Opublikowano 18 lipca 20159 l wy chyba nie sądzicie, ze patch to jest cos co jest w stanie naprawic te spadki fps? problem lezy glebiej i nigdy tego nie naprawią jakims patchem. handlujcie z tym i przestancie marudzic. takie Rockstar w patchu ustabilizowało framerate w GTA V na ps4, więc się da, tylko należy znać się na swojej robocie cdpr to developer pecetowy, na konsole są za ciency Jak ktoś myśli jak Crytek to czemu się dziwić.
Opublikowano 18 lipca 20159 l Najlepsze ze zbugowany jest tes aczik za wszystkie karty. Właśnie zebrałem wszystkie i osiągniecie nie wpadło...jednak nie policzyło Zooltana,karta pojawia sie pod drzewem wisielców ale gra jej nieuznaje za znaleziona jak widać XD
Opublikowano 18 lipca 20159 l 7 gigabajtów łatki tylko po to, żeby zmniejszyć FPSy na bagnach o 10 xDDD.
Opublikowano 18 lipca 20159 l Juz kiedys w CW pisalem i napisze raz jeszcze to jak wiesiek chodzi na konsolach, to ze ps4 ma spadki do 20fps, to ze teraz to samo ma xone to nie wina naszych konsol tylko i wylacznie braku umiejetnosci developerow. To ich pierwsza gra multiplatformowa, pierwsza ever na konsole sony,a sami nigdy mistrzami kodu nie bylo. Caly dzial techniczny do zwolnienia, cudowny team zrobil cudowna gre ale przez bande nieudacznikow ktorzy nie potrafia zapanowac nad wlasnym silnikiem jestesmy kpina dla blacharzy, to nie wina konsol
Opublikowano 18 lipca 20159 l Gra na PC też zwalona. Ludki piszą, że np. brakuje dźwięku w określonych momentach. Do tego podobno teraz nie można zagrać z kupcami w gwinta(wcześniej można było) tylko nie wiem czy to jest bug czy usunęli tę opcję(ale to byłoby głupie). Co oni najlepszego narobili z tą grą. Mamota za kłamliwy PR powinni wyj*bać. Edytowane 18 lipca 20159 l przez suteq
Opublikowano 18 lipca 20159 l Gra na PC też zwalona. Ludki piszą, że np. brakuje dźwięku w określonych momentach. Do tego podobno teraz nie można zagrać z kupcami w gwinta(wcześniej można było) tylko nie wiem czy to jest bug czy usunęli tę opcję(ale to byłoby głupie). Co oni najlepszego narobili z tą grą. Mamota za kłamliwy PR powinni wyj*bać. Najpierw wpier#olic a potem wyj*bać.....
Opublikowano 18 lipca 20159 l Juz kiedys w CW pisalem i napisze raz jeszcze to jak wiesiek chodzi na konsolach, to ze ps4 ma spadki do 20fps, to ze teraz to samo ma xone to nie wina naszych konsol tylko i wylacznie braku umiejetnosci developerow. To ich pierwsza gra multiplatformowa, pierwsza ever na konsole sony,a sami nigdy mistrzami kodu nie bylo. Caly dzial techniczny do zwolnienia, cudowny team zrobil cudowna gre ale przez bande nieudacznikow ktorzy nie potrafia zapanowac nad wlasnym silnikiem jestesmy kpina dla blacharzy, to nie wina konsol Ciekawe jakie "bajeczki" znowu wymyślą jeśli chodzi o framerate. Wersja na PS4 to max -8. Gra jest świetna, ale "technicznie" jest słabo.
Opublikowano 18 lipca 20159 l Już wiadomo dlaczego wersja na xo ma dropy jak na ps4 - redzi dodali double buffering w wersji na xboxa Ale co się dziwić Panowie, jak część ekipy została wywalana co jakiś czas bo chciała podwyżkę po czym sama odchodziła, a w różnych stadiach produkcji gra po prostu stała w miejscu bo tracili czas na szkolenie nowych w obsłudze toolsów, a ludzie i tak odchodzili bo dostawali (pipi), a nie pensje w myśl "bądźcie szczęśliwy, bo pracujecie nad wiedźminem". Ba ludzie do tej pory nie otrzymali premii... Edytowane 18 lipca 20159 l przez Starh
Opublikowano 18 lipca 20159 l ja jakis czas temu pisalem co zostalo potraktowane jako trolling, ze gadalem przy piwie z kolesiem co gadal z kolesiem co bezposrednio pracowal przy grze i oni pod koniec zeszlego roku nie mieli pojecia jak to zoptymalizowac by smigalo to na konsolach bo tak byli w du.pie z silnikiem Już wiadomo dlaczego wersja na xo ma dropy jak na ps4 - redzi dodali double buffering w wersji na xboxa to ja kur.wa poprosze by obie wersje nie mialy tego double bufferingu tylko daly te 30fps skoro idioci nie potrafia po ludzku tego zoptymalizowac
Opublikowano 18 lipca 20159 l To chyba o to chodzi, że jak mamy docelowy framerate (np. w wieśku 30) to przy każdym spadku leci do 20 fpsów. Natomiast przy potrójnym, konsola wyświetli ci 29, 28, 27 i tak dalej, zamiast spadać od razu do 20. Ale mogę kłamać więc proszę mnie poprawić
Opublikowano 18 lipca 20159 l Oooo, co już Wiedźmin nie jest świętą krową i zaczynają się narzekania? Ojojojojo. Fajnie się bawie, ale niech dadzą tego patcha na Plejce w końcu kurwa.
Opublikowano 18 lipca 20159 l momot to raczej ma najbardziej niewdzieczna robote - caly swiat go atakuje wiadomosciami by poprawili framerate to co ma niby glowny gosc od community odpowiedziec? - nie mamy pojecia jak to zrobic bo nie mamy pojecia jak zapanowac nad silnikiem?, wiec wali te dyrdymaly, ktore pewnie dostaje od dzialu technicznego, ze pracuja, ze bedzie lepiej itp zenada, a wlaczenie tego double bufferingu (ch.uj to jest) na xone do pogorszenia framerate i jednoczesne dalsze jego nie wylaczenie na ps4 co prowadzi do tego, ze od premiery framerate kuleje to chyba nikt na swiecie logicznie nie wytlumaczy
Opublikowano 19 lipca 20159 l wy chyba nie sądzicie, ze patch to jest cos co jest w stanie naprawic te spadki fps? problem lezy glebiej i nigdy tego nie naprawią jakims patchem. handlujcie z tym i przestancie marudzic. takie Rockstar w patchu ustabilizowało framerate w GTA V na ps4, więc się da, tylko należy znać się na swojej robocie cdpr to developer pecetowy, na konsole są za ciency ja poprostu uwazam, ze w przypadku wieska, problem frameratu siega o wiele głębiej i jest on fundamentalny, nie do zalatania patchem.
Opublikowano 19 lipca 20159 l wy chyba nie sądzicie, ze patch to jest cos co jest w stanie naprawic te spadki fps? problem lezy glebiej i nigdy tego nie naprawią jakims patchem. handlujcie z tym i przestancie marudzic. takie Rockstar w patchu ustabilizowało framerate w GTA V na ps4, więc się da, tylko należy znać się na swojej robocie cdpr to developer pecetowy, na konsole są za ciency Tak jak 99% wydawców, którzy wypuszczają gry na konsole. Ficuś- czyli jednak... Teraz przeczytałem, że parę dni temu ktoś zadał Momotowi pytanie na Twitterze
Opublikowano 19 lipca 20159 l No proszę Zamknęli wątek o framerate (PS4) na swoim forum. Argument z dupy.
Opublikowano 19 lipca 20159 l ja poprostu uwazam, ze w przypadku wieska, problem frameratu siega o wiele głębiej i jest on fundamentalny, nie do zalatania patchem. Skoro dało się jednym patchem na xboxie z 29 na 20, to na pewno dałoby się na obu konsolach w drugą stronę, ale oni są na to zbyt lewi. Przecież mówimy o developerach, których pokonało napisanie zegara, a wartość posiadanego złota zapisali w short int! Patch wydaje się psuć więcej niż naprawia. Jeśli ktoś aktualnie gra na trofeum za drogę ku zagładzie, to niech sprawdzi poziom trudności - aktualizacja podobno go resetuje i całe granie w cholerę. Ciekawe kiedy wyjdzie patch do patcha... Edytowane 19 lipca 20159 l przez Lem
Opublikowano 19 lipca 20159 l No proszę Zamknęli wątek o framerate (PS4) na swoim forum. Argument z dupy. Żałosne.
Opublikowano 19 lipca 20159 l Na PC gra mi się teraz wybornie, zero problemów, nawet jakiś zbugowany punkt co nie chciał się odhaczyć już pokazuje jako zaliczony. Gierka też jakoś mniej przycina w Novigradzie, gdzie rzucało mi się to w oczy. Ta zwiększona reakcja ruchu Geralta świetna. CDPR moi ulubieni partacze, pozdrawiam konsolowe ofiary gwałtu i życzę rychłego powrotu do zdrowia.
Opublikowano 19 lipca 20159 l Kąsolowcy znów płaczą jakimi to devi nie są ułomami. A prawda jest taka,że przyszło im pracować na tandetnych zabawkach składanych z budżetowych podzespołów. W sumie mogli zrobić tak,że daliby wszystkie opcje graficzne na średni poziom dla wydań kąsolowych i pewnie byłyby stałe 30fps'ów, a może i więcej. Tak czy owak brat młóci gierkę od dwóch tygodni i dobrze się mu gra, choć super mocarnego sprzętu nie ma.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.