Opublikowano 12 marca 20187 l Opinie nieco bardziej stonowane i kontrastujace z panujacym tu spustem. Komu wierzyc?
Opublikowano 12 marca 20187 l a czytales temat? Sam pisalem wielokrotnie o tym jak uboga w zawartosc byly wszystkie testy, jedynie dwa rodzaje questow, jeden rodzaj przeciwnikow, brak Krakena bedacym istotnym elementem gameplayu. Przez to.gra jest pusta i plytka. Jednoczesnie spedzilem przy grze kilkadziesiat godzin bawiac sie bardzo dobrze, bo sam rdzen gry, gameplay jest swietnie zaprojektowany i teraz oczekuje.tylko ze obuduja to zroznicowana zawartoscia Sam jestem targany watpliwosciami co do.finalnej finalnej wersji. A beta w ogole nie uspokoila mnie co do premiery.
Opublikowano 12 marca 20187 l 25 minut temu, _Be_ napisał: pewnie kermit zsumował solo, duo i galleon crews dodalem jeszcze kilkunastu dla podniesienia znaczenia sukcesu
Opublikowano 12 marca 20187 l 11 minut temu, hav7n napisał: Nie ma tysiaca znakow zapytania na mapie to nie ma co robic xd Akurat w tym przypadku chyba nie do konca o to chodzi. 8 minut temu, asax napisał: a czytales temat? Tak.
Opublikowano 12 marca 20187 l byla open beta a ludzie czytaja jakies smuty nerdow i nie wiedzą w co wierzyc zamiast samemu sprobowac xd
Opublikowano 12 marca 20187 l Zwłaszcza, że gierka odpali się i będzie działać płynnie nawet na PC klasy ziemniaka.
Opublikowano 12 marca 20187 l Do wygrania złote banany o wartości 80 tyś. funtów XD Źródło: https://news.microsoft.com/en-gb/2018/03/12/sea-of-thieves-solve-xboxs-riddles-and-win-a-bunch-of-golden-bananas-worth-80000/
Opublikowano 12 marca 20187 l Autor Pograłem w weekend i spoko gierka. Oprawa graficzna jak z bajek Pixara a woda wgniata w fotel. Podoba mi się to że nie ma znaczników, strzałek i innych gówien robiących z graczy debilów. Że jak wbijemy na podkład to trzeba wciągnąć kotwice, rozłożyć żagle, używać kompasu gdzie mamy płynąć, itd. Sami się uczymy gry, jest w tym fajna namiastka przygody. Problemem gierki może być zawartość, premiera w tym miesiącu, jak ma być tak biednie to szybko gra polegnie, brakuje zawartości, do tego postacie nie mówią xD. Tak samo jak gra się przyjmie w dzisiejszym świecie ''szybkich partyjek''. Raz że trzeba trafić zgraną ekipę do grania a dwa odpalenie SOT na 30min mija się z celem jak dzisiaj robi wiele graczy.
Opublikowano 12 marca 20187 l 3 godziny temu, Kinoji napisał: Tak. widocznie bez zrozumienia tutaj opinia z którą zgadzam się w dużej mierze (z wyjątkiem większej ilości statków i broni) @Daddy dokładnie krótkie partyjki nie mają tu sensu, najlepiej gra się w trakcie długich kilkugodzinnych sesji. EDIT: Nowa przeklęta skrzynia: Edytowane 12 marca 20187 l przez asax
Opublikowano 12 marca 20187 l Czy tylko mnie cholernie irytuje fakt, że nie można przejąć cudzego statku? Co za idiota wymyślił by po śmierci gracze odradzali się na swoim statku?! To chyba największy zgrzyt który trochę mnie odpycha od tej produkcji.
Opublikowano 12 marca 20187 l 14 minut temu, szurubur napisał: Czy tylko mnie cholernie irytuje fakt, że nie można przejąć cudzego statku? Co za idiota wymyślił by po śmierci gracze odradzali się na swoim statku?! To chyba największy zgrzyt który trochę mnie odpycha od tej produkcji. to zepsułoby balans wyobraź sobie że robisz questa, jesteś na wyspie kilkadziesiąt minut i jak wracasz to nie ma twojego statku
Opublikowano 12 marca 20187 l Pirackie gangi i samozwańcza policja z inicjatywy graczy. Edytowane 12 marca 20187 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 12 marca 20187 l Przecież obecnie tak też może się zdarzyć, wystarczy,że ktoś Ci ten statek zatopi. Ja np jednak wolałbym, żeby w momencie gdy cała załoga zginie gra przenosiła ją na wyspę startową z nowym statkiem. Ostatnio miałem sytuacje. Pływam sobie z bratem, zdobyliśmy parę skrzyń i nagle zostaliśmy zaskoczeni przez inny statek. Ucieczka trwała kilkanaście minut aż do momentu gdy postanowiliśmy podjąć walkę, niestety skończyła się ona dla nas zatopieniem okrętu, w ostatniej chwili pochwyciliśmy dwie skrzynie i cudem przedostaliśmy się na statek wroga gdzie wyrżnęliśmy ich w pień. Normalnie przejęlibyśmy statek i dopłynęli spokojnie do portu. Niestety twórcy chyba nie przewidzieli takiej sytuacji bo piraci których zabiliśmy ciągle respili się na okręcie więc taka sytuacja jest niemożliwa do ogarnięcia, chyba, że cały czas byśmy ich mordowali, ale raczej nie jest to fajne ani zabawne.
Opublikowano 12 marca 20187 l Godzinę temu, szurubur napisał: Przecież obecnie tak też może się zdarzyć, wystarczy,że ktoś Ci ten statek zatopi. No ale po zatopieniu zawsze możesz zrespić swój statek, a gdyby było możliwe porwanie statku tak jak mówisz to ktoś mógłby odpłynąć twoim statkiem a Ty nie nie mógłbyś nic zrobić. Pozostałoby Ci żywot Robinsona Crusoe albo wyłączenie gry Wiesz to kwestia pewnego kompromisu, brak możliwości kradzieży statku ma swoje wady tak jak napisałeś, ale w ogólnym rozrachunku jest to lepsze rozwiązanie. Edytowane 12 marca 20187 l przez asax
Opublikowano 14 marca 20187 l No ale po zatopieniu zawsze możesz zrespić swój statek, a gdyby było możliwe porwanie statku tak jak mówisz to ktoś mógłby odpłynąć twoim statkiem a Ty nie nie mógłbyś nic zrobić. Pozostałoby Ci żywot Robinsona Crusoe albo wyłączenie gry Wiesz to kwestia pewnego kompromisu, brak możliwości kradzieży statku ma swoje wady tak jak napisałeś, ale w ogólnym rozrachunku jest to lepsze rozwiązanie. Zawsze pozostaje ktoś na statku i go pilnuje Też osobiście widziałbym możliwość przejmowania statków, budowania większej floty dzięki temu, albo właśnie w sytuacjach kryzysowych, przejęcie kiedy nasz jest już nie do odratowania, jeszcze więcej kombinacji by było podczas gry.
Opublikowano 14 marca 20187 l 28 minut temu, Moldar napisał: Zawsze pozostaje ktoś na statku i go pilnuje nie, gdy grasz samemu. A ze statystyk wynika, że wbrew pozorom jednak całkiem sporo ludzi lubi grać w pojedynkę Moim zdaniem taka mała zmiana mogłaby bardzo łatwo zepsuć cały misternie budowany balans w grze. No bo jakie możliwości ma osoba/osoby którym ukradli statek? Może tylko czekać na wyspie, z nadzieją że za kilkadziesiąt minut ktoś przypłynie i próbować to im ukraść okręt. Albo po prostu się wylogować z gry i zalogować ponownie ale to raczej nie jest immersywne i nie jest dobrą zabawą. No i mało w tym kombinowania a możliwość tworzenia flot zawsze istnieje. Wystarczy że dogadacie się z inną załogą i jest nawet lepiej bo nigdy nie wiadomo czy i kiedy drugi statek Cie zdradzi i nie wypali z dział kiedy stracicie czujność
Opublikowano 14 marca 20187 l Zawsze można stworzyć jakąś strefę bezpieczeństwa, jest kilka opcji aby to spokojnie ogarnąć.A przejęcie wrogiego statku podczas bitwy, no poezja
Opublikowano 14 marca 20187 l Nie będzie żadnych stref bezpieczeństwa, Rare wielokrotnie powtarzało to też jest kluczowy element game designu Dzisiaj będzie stream, na którym mam nadzieje rozwieje się duża część wątpliwości co do zawartości gry (mimo, że swoją kopie już kupiłem xD)
Opublikowano 14 marca 20187 l Strefą bezpieczeństwa jest poniekąd brak możliwości przechwycenia statku . Zobaczymy, to gra online to i wiele rzeczy może się zmienić z czasem.
Opublikowano 14 marca 20187 l Kończąc już temat, zobacz jak w temacie ludzie wkurzali się na to że ktoś im zatopił okręt kiedy cumowali. Teraz powiedz im że ktoś może ukraść im okręt, pozostawiając bez drogi powrotu Być może, kiedyś zmienią nawet tak fundamentalne zasady. Ale czytając oficjalne fora i wypowiedzi pracowników Rare, wnioskuje że idea stojąca za grą jest klarowna i nawet nie rozważają takich zmian. Odnośnie zmian, to właśnie bardzo obiecująco zapowiada się cały rozwój gry. Potwierdzono już coś w rodzaju Live Campaign, historię którą będą pisać gracze (czekamy na więcej szczegółów), nowe wyspy, nowe potwory morskie, nowe frakcje i nowe mechaniki. Dynamicznie zmieniać się mają również questy i wypowiedzi NPC. Potencjał w budowaniu żyjącego świata jest ogromny a Rare już pracuje nad przyszłą zawartością. Mówi o tym m.in Chapman w tym hiszpańskim materaile
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.