Skocz do zawartości

Sea of Thieves


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.02.2018 o 15:40, Pacquiao napisał:

Przecież w Girsach 4 też masz tylko kosmetyczne rzeczy i jakieś pierdy do Hordy. A w FM7 dostajesz więcej kasy na skrzynki niż jesteś w stanie wykorzystać. W żadnej z tych gier lootboxy nie mają wpływu na rozgrywkę, no i w SoT ma być dokładnie to samo, czyli standard dla gier mikromiętkich - czyli golenie ludzi którzy nie mogą przeżyć, że jakiegoś skina nie mają. W SoT będzie to jakaś małpa, papuga albo grawerowana drewniana piracka noga ;)

 

wiem że kosmetyczne rzeczy, ale ten mechanizm zwyczajnie mnie wkur/wia, wolę kupić wszelkie skiny w normalny sposób, a nie korzystać z bębna maszyny losującej.

Odnośnik do komentarza

Super to wszystko się zapowiada. W becie był świetny klimat i kilka ficzerów, ale brakowało zawartości. Teraz widać, że i z tym nie powinno być problemów. Jako multiplatformowiec czekam na SoT bardziej niż na Kratosa. Lubię tytuły wyróżniające się na tle szarej masy. Teraz choćby Kingdom Come Deliverance ładnie mi podszedł, mimo masy problemów technicznych.

 

No i widać, że SoT jest idealnym tytułem dla game pass, przez to że będzie wspierane długo aktualizacjami oraz eventami. Jak ktoś się wciągnie, to dla samej tej gry będzie opłacać abonament. Ew. zakupi tytuł na własność.

Odnośnik do komentarza

Przez chwile zastanawiałem się czy brać w nich udział, no bo wszyscy wiemy co oznaczają scale testy - przepełnione serwery, problemy z połączeniem, uboga zawartość i reset postępu, ale po chwili zwątpienia taka była moja reakcja:

i kolejny offscreen macki Krakena

 

1518499005036b1o4w.jpg 

Edytowane przez asax
Odnośnik do komentarza

:lapka: 

trochę o NPC i questach, wygląda że duża część moich życzeń  o których pisałem w czasie alphy zostanie spełniona, odnośnie podbudowy fabularnej, lore i wypełnieniu świata życiem 

 

ten przykład z książką :obama: kocham tą grę za takie małe detale 

Edytowane przez asax
Odnośnik do komentarza

Co nas czeka w Scale Test Beta:

Cytat

Known Issues

Not only are we looking to hit scale, we will also purposefully be stressing our services by throttling performance at certain times and simulating deliberate outages.

In addition to our planned tests, these are the biggest known issues that may cause a degradation to your play experience.

  • When heading below decks on your ship, you will intermittently stutter and slow down, making movement difficult.
  • Ship encounter frequency will not be at our desired level during this play session, with encounters sometimes less than we intend for launch.
  • Equipped weapons from the armoury will reset to default after death.

Features

Ferry of the Damned Shenanigans - Now you can use all the items you have when you are living on the Ferry of the Damned. Obviously there are limitations to their effect, because, you're a ghost..

Idle Disconnect - The clock is ticking! There is now a ten minute idle timer, once that runs out players will be disconnected from their session and placed back in the ship selection lobby.

Life in the world – You'll find fish in the seas, and more birds in the air. How pleasantly delightful!

Pirate Selection - Now you can choose the pirate that best represents you! Eight pirates are generated when you first launch the game, don't like the look of them? Generate eight more! This pirate you select will be persistent for the duration of this Scale Test!

Persistent Pirate - Equipped your favourite outfit? Now when you leave the Sea of Thieves and re-join, your clothing & equipment is persistent between sessions!

Quick Menu - Tab on PC or Menu on Xbox One brings up a menu, which currently shows a brand new Voyage Inventory!

Equippable Items

New Radial Icons - Finally saved up for that cosmetic you've always dreamed of? Now your radial icons will display the items you have equipped, stare at it until your hearts content. What shiny icons you have!

Store Inventory Additions - From peg legs to pretty new spyglasses, the shop keepers have new items for you to purchase in their inventories.

Updated Bucket –Your bucket can now carry water from ship to ship, or sea to ship or sea, to tavern, to ship, imagine the possibilities.

Vanity Chest - Want to change up your pirate's look with a beard and eye patch? Visit the vanity chest on your ship to transform your inner pirate into your outer pirate!

Voyage Inventory - Players can now carry a maximum of 3 voyages.

Weapon Limit - Pirates are now limited to equipping 2 weapons, so choose wisely!

Weapon Shop - The weapon shop has been restocked with new items. Maybe something new will take your fancy... oh, is that a new Eye of Reach?!

Island Updates

Booby Trapped Chests – You've solved the riddle, found the x which marks the spot and you're ready to dig up some well deserved treasure.. but beware! Some treasure chests are now guarded by the skeletons of pirates who are determined to keep you from their buried treasure! How will you know if it's booby trapped? Dig and find out!

NPC Dialogue & Reactions - The NPCs now have a lot more to say, some have gotten used to you visiting them and now will wave you into their store. Maybe you'll catch one laughing? Was it something you said?

Skeleton Difficulty - With greater status comes greater challengers! The skeletons now scale in difficulty depending on your progression in the Sea of Thieves.

Washed Up Items -

The seas are now giving up their treasures, so make sure to scour beaches for:

  • Message in a bottle - Keep an eye out for a glint in the sand! The contents may make it worth your while...
  • Treasure Artifacts - These treasures were once hidden in the depths thought lost forever, turn them in to the Gold Hoarders who will happily take these off your hands.
  • Treasure Chests - Thought a chest was lost? Think again, it might wash up on a sandy shore.
  • Resources - Island restocking just got more fun.

ŹRÓDŁO: https://www.seaofthieves.com/forum/topic/31193/release-notes-scale-test-0-4-0

Edytowane przez Vexilium
Odnośnik do komentarza

pograłem dzisiaj chwile i wydaje mi się ze gra ma problemy z połączeniem, cały czas doświadczałem irytujących mikrolagów. Poza tym wydaje mi się że gra wygląda jeszcze ładniej niż wcześniej (pojawiły się m.in fajne efekty powiewającego materiału na wietrze którego wcześniej na 100% nie było) 

 

Jakby co to 20 będziemy grać ze zloto, więc jeżeli ktoś jest chętny to zapraszam ;) 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj 'fuck you' wystarczyło xD

W ogóle cała ta konfrontacja między dwoma galeonami. W momencie pierwszego kontaktu po chwilowej pogoni dało się słyszeć z przeciwnego statku "heeey, don't shoot us", ostatecznie przerodziło się to w bitwę, dwie ekipy rzucające w siebie mięsem podczas najintensywniejszej wymiany ognia działami armatnimi, mając z tego mega polewkę. Aż dało się wyczuć między wierszami obustronny zachwyt nad tą gierką wywołany właśnie tak banalnymi sytuacjami. :banderas:

Druga sytuacja, to spotkanie gościa, którego jedno/dwuosobowy stateczek najpierw zatopiliśmy, nie widząc nikogo w pobliżu, po chwili chłopaki usłyszeli kogoś na drugim końcu wyspy, w końcu znaleźli gościa ze skarbem, postanowiliśmy zwerbować go do naszej ekipy "na piątego". Gość początkowo podchodził z dystansem do nas, był nieufny. No i miał rację, bo w zasadzie nic nie stało na przeszkodzie, by mu odebrać skrzynkę, a jego samego posłać tam, gdzie jego statek już był od dobrych kilku minut. Ostatecznie postanowiliśmy przetransportować go na naszym statku do najbliższej wyspę, by mógł spieniężyć swój skarb. Został z nami na dłużej, razem napadaliśmy na jakieś kolejne dwie ekipy po czym chyba mu się znudziło i postanowił wyskoczyć za burtę, zabijając wcześniej któregoś z naszych. Po raz kolejny dość "płytkie" interakcje okazują się mega śmieszne i nieprzewidywalne w trakcie gry.

I właśnie takie chwilowe sojusze na pewno będą niezbędne do wykonania niektórych zadań lub questów w grze. 

Edytowane przez Hum
  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Im dłużej gram w tę grę tym bardziej jestem pod wrażeniem wizjonerstwa Rare i jak za pozornie prostą mechaniką gry ukrywa się wiele warstw przemyślanych i genialnie prostych pomysłów. 

 

Gry wideo przyzwyczaiły nas dzisiaj do tego byśmy traktowali je jak pracę, idź tam, zabij 5 przeciwników, zbierz ten przedmiot, a potem pokażemy ci co robić dalej. Dlatego właśnie wydaję mi się że tak wiele osób czuje się zagubiona w Sea of Thieves, gdzie gra nie stawia żadnych warunków, po prostu jesteś piratem i pragniesz złota, to oczywiste. Ale jak ten cel osiągniesz to już zależy tylko od ciebie (i w przeciwieństwie do wielu innych gier, które używały tego sloganu tym razem to jest prawda) więc knuj, kłam, oszukuj, kradnij cudzą własność, zdradzaj czyli rób wszystko co prawdziwy pirat, wszystkie chwyty są dozwolone a gra wręcz Cię do tego zachęca. Chcesz zająć się szukaniem godzinami skarbów, a może sprytniej i szybciej będzie okraść takiego pirata? Droga wolna, wszystkie chwyty dozwolone.

 

Jakieś przykłady mechanik dzięki któremu cały ten koncept działa? Proszę bardzo, np wbrew powszechnemu trendowi w branży aby nagradzać gracza za wszystko rosnącymi paskami, w Sea of Thieves za zabicie przeciwnika, zatopienie statku, zabicie gracza nie otrzymuje się żadnych punktów doświadczenia, abyśmy nie czuli się poklepywani po plecach. Przez co zabijanie, zatapianie innego gracza jest zasadniczo pozbawione sensu, bo nic nie otrzymujemy. Zamiast tego gra chcę abyśmy przy interakcji z innymi ludźmi kombinowali jak zdobyć jego skarb, bo tak naprawdę to jedyna wartość w grze. A jak to zrobisz zależy tylko od Ciebie :D możesz np. udawać przyjaciela by w korzystnych dla siebie momencie (blisko portu) wystrzelić mu kulke w łeb i sprzedać jego skarb. 

 

 Jak to jak napisał ktoś z Bioware (nie pamiętam nazwiska) SoT to "ultimate pirate simulator". 

Edytowane przez asax
Odnośnik do komentarza
29 minut temu, asax napisał:

nie otrzymuje się żadnych punktów doświadczenia

 

Dla mnie goty motyw bo nie ważne ile grasz w grę zawsze może wpaść ktoś nowy i bawić się z wami. Nie ma restrykcji co do questów czy nawet dostępności do legendarnej miejscówki. W innych grach tego typu często trudno wbic się w rozgrywkę po kilku miesiącach, a tutaj bez problemu można żeglować z kolegami :fsg:

Odnośnik do komentarza

Tak zostały zamknięte Stress Testy.  

 

Trudne chyba o trafniejsze podsumowanie tej gry  :D 

 

i post z innego forum który bardzo trafnie opisuje to w czym tkwi sukces  tej gry. Wydaje mi się że kilkakrotnie nieudolnie próbowałem o tym pisać, ale tu jest znacznie lepiej wyjaśnione:

Cytat

Three things: immersion, social interaction and fun-factor.

Sea of Thieves' lack of enemy AI is it's biggest strength. Every time you see a ship on the horizon, you won't know what that ship will do. Even if it's sailing straight towards you, you won't know if they are friendly or not. It's a problem that most shooters have where the AI simply has one objective: killing you. Having no AI but only players in the world contributes to the immersion in the game. You truly are on dangerous waters where everything can happen. Add the stylized visuals and the sound design to this mix and you'll have the ultimate online pirate sim.

The game was designed to be a fun experience. A couple pages in this thread back, there is the original concept of what Rare wanted to achieve in their next game. It wasn't even decided what theme they wanted to go for. There were talks about it having vampires or cowboys but they decided to go with pirates. This type of game is a player story generator where you'll make your own stories thanks to the in-game experiences that you'll be coming across. The "player story generator" is an upcoming trend in gaming. PUBG is one of that genre where people'll share their stories on Reddit, Twitter, YouTube, Twitch, etc.
It's both fun encountering these stories in-game, but reading these stories is almost equally fun.

Social interaction in other games always lacks that push for most people to use their mics or chat. You'll always have one person who just doesn't care about other players and Rare thought about that by adding a solo ship, but also by adding stuff so people want to use their voice or chat. The focus on coop on a four player ship, proximity chat, the interactions that you can do with your equipment, etc. I've encountered so many people who dislike or even hate multiplayer games, but the moment they touch this game they instantly become a fan of these "social experiences".

That's my take on it.
 

https://www.resetera.com/threads/sea-of-thieves-closed-beta-ot-you-wouldnt-steal-a-boat.18210/page-95#post-4679690

Edytowane przez asax
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...