Opublikowano 19 czerwca 20159 l No zapowiada się przednio tylko szkoda że będę musiał grać tym babochłopem.
Opublikowano 20 czerwca 20159 l Horizon: Zero Dawn nie będzie prowadzić graczy za rączkę Opowiedział o tym serwisowi Videogamer jeden z projektantów gry - Jan-Bart van Beek. Zdradził również szczegóły dotyczące rozwoju głównej bohaterki i elementów RPG. Guerilla Games nie zamierza wprowadzić do zabawy żadnych tutoriali. Jak się okazuje, całej mechaniki będziemy musieli nauczyć się metodą prób i błędów. Sporo czasu spędzimy na obserwowaniu zachowania poszczególnych robo-zwierząt, by jak najskuteczniej zaplanować polowanie. To bardzo ciekawe podejście w erze produkcji, które prowadzą swoich odbiorców za rączkę. Podobnie ma wyglądać sprawa z fabułą. Nie znajdziemy w niej dzienniczków tłumaczących wydarzenia, które doprowadziły świat do stanu, w jakim się znajduje. Wszystkie elementy układanki będziemy musieli poskładać sami. Van Beek nawiązał również do elementów RPG, jakie zaimplementowane zostaną w Horizon: Zero Dawn. W grze pojawią się dwie, równoległe ścieżki rozwoju. Pierwsza z nich to tradycyjne drzewko umiejętności, które rozbudowujemy przy użyciu zdobytych punktów doświadczenia w zamian otrzymując perki. Podczas dema bohaterka korzystała ze skilla "Precision Shot", który pozwolił jej na chwilowo spowolnienie czasu, a co za tym idzie dokładniejsze celowanie w newralgiczne punkty robotów. Drugą ścieżką rozwoju jest zbieractwo złomu i tworzenie przedmiotów. Ważną rolę w zabawie odegra rozbudowywanie zbroi i ulepszanie broni, co zresztą jest wyjątkowo naturalnym systemem rozwoju postaci. Horizon: Zero Dawn trafi na półki sklepowe w przyszłym roku. Źródło: http://www.videogamer.com/ps4/horizon_zero_dawn/news/horizon_zero_dawn_wont_be_tutorialised_rpg_systems_detailed.html ktoś tu się chyba zapatrzył w budowanie fabuły przez action rpgi From Software. cholera zapowiedź niejanuszowego podejścia także do rozgrywki brzmi zbyt pięknie :<
Opublikowano 20 czerwca 20159 l We wczorajszym streamie, jeden z lead designerów za inspirację podał Monster Huntera, Dragons Dogmę i... Binary Domain, Soulsów brak (choć umówmy się, seria ma olbrzymi wpływ na cały gatunek argp).
Opublikowano 20 czerwca 20159 l inspirację podał Monster Huntera, Dragons Dogmę hehe jedne z moich ulubionych gier zresztą widać inspiracje monsterem odrazu. za to inspiracja dogmą moze sugerowąc że bedziemy mogłi wspinać się na potwory i atakować słabe punkty trzymając sie ich dupy. a zapewne też latać na potworach-ptakach
Opublikowano 20 czerwca 20159 l No w walce z Thunderjawem od razu było widać inspirację MonHun, w tej samej rozmowie, którą przytoczyłem, zresztą było wspomniane, że nie zawsze uzyskujemy materiały do craftingu i zależy to od podejścia do przeciwnika (czyli niszczymy odpowiednie części ciała, żeby uzyskać dany materiał).Inspiracje Binary Domain, to pewnie cała strona związana ze strzelaniem i po części samymi robotami (design w BD był bardzo dobry)UPNie nie było, chcociaż był pokazywany cały model Thunderjawa (ten z trailera to uszkodzony, mający 50% HP), łącznie ze wszystkimi detalami (typowy model viewer) Edytowane 20 czerwca 20159 l przez Hendrix
Opublikowano 20 czerwca 20159 l Jak to robi guerrilla games to ja podziekuje za to gre. Kz srednio mi sie podobal,mowiac srednio mam na mysli kiepska kampanie gdzie jestes prowadzony za raczke. Jedynie multi bylo dobre w tej czesci. Co do Horizon to kiedys jak bedzie w bardzo niskiej cenie to chetnie kupie bo tak to nie dostana pieniedzy.
Opublikowano 20 czerwca 20159 l Nie nie było, chcociaż był pokazywany cały model Thunderjawa (ten z trailera to uszkodzony, mający 50% HP), łącznie ze wszystkimi detalami (typowy model viewer) można gdzieś to pooglądac?
Opublikowano 20 czerwca 20159 l Właśnie sprawdziłem czy mają już zarchiwizowane na Twitchu, ale niestety nie. Edytowane 20 czerwca 20159 l przez Hendrix
Opublikowano 20 czerwca 20159 l Właśnie sprawdziłem czy mają już zarchiwizowane na Twitchu, ale niestety nie. Na YT poszukaj.
Opublikowano 20 czerwca 20159 l Jak to robi guerrilla games to ja podziekuje za to gre. Kz srednio mi sie podobal,mowiac srednio mam na mysli kiepska kampanie gdzie jestes prowadzony za raczke. Jedynie multi bylo dobre w tej czesci. Co do Horizon to kiedys jak bedzie w bardzo niskiej cenie to chetnie kupie bo tak to nie dostana pieniedzy. teraz za scenariusz odpowiada gość od Fallout New Vegas, który większość osób stawiała znacznie ponad story F3, a za questy część ludzi z CD Project, robiący przy wiedźminie. no ale skoro założyłeś że tak właśnie będzie...
Opublikowano 20 czerwca 20159 l Nobody nie trać czasu na tego daremnego trolla. To jest typ ktory wszedł do tematu o wiedzminie3 i napisal ze jest beznadziejny. Więc widać z kim mamy do czynienia
Opublikowano 20 czerwca 20159 l on tak piszę w prawie każdym temacie. nieważne jak gadają byle gadali?
Opublikowano 21 czerwca 20159 l Ciekawy artstyle, obietnica braku tutorializowania i wizja pokonywania robotów na podstawie trial and error - szykuje się nowe, świetne IP. I to od Guerilli. Oh my.
Opublikowano 21 czerwca 20159 l Jak to robi guerrilla games to ja podziekuje za to gre. Kz srednio mi sie podobal,mowiac srednio mam na mysli kiepska kampanie gdzie jestes prowadzony za raczke. Jedynie multi bylo dobre w tej czesci. Co do Horizon to kiedys jak bedzie w bardzo niskiej cenie to chetnie kupie bo tak to nie dostana pieniedzy. teraz za scenariusz odpowiada gość od Fallout New Vegas, który większość osób stawiała znacznie ponad story F3, a za questy część ludzi z CD Project, robiący przy wiedźminie. no ale skoro założyłeś że tak właśnie będzie... Gra jest tworzona już 4,5 roku. Od jakiego czasu pracuje nad grą gość od F:NV i ludki od Wiedźmina?
Opublikowano 21 czerwca 20159 l The story of the game was designed by John Gonzalez, who was the Lead Writer on Fallout New Vegas before he joined Guerrilla Games in 2013.[2][10]
Opublikowano 21 czerwca 20159 l No, czyli pracuje przy niej 2 lata, a nie całe 4,5. To dla mnie nie jest żaden argument, czekam co z tego wyjdzie. No, czyli pracuje przy niej 2 lata, a nie całe 4,5. To dla mnie nie jest żaden argument, czekam co z tego wyjdzie.
Opublikowano 21 czerwca 20159 l ale to coś zmienia czy 2 czy 4, skoro on jest autorem scenario? zresztą to bankowo nie będzie skala Falloutów, charakter gry jest zbyt lekki. no nie widzę tu np. post apokaliptycznych wątków kanibalizmu, niewolnictwa, czy prostytucji. bardziej flow Enslaved Edytowane 21 czerwca 20159 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 22 czerwca 20159 l Czy ja wiem, ma trochę książek do szukania inspiracji. Pewnie pojawią się wątki walk plemiennych, konfilkt o surowce, akurat niewolnictwo też może być. Nie będzie raczej polityki, bo powrót do pierwotnych zgromadzeń ludzkich trochę to wyklucza. Stawiam też na mocną relację natura->technologia. Ewidentnie widać zwiedzanie jaskn z malunkami związanymi z wcześniejszymi czasami, prawdopodobnie będziemy też po trochu odkrywać co się wtedy stało.Zresztą jest tyle możliwości poprowadzenia fabuły w takim świecie, że scenarzysta ma pole do popisu, w przeciwieństwe do standardowego fantasy, gdzie pewne tropy i etos muszą być zachowane. Chociaż zgadzam się, że scenariusz będzie raczej lżejszy niż w Wiedźminie np. (Fallouta mimo poruszanych kwestii nie uważam za "ciężkiego" rpga, po prostu nie był tak stylizowany, bo zawsze zawierał w sobie sporą dawkę karykaturalności świata i humoru. Nawet gdy wysadzaliśmy całe miasto )
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.