Skocz do zawartości

Fallout 4


luk_ash

Rekomendowane odpowiedzi

 

  • Zrezygnowano z niszczenia się broni
  • Pancerz wspomagany wymaga rdzenia fuzyjnego, aby działał. Czas jego działania jest niestety ograniczony
  • W pancerzu wspomaganym zwiększa się nasza odporność oraz zdolność przenoszenia przedmiotów, ale poruszamy się w nim dużo wolniej. Nie ma problemu z wchodzeniem do budynków w pancerzu wspomaganym
  • Osada, którą zbudujemy, będzie mogła zostać zaatakowana. Dostaniemy wtedy informację. W samej osadzie będziemy zarządzali populacją, zapasami żywności, bezpieczeństwem i wodą
  • Dużemu przebudowaniu uległ system dialogowy. W trakcie dialogu będziemy wybierali sposób jego prowadzenia (agresywny, dyplomatyczny itd.). Po wybraniu sposobu prowadzenia dialogu, nie będzie możliwości jego zmiany. Na sukces powodzenia dialogu wpływa charyzma. Dodatkowo same opcje dialogowe zmieniają kolory, co określa szanse powodzenia perswazji
  • Nie ma trybu HARDCORE, czyli wymagającego jedzenia i picia. Różnice pomiędzy poziomami trudności sprowadzają się do modyfikatorów obrażeń i częstotliwości spotykania najsilniejszych przeciwników
  • Skradanie się działa jak w Skyrimie. Podobno jednak trochę je ulepszono
  • Nowy typ obrażeń i broni. Spotkamy się z uzbrojeniem wykorzystującym siłę radioaktywności
  • W trakcie tworzenia bohatera nie możemy zmienić jego wzrostu, ale możemy zmienić jego budowę fizyczną
  • System krycia się jest samoistny. Nie musimy wcisnąć żadnego przycisku, aby postać przykleiła się do ściany. Wystarczy, że do niej podejdziemy. Działa to trochę jak w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

http://www.pssite.com/news/45532/duzo-szczegolow-na-temat-fallout-4-czas-zatankowac-pancerz-wspomagany-.html

Odnośnik do komentarza

Pierwsze mody jakie bym instalował:

-Tryb HC

-Zużywanie się broni

-Zmiana okienka rozmów z kółka na normalny. Kurde, cofamy się w rozwoju, w następnych grach będą emotki, uśmiechnięta buzia- polubownie, wkurzona- atak, może to będzie działało lepiej niż brzmi, ale nie widzę już takich rzeczy jak oddawanie kompanów kanibalom do pożarcia na przykład.

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

psucie sie giwer to jeszcze zrozumiem ze usuneli bo w orginalnych falloutach tego nie było, dopiero przy f3 i f nv na to wpadli, ale dialogi, gdy dialogi były corem falloutów to nie rozumiem, mass effecta z tego robią. ktoś chce fallouta z ciekawym systemem walki, dialogami któremu bliżej do starych falloutów? niech kupi wastelands 2 xd marka Fallout już nie ewouluje, ona sie mutuje w "popularną markę" jak gwiezdne wojny, z tąd te zabiegi upraszczajace gre, pamiętacie mass effect 3 z trybem gry "action"? było tylko strzelanie, nie było rozwoju postaci i dialogów z decyzjami :pawel: w tym kierunku podąża fallout. następny fallout będzie mobą albo arena shooterem xd

Odnośnik do komentarza

W ogóle w tym jednym gameplayu zauważyłem, że jest normalny sprint jak w codach czy nowym halo. Niby to po jedno dobrze, bo jednak poruszanie się po pustkowiach może być czasem monotonne, ale z drugiej jakoś tak się fajnie wolno przemierzało, jakoś więcej rzeczy rzucało się w oczy. 

Odnośnik do komentarza

Sprint to jest jeden z must have modow na pc, jego brak mocno doskwieral w F3 i F4 a po modzie zwiekszał możliwosci w bezpośredniej walce oraz w samym poruszaniu sie po mapie.

 

To ze w oryginalnym F1 i F2 nie bylo weapon detoriation to nie oznacza, ze tak powinno byc. W fallout online spadajaca kondycja broni to podstawa jesli chodzi o mechanike calego swiata bo i skill repair ma wieksze zastosowanie. W F3 i FNV kondycja broni byla dodatkowym elementem poszerzającym mechanike i sam gameplay i caly system byl przez to ciekawszy. A teraz podniesiesz karabin lub strzelbe i od razu easy mode.

 

Zmiany w gameplayu ewidentnie pod uczniów gimbazjum w Sosnowcu. No ale co zrobisz, nic nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Dużemu przebudowaniu uległ system dialogowy. W trakcie dialogu będziemy wybierali sposób jego prowadzenia (agresywny, dyplomatyczny itd.). Po wybraniu sposobu prowadzenia dialogu, nie będzie możliwości jego zmiany. Na sukces powodzenia dialogu wpływa charyzma. Dodatkowo same opcje dialogowe zmieniają kolory, co określa szanse powodzenia perswazji

:niedobrze: Czyli klikam tylko czy mam typowi grozić czy go przekonywać, a potem już leci z automatu? Oby to lepiej wyglądało w praktyce niż brzmi.

Odnośnik do komentarza
Zmiany w gameplayu ewidentnie pod uczniów gimbazjum w Sosnowcu. No ale co zrobisz, nic nie zrobisz.

 

Jestem gimbem z Sosnowca i gardze kazda zmiana gameplayowa :/

 

@Mustang

 

Dzisiaj z wersji PCowej byl stream i bylo troche gadania, niestety nie robilem screenow, ale wiekszosc dialogow wygladala wlasnie tak jak na tym drugim screenie:

 

FNraauv.jpg

 

Typ glownie jakies pierdoły robil wiec z nikim waznym nie gadal, no ale biorac pod uwage opcje dialogowe z randomami w NV/3 no to jednak troche poszli na latwizne, wszystko pewnie przez to ze protagonista teraz gada... chociaz nie, wroc, w Wiedzminie/DA/ME tez gadali i bylo sporo do wyboru, po prostu bethesda znow poszla na latwizne. Zreszta mozna sie bylo tego domyslic po tym ze cale drzewko charyzmy ma praktycznie zwiazek z pacyfikowaniem wrogow za pomoca celowania w nich z BRONI, no jaja jakies.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...