Opublikowano 7 czerwca 20177 l I to się liczy, pewnie nie "zagram", bo bawić się edytorami za bardzo nie lubię, ale niektórzy mogą tworzyć perełki. W samym lbp było wiele ciekawych etapów zrobionych przez ludzi.
Opublikowano 8 grudnia 20177 l I jeszcze to - wygląda bardzo fajnie. Już mi się mózg gotuje na myśl co społeczność z tego zrobi. I będzie to też chyba ciekawy produkt pod VR. GIFY: Edytowane 8 grudnia 20177 l przez Cedric
Opublikowano 8 grudnia 20177 l Autor I nową cześć WipEout Kibicuje temu projektowi, oby został dobrze przyjęty przez graczy.PS. Jakiś single player potwierdzony?
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Jedna z gierek przygotowanych za pomocą narzędzi z Dreams na Global Game Jam. I to w zaledwie kilka godzin.
Opublikowano 21 maja 20186 l Kuźwa, to uczucie kiedy ostatni post w temacie też był Twój. No nic - dzisiaj niespodziewanie wyszło w sporo różnych preview i... zapowiada się chyba, że po raz kolejny Media Molecule rozbije bank z ocenami. Niemal wszyscy chwalą możliwości i prostotę obsługi narzędzi przygotowanych przez twórców. Wklejam kilka linków: https://www.digitaltrends.com/game-reviews/dreams-review/ https://www.gamespot.com/articles/ps4-exclusive-dreams-is-impressive-but-can-it-also/1100-6459082/ https://www.engadget.com/2018/05/21/dreams-makes-imagination-manifest-on-the-ps4/ http://variety.com/2018/gaming/features/dreams-preview-1202817609/ Aha, kampania w grze ma być na około 3 godziny. Można hejcić, ale ja tam i czekam jak po(pipi)on bo cholernie ciekawi mnie cały system + rzeczy jakie wyciągnie z tego community.
Opublikowano 22 maja 20186 l podobno w jakims interview pada stwierdzenie, ze MM resetowalo tytul w trakcie developingu juz dwa razy, w sumie to juz chyba 6 lat dlubania przy tym ja obstawiam gierke z dobrymi ocenami jaka nikt nie kupi
Opublikowano 22 maja 20186 l Autor Dużo będzie zależało, jak zostanie przyjęta otwarta beta, a raczej co ludzie w niej stworzą. LBP 3/4 czasu spędziłem w levelach stworzonych przez graczy. Sam głównie na tym opieram decyzję kupna tej gry. Widać że możliwości są ogromne, podobno tworzy się wszystko niebywale łatwo, więc szansa na sukces jest. Edytowane 22 maja 20186 l przez YETI
Opublikowano 22 maja 20186 l Godzinę temu, Ficuś napisał: podobno w jakims interview pada stwierdzenie, ze MM resetowalo tytul w trakcie developingu juz dwa razy, w sumie to juz chyba 6 lat dlubania przy tym ja obstawiam gierke z dobrymi ocenami jaka nikt nie kupi Wrzucam Ci poniżej film. Na samym początku pada tam nawet stwierdzenie w stylu "Dreams to bardzo ironiczny tytuł, bo jej stworzenie było dla nas prawdziwym koszmarem" W sumie jak na tak ambitny projekt to rebootowanie gry jakoś mnie nie dziwi. Choć pewnie nie było tak, że wszystko było wyrzucane do kosza. Traktowałbym to słowo raczej jako zmianę założeń i koncepcji. Zresztą generalnie studia Sony w tej generacji gry robią po 5-6 lat. Dreams- 6 lat, Days Gone- prawie 6 lat Nowy GoW- około 5 lata Ghost of Thushima - podobno od 4-5 lat już się robi Horizon - jakieś 5-6 lat The Last Guardian-
Opublikowano 22 maja 20186 l dodać do tego należy że prace nad nowymi IP są znacznie dłuższe niż nad starymi markami, ze względu na trudniejszą fazę preprodukcji i konieczność przygotowania wszystkich assetów od nowa. Poza tym założenia gry są ambitne, więc 6 lat pracy IMO nie można traktować jako nieudolności/lenistwa. Jedynym błędów mogło być tylko ogłoszenie gry zbyt wcześnie (ile to już lat mija od zapowiedzi?).
Opublikowano 22 maja 20186 l Chyba można tu przyjąć konferencję Sony z 2013, z okazji ujawnienia PS4 - wtedy po raz pierwszy MM mówiło o "tyranii polygonów" i przedstawiło pierwszy szkic założeń Dreams. 11 minut temu, oni napisał: dodać do tego należy że prace nad nowymi IP są znacznie dłuższe niż nad starymi markami, ze względu na trudniejszą fazę preprodukcji i konieczność przygotowania wszystkich assetów od nowa. Poza tym założenia gry są ambitne, więc 6 lat pracy IMO nie można traktować jako nieudolności/lenistwa. To prawda. Teraz Sony zainwestowało sporo w nowe IP i bardzo fajnie, ale za to przyszła generacja zapowiada się na taką bez zaskoczeń - dwa nowe God of Wary, sequel Ghost of Thusima, sequel Horizon, może sequel Days Gone, sequel Spidermana, pewnie powrót Uncharted od innego developera. Z nowych IP to najprędzej doczekamy czegoś od Naughty Dog i Sony Japan. Plus SSM zbierało ludzi do nowego projektu. W sumie, może nie będzie źle.
Opublikowano 22 maja 20186 l Days Gone - 5lat Ghost of Thushim - 4 lata Horizon - 7 lat jak podają producenci, generalnie to na pewno troche mniej bo to pewnie czas gdy prace się zaczęły, a przerwy jakieś mogły być. No ale w tej generacji czas sporo się wydłużył. Kolejne next geny to będzie podniesienie rozdzielczości na 4K, postacie z większą liczbą polygonów, ale tego czasu produkcji już chyba nie mogą wydłużyć bo to przestanie być opłacalne. A te Dreams stanowczo za długo już robią
Opublikowano 13 czerwca 20186 l Autor Materiał pokazujący gry stworzone przez ludzi z MM, niektóre to zwykłe pierdółki, ale jest kilka, która pokazują jakie możliwości niesie ta gra (statek kosmiczny).
Opublikowano 27 lipca 20186 l Autor Demon's Souls, a raczej Dreamon's Souls ;). Niech wypuszczą tą betę, zobaczymy co będą tworzyć gracze. http://www.pushsquare.com/news/2018/07/media_molecule_builds_dreamons_souls_in_an_hour
Opublikowano 5 września 20186 l Autor Tym razem miechy. https://youtu.be/5YaV11gemcI Edytowane 5 września 20186 l przez YETI
Opublikowano 5 września 20186 l Heh, to samo miałem wrzucić. Własny MechWarrior? A pewnie! Jest nawet tryb FPP. Piękne! https://i.imgur.com/7cQoUcp.gif Edytowane 5 września 20186 l przez Cedric
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.