Skocz do zawartości

Monster Hunter X (Generations)


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

kurde dziennikarze już dostali wersje do recenzji

lamerski gameplay z IGN

nie zdołałem pooglądać do końca

 

 

przecież to jest makao i po makale, tego frędzla można zabić z obiema rękami w (pipi)e, grając penisem i jednym jądrem

 

nie żebym miał zazdro ale takie ciućmoki już grają a ja jeszcze tydzień czekania

 

 

 

lol jakie komenty pod filmem

"grafika słabsza niż na telefonie"

 

"to ruszyło by nawet na ziemniaku"

 

"- myślałem że przestali robić gry na PS2

- bo przestali, to jest na PS1

- nie, to na gameboya"

 

 

w sumie nooby mają racje, capcom w (pipi)a wali z rozwojem grafiki w MH i z wydawaniem go na najsłabszą technicznie konsole

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Szkoda, że Wii U takim hóiem się okazało bo tak to pewnie by zrobili port HD czwórki i tego. Mam nadzieje, że przynajmniej na NX wyjdzie jakiś Monster.

ontop:
Wygląda zaje.biscie i moze jednak zastanowię się na powaznie nad kupnem konsolki dla tej serii. 

Odnośnik do komentarza

no XM ja jestem ogromnym fanem serii, wręcz ogromnym fanbojem i uważam że mh3tri to była najgorsza część serii, gorsza niż jedynka (w jedynce prawie nic nie było, ale przynajmniej nie było pływania)

MH3U była o wiele lepsza niż zwykłe 3TRI, ale też jest na końcu stawki jako przedostatnia. także tego... skoro polubiłeś prawie najgorszą część to powinieneś sie obsikać z radości grając w 4U albo generation..

 

i niestety tak - graficznie pixeloza, 3ds niewygodny w utrzymaniu, i sprawia kłopoty w graniu... a mimo to te 2 najnowsze części zjadają trójkę na śniadanie

Odnośnik do komentarza

no ludzie do recenzji dostali juz dawno, mi przeszla kolo nosa :frog: takze swoja wersje kupie dopiero gdzies na poczatku sierpnia, kiedy Wy bedziecie powoli go konczyc :dunno:

 

A co do IGN: to wlasnie przez takich ulungow potem robia gry dla ulungow :shotgun: 

 

IGN - 2/10, too difficult to kill a monster :facepalmz:

Edytowane przez Rayos
Odnośnik do komentarza

Pograłem dziś krótko. Wrażenia wielkiego demo nie zrobiło, ale demo FUnite to pierwszy kontakt z serią i w ogóle raczej trudno by to było przebić.

Pierw próba na Kakao czy jak się ten kangur nazywa, GS, styl Gildii, czyli ten klasyczny, z dwoma skillami. Niesamowicie się cieszę, że dodali atak z przeturlania, wcześniej nie było (raczej), a teraz mam jeszcze większy flow grając mym ulubionym sprzętem.

 

Następna próba z GL na sowie, styl klasyczny. Fajne te ptasie wyverny z jakimiś oryginalnymi mocami, jak Qurupeco i ta sowa z dezorientacją. Uroczo też wygląda odwracanie głowy o 180 stopni.

 

Zrobiłem w międzyczasie trening z GS i stylem Aero i szału nie ma, zwłaszcza że w tym trybie nie mogłem ładować ataków, tylko zwykły zamach zza pleców. Pewnie lepiej wypada w starciu z konkretniejszymi potworami, co często atakują, wtedy skok jako unik i można przy okazji wskoczyć na plecy, ale nie wiem, czy poświęciłbym dla tego coś pokroju ładowania ataków na ziemi, choć pewnie mają to wynagrodzić skille.

 

Potem mój ulubiony potwór serii, czyli Narga i mam wrażenie, że jej zabrali atak, jak jest machnięcie ogonem z boku, to wystrzeliwała chyba też kolce, teraz nie ma. Test GSem w trybie Adept- bardzo ciekawa sesja była, udany unik umożliwia przebiegnięcie w szybszym tempie pewnego odcinka, albo daleko, albo bliżej szarżującej bestii, co z danych stylów wypada dla mnie najkorzystniej i może go kiedyś użyję w w pełnej wersji.

 

Trybu stricte skillowego nie używałem, może potem.

 

No i próba Nargi grając kotem... Nie podoba mi się, że jest jedno combo, które na dodatek wbija się mashując jeden przycisk ataku, drugi od bumerangu, na plus jednak to, że można częściej używać kociego ekwipunku (który jest inny niż ludzki i nie możemy używać ich rzeczy, np mikstur i pułapek), także w czasie bloku, jak z SnSem. Same przedmioty są niewyczerpalne, wymagają jednak zużycia punktów na oddzielnym pasku energii, są tam też ataki, jak demkowy wyrzut na wprost. "Prowler" jest też bardzo mobilny, można biec z wyciągniętą bronią, unik w bok następuje bez odwrócenia się postaci i możemy wciąż patrzeć na wroga. Zniknął też pasek wytrzymałości, samego hp ataki zdają się nie zjadać tak mocno, a po wyczerpaniu go kot zjada żołądź :dafuq: i jedzie dalej. Żołędzie ma jednak tylko dwa i jak zginie bez żadnego, to lądujemy w obozie. Jedyne podejście, w którym zginąłem, to właśnie kotem.

Na plus niższa, kocia perspektywa (przez wysoką trawę ledwie Nargę widziałem) i mobilność, na razie ciekawostka i nic więcej, zobaczymy jak w pełnej wersji,

 

Grafika... Lokacja z Nargą na psp wywoływała opad szczęki, a tutaj... Na dodatek framerate czasem nie wyrabia, a w opcjach widzę wybór jakości grafiki. Muzyka jak zawsze na mistrzowskim poziomie.

 

Parcia nie mam jak w czasie P3rd czy 4U, może za mało czasu minęło od premiery ostatniej części, inaczej też planowałem wakacje. Może kupię, grać z Wami to jak z nikim innym.

Odnośnik do komentarza

ja mam starego XL, małego nigdy nie miałem w rękach

 

 

btw zobaczice jak sie zmienił system upgrade'u broni

 

 

1 upgrade nie musi wymagać konkretnego przedmiotu tylko ustalonej "kwoty" z typów przedmiotów - można dać więcej słabych itemów, albo np jeden rzadszy

2 bronie mają lvle i rozgałęzienia na wykonanie innego modelu pojawiają się na konkretnych levelach, niby podobnie jak kiedyś ale teraz nie trzeba wykonać rozgałęzienia w konkretnym lvlu, można ulepszyć broń bardziej i bardziej, a wcześniejsze rozgałęzienia są nadal dostępne

 

mam mieszane uczucia, niby przydatne zmiany, ale nie chce żeby MH zamienił sie w gre dla noobów

Odnośnik do komentarza

Kwestia, czy będzie można wykorzystać gem zamiast kilku łusek, czy kilka łusek zamiast gemu.

 

Plus w tym jednak taki, że w U4 zdarzało mi się wracać do low rankowych lokacji i szukać jakiś słabych kamyków. Jednak to strata czasu w mojej opinii i wolałbym wydać jakiś lepszy kamień, których mam sto, zamiast próbować wydropić coś przez kilka runów, w czasie których można się naparzać.

 

Choć był jakiś urok w misjach gatheringowych na psp.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...