race" którzy jedynie co widzą to grafę i gameplay po kompresji na YT gdzie nawet nie miałeś okazji do tej pory zagrać ale co tam "gra g.ówniana".

 

Bardzo chciałbym się mylić. Po prostu opisuję co widzę i tyle. Wiadomo, że nie grafika robi grę, ale jakieś standardy chyba być muszą. A ta gra jest poniżej standardów.

 

A co do grafy i masterrejsów - od 1997 jestem fanbojem Nintendo :) A te graficznie dupska rzadko kopie :) Ostatnio chyba przy okazji Metroid Prime :)

Odnośnik do komentarza

http://www.gamezilla.pl/recenzje/2016/04/recenzja-star-fox-zero
 

O systemie kontroli w grze można byłoby napisać kilka całkiem obszernych książek, z których przynajmniej jedna zostałaby wypełniona samymi przekleństwami. Dlaczego? Cóż, ogólnie rzecz biorąc, bywa on bardzo irytujący. Na ekranie telewizora oglądamy akcję z perspektywy trzeciej osoby, a na małym wyświetlaczu Gamepada widok wprost z kokpitu. Ten drugi, w teorii pozwala na bardziej precyzyjne celowanie do przeciwników za pomocą wychyleń kontrolera. W praktyce z kolei, zdarza mu się przynosić więcej szkody, niż pożytku.

 

Pierwsze przejście wątku fabularnego, który składa się z dziesięciu obszarów, nie trwa długo - to zaledwie kilka godzin obfitych w strzelanie i emocje. Jak wszystkie tytuły z serii, Star Fox Zero rozwija jednak skrzydła później. W lokacjach poukrywano opcjonalne ścieżki, które pozwalają nam na przykład spotkać się z opcjonalnymi bossami. Poziomy ukończymy na różne sposoby, a te najmniej oczywiste wymagają dużego skupienia i kreatywności.

 

Platinum Games wraz z Nintendo odwołują się do nostalgii na każdym kroku, ale jednocześnie odświeżyli samą rozgrywkę na tyle, że stała się różnorodna i absorbująca. Produkcja zachęca do śrubowania rekordów i przechodzenia jej wielokrotnie, ale nawet gdyby tego nie robiła, wracałbym do niej z przyjemnością. Na pierwszy rzut oka nie oferuje niczego nowego, lecz w rzeczywistości niektórych rozwiązań i pomysłów nie znajdę nigdzie indziej. Poza tym widać w niej wysiłek geniuszy z Platinum Games, którzy o grach akcji wiedzą wszystko.

 

PLUSY:

  • Zaskakująco zróżnicowana rozgrywka
  • Alternatywne ścieżki i dużo dobrego do odblokowania
  • Szybka, wciągająca akcja
  • Kreatywne zastosowania dla Gamepada
MINUSY:
  • Słaba oprawa graficzna
  • Sterowanie potrafi doprowadzić do szału
  • Bohaterowie i otoczka mogą odstraszyć nowicjuszy w serii
  • Sporadyczne spadki animacji

Jest w sumie git.

 

IGN 7,5/10

Star Fox Zero’s fun stages and impressive boss fight give me lot of reasons to jump back in and play them over and over, and especially enjoyed them in co-op until I got a hang of juggling two screens myself. I’ve played 15 hours and I still haven’t found everything. Learning to use the unintuitive controls is a difficult barrier to entry, though it comes with a payoff if
you can stick with it.

 

Eurogamer

Star Fox Zero isn't quite a remake, then, but it most definitely feels like a reunion, where heart-warming bursts of nostalgia and shared memories occasionally give way to bouts of awkward shuffling. It's enjoyable enough, and if you've any affection for Star Fox 64 it's worth showing up, but there'll definitely be moments where you wish you were elsewhere.

Edytowane przez XM.
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No, solidną grę. Pokken ma 76 i to bardzo fajna bijatyka. Yoshi's Wooly World 78, tylko kilka oczek więcej, a grało mi się świetnie.

 

Digital Foundry testowało Star Foxa i co prawda spadki były, ale też nie jakieś kolosalne.

 

Jak nie wierzyłem w tę grę, tak teraz całkiem mocno czekam. Sam nie wiem czemu, ale obym się nie zawiódł :P

Odnośnik do komentarza

Przy dzisiejszym systemie oceniania wiadomo co oznacza średnia 70

Jak ja bym tak ślepo wierzył wystawianym ocenom w prasie, to by wiele perełek mnie ominęło i miałbym czego żałować.

Tak na dobrą sprawę dzisiejsze oceny nic nie znaczą, wolę poczytać same recenzje i opinie innych osób, i na tej bazie wysnuć wnioski czy w dany tytuł zainwestuje swoją kasę czy też nie...

Odnośnik do komentarza

Z 2015:

- Wiedźmin

- MGS

- Bloodborne

- Fallout

- Mario Maker

- Forza 6

- Batman

- Tomb Raider

- Destiny Taken King

- Halo 5

- Xenoblade

Z tego roku:

- Dark Souls 3

- Dirt Rally

- Ratchet

- Division

- Far Cry

- Quantum Break

 

To wszystko gry ze średnią 80% i wyższą. Bez hdkolekcji, bez handheldów. SERIO nie ma w co grać?

Odnośnik do komentarza

No coś trochę kłamczoszkujesz bo QB ma niższą średnią niż 80% Tak czy srak każdy gra w to co chce nie potrzebna mi jest do tego średnia ocen z metacritica, ale skoro lubisz to twoja brożka tylko nie wmawiaj ludziom, że gra z średnią ~70% to crap. 

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Faktycznie, z tym QB się zagalopowałem, Far Cry też lekko poniżej. I oczywiście, że każdy gra w co chce, nic nikomu do tego. Tyle, że padło tutaj stwierdzenie, że na obecnej generacji nie ma w co grać, co jest bzdurą.

Dla mnie gra z ocenami rzędu 7/10 nie jest warta inwestycji, zwłaszcza, że filmiki mnie odrzucają. Zwykle oceny dają mi dokładny obraz sytuacji, chyba nie zdarzyło się żeby jakaś nisko oceniana gra mi się megapodobała

Odnośnik do komentarza

 

 

To jedno zamówienie to pewnie mojego brata który wiem że zamawiał a jak się dowiedział że i ja kupiłem to mu zapał do zakupu zmalał  :P

 

Czy jak on anuluje zamówienie to kod rabatowy wróci do puli?

 

Witaj, niestety nie, bo kody były ważne do 1 dnia przed premierą. 

 

Na przyszłość polecam anulować zamówienie, by ktoś inny mógł skorzystać. Ewentualnie jak ktoś chce przejąć zamówienie, to niech pisze na PW :)

 

PS: Chodzi o Star Fox, edycje First Print za 169,99zł + wysyłka :)

Edytowane przez Graczdari
Odnośnik do komentarza

Jak wrażenia? Dla mnie duże zaskoczenie na plus. Przez kilka godzin sterowanie wydawało mi się złe (chociaż i tak przeszedłem na nim grę), a potem znalazłem opcję wyłączenia motion controls wszędzie poza strzelaniem i idzie mi o wiele lepiej :P

 

Kampania jest krótka (z 5 godzin?), ale dość intensywna i zróżnicowana. Dodatkowe pojazdy robią robotę, bo gdybym miał tak cały czas latać Arwingiem, to bym się znudził. Gyrowing jest na tyle dobry, że, zamiast takiego Guarda (który jest spoko, ale to jednak rzecz oparta o bardzo prosty, chyba aż za prosty koncept), wolałbym dodatkową gierkę z misjami dla tego właśnie stateczku. Trochę bardziej taktycznie, spokojnie, poskradać się, pobawić robocikiem. A tak, to w kampanii używa się go na poważnie chyba tylko w jednej misji + okazjonalnie w 2-3 innych.

 

Jako nowicjusza trochę rozklepał mnie poziom trudności. Jedna misję czasową zaliczyłem cudem, a ostatniego bossa pokonałem na nieśmiertelności (dają ją po bodajże 3 nieudanych podejściach).

 

Gra jest intensywna, bez wypełniaczy, dodatkowe minigierki, chce mi się powtarzać plansze dla medali (po jednokrotnym przejściu gry miałem ich... 2 na 70 i nadal nie wiem, gdzie jest jakieś 3/4 z nich). Dałbym z 8/10, może nawet 8+. Nie będę w to pewnie namiętnie grał, ale na pewno coś tam jeszcze popróbuję porobić.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Ja w ostatni weekend jak przysiadłem sobie do nowego Star Foxa tak skończyłem go przy jednym podejściu. Pomimo słabej grafy naprawdę gra się świetnie. Sterowanie na początku rzeczywiście przytłacza ale fun płynący z grania jest ogromny. No i szczerze chyba największym plusem tej reedycji SF64 jest replayability, aż chce się przejść tytuł kilka razy. 

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...