Opublikowano 5 marca 20169 l It’s just a small update today and yes – you guessed correctly – it involves new people employed in our building. Please welcome Simon Gerges and Lee Jackson to the Playtonic fold! You can do so with either a nice comment below this article, or by applauding directly in front of your viewing screen. Simon is an experienced engineer who has worked on the Banjo-Kazooie, Kameo and Kinect Sports series of games, as well as last year’s Rare Replay compilation. Fun fact: Simon was originally hired 12 years ago by Playtonic co-founder Chris Sutherland. Fun fact #2: I once saw him in a pub and took him to a chicken shop afterwards. QA manager Lee’s testing CV includes Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts, the Viva Piñata series and Xbox platform projects such as Avatars and the New Xbox Experience. His day-to-day now includes sending us angry emails about the bugs we’ve made, and ensuring that our final game is as polished as can be. Czekam, tak bardzo czekam.
Opublikowano 13 marca 20169 l Byłoby super, ale to będzie zależeć pewno od sprzedaży. Grę pewno wezmę od razu w cyfrowej dystrybucji - bo jestem napalony jak cholera i mam nadzieje, że w późniejszym terminie (o ile gra okaże się sprzedażowo/grywalnościowym hiciorem) wydadzą w pudełkowej wersji z wszystkimi dodatkami, poprawkami itp. tak jak to miało miejsce choćby w przypadku Shovel Knight. Edytowane 13 marca 20169 l przez kazuyoshi
Opublikowano 15 marca 20169 l Ci pewno dostaną coś w ten deseń np. ludzie, którzy wpłacili nadprogramową kwotę, dostaną wersje jak za czasów N64 na prawdziwym karciku
Opublikowano 28 maja 20168 l Ludzie z EDGE są zachwyceni i w sumie niema co się dziwić. Gra robiona przez pasjonatów, sponsorowana przez fanów nie może się nie udać. Nowe obrazki przedstawiające grę w jej praktycznie ostatniej formie. Stare dobre RARE, to teraz Playtonic Games. Teraz czekam na soczysty gameplay okraszony komentarzem twórców oraz na datę premiery. Edytowane 28 maja 20168 l przez kazuyoshi
Opublikowano 2 czerwca 20168 l Użytkownicy każdej platformy na którą wyjdzie Yooka-Laylee nie mogą przegapić tej platformówki. Bozinciu jak ja na to czekam!!!! (łykam wersje na PS4 i Wii U wiem że nie pożałuję).
Opublikowano 3 czerwca 20168 l Użytkownicy każdej platformy na którą wyjdzie Yooka-Laylee nie mogą przegapić tej platformówki. Bozinciu jak ja na to czekam!!!! (łykam wersje na PS4 i Wii U wiem że nie pożałuję). Po co ci na dwie platformy?
Opublikowano 3 czerwca 20168 l Bo na WiiU najlepiej gra, Pro Controller to najlepszy pad ever. A na PS4 z Plusa
Opublikowano 4 czerwca 20168 l Znana jest już cena? Ceny jeszcze nie określili jeno podali przybliżoną datę premiery - Październik 2016. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Widząc ten zrzut, wyobrażam sobie już tą dziką eksploracje. Wysepki w oddali, do których dostaniemy się pewno dopiero po zdobyciu odpowiednich umiejętności - poezja. a napotkane postacie - jak chmurka, pewno nam w tym pomogą lub przeszkodzą - na ten czas trudno wyczuć Czołowe zachodnie pisma o grach zostały obdarowane ekskluzywnymi materiałami także przypuszczam, że jeszcze przed E3 zobaczymy jakiś soczysty kawałek rozgrywki, który zapewne zaostrzy jeszcze bardziej apetyty i jednocześnie mam nadzieje, że ów materiał nie będzie zdradzał zbyt wiele, bo na odkrywanie tego pięknego świata, przyjdzie czas w pełnej wersji Edytowane 4 czerwca 20168 l przez kazuyoshi
Opublikowano 4 czerwca 20168 l Użytkownicy każdej platformy na którą wyjdzie Yooka-Laylee nie mogą przegapić tej platformówki. Bozinciu jak ja na to czekam!!!! (łykam wersje na PS4 i Wii U wiem że nie pożałuję). Po co ci na dwie platformy? A czemu nie? Ja mam kilka tytułów, które mam te same na trzy konsole np Edytowane 4 czerwca 20168 l przez _Be_
Opublikowano 4 czerwca 20168 l Zastanawiam się czy będą jakieś naprawdę widoczne różnice między poszczególnymi wersjami - Wii U, PC, PS4, bo jakby nie było, wydajnością PS4y i mocne Piece zjadają Wii U na śniadanie. Ciekawi mnie także w jakich odstępach czasowych będą wypuszczać te poszczególne wersje, a możne wydadzą wszystkie na raz - poczekamy zobaczymy. Choć ja z racji wielkiego parcia na na tą pozycje wezmę pierwszą, która pojaw się na rynku Mam też nadzieje, że gra odniesie ogromny sukces i zostanie wydana w pudełku jak Shovel Knight czy Life is Strenge - oby tak się stało. Samo studio zaś oby powiększało się jeszcze bardziej o cennych ludzi i niech idą swoją drogą będąc sobie sterem i żaglem nie sprzedając się żadnemu bezdusznemu korpo, bo historia RARE i Msoftu jest wszystkim dobrze znana. Edytowane 5 czerwca 20168 l przez kazuyoshi
Opublikowano 4 czerwca 20168 l Użytkownicy każdej platformy na którą wyjdzie Yooka-Laylee nie mogą przegapić tej platformówki. Bozinciu jak ja na to czekam!!!! (łykam wersje na PS4 i Wii U wiem że nie pożałuję). Po co ci na dwie platformy?A czemu nie? Ja mam kilka tytułów, które mam te same na trzy konsole np Ja nie mówię że nie ale pytam po co? Rozumiem że w celach kolekcjonerskich? Yoka chyba jednak tylko cyfra się szykuje?
Opublikowano 4 czerwca 20168 l Ja nie mówię że nie ale pytam po co? Rozumiem że w celach kolekcjonerskich? Yoka chyba jednak tylko cyfra się szykuje? Chęć wsparcia developera, który pakuje się w niszę, jaką są klasyczne platformówki 3d? Edytowane 4 czerwca 20168 l przez ragus
Opublikowano 6 czerwca 20168 l Premiera dopiero w 2017 http://www.hobbyconsolas.com/videos/e3-2016-yooka-laylee-trailer-nueva-fecha-lanzamiento-145642 tutaj trailer
Opublikowano 6 czerwca 20168 l i du pa. Dla mnie jedna z trzch (TLG i FH3) najbardziej oczekiwanych gier do końca roku.
Opublikowano 6 czerwca 20168 l Jako fan gatunku jestem zachwycony i nawet przełożenie terminu wydania jakoś mocno mnie nie zmartwiło. Lepiej niech dopieszczą do granic możliwości i będzie fajne granie na długie zimowe wieczory.
Opublikowano 6 czerwca 20168 l Wersję na XOne i PS4 robi Team 17, natomiast na PC i WiiU bezpośrednio Playtonic. Czyżby wersja WiiU była tą definitywną na konsolach? Chyba tak, bo developer deklaruje, że jest wielkim fanem Nintendo http://wiiudaily.com/2016/06/yooka-laylee-wii-u-playtonic-games/
Opublikowano 7 czerwca 20168 l No i dobrze, że przesunęli premierę. Niedawno podczas uchylenia kilku informacji o grze wyraźnie dali znać, że jeśli gra będzie wymagała szlifów, to przesuną premierę by dostarczyć produkt najwyższej jakości lepiej poczekać te kilka miesięcy dłużej i mieć lepszą grę, nie? Jaram się strasznie, na pewno wezmę wersję na Wii U, bo ta wersja była tą główną w domyśle, ale pewnie jeszcze przygarnę wersję na X1/PS4 (zależy na czym będzie chodzić lepiej, nie wiadomo jak Team17 skopie porty)
Opublikowano 7 czerwca 20168 l Ja trochę żałuję, bo chciałem mieć coś radosnego i kolorowego do grania w święta (zgodnie z tradycją). Zelda przesunięta, Yoka przesunięte, Paper Mario WiiU nie jest pewniakiem. Zostanie zaległy Ratchet chyba
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.