Opublikowano 29 maja 20195 l Potwierdzają prace nad głową Krakena xd Zapowiedzieli też nową grę Sea of Thieves Roleplaying game Historia zatoczyła ładne koło, bo z tego co wiemy Rare tworząc gre inspirowało się papierowymi grami rpg, a teraz powstała papierowa adaptacja ich gry. Niestety edycja papierowa to też gra multiplayer i trzeba grać z innymi ludźmi Edytowane 1 czerwca 20195 l przez ASX
Opublikowano 11 czerwca 20195 l No proszę ponad 8 milionów graczy i ponad 2 miliony aktywnych w poprzednim miesiącu, całkiem nieźle jak na grę która umiera od 14 miesięcy Ale żarty na bok, kilku hejterów będzie hejtowac a tymczasem już teraz to jeden z najwiekszych sukcesów Rare w swojej historii, a nie wiadomo gdzie będzie za rok czy dwa;) I trailer Edytowane 11 czerwca 20195 l przez ASX
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Co prawda od wielu tygodni nie grałem w sot, ale wciąż śledze polskie grupy i trafiłem na ciekawą akcje Koleś wbił się na obcy statek z bęczką prochu w trakcie "negocjacji" przekonał ich by dobrowolnie oddali wszystkie swoje skarby xd Kreatywna metoda piractwa, okraść innych bez jednego wystrzału
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Ostatnio widziałem coś tok psychicznego jakw jakies strzelance strzelali do graczy i kazali kleknac.
Opublikowano 21 czerwca 20195 l https://www.mcvuk.com/when-we-made-sea-of-thieves/ Bardzo ciekawy artykuł o szeroko pojętym designie w grze. Warto przeczytać nawet jeżeli ktoś niekoniecznie interesuje się grą Mowa w nim m.in o: - pierwszych inspiracjach EVE Online i DayZ które przyczynily się do powstania gry - o tym jak każdy przedmiot w grze zaprojektowany jest grze tak aby można go było wykorzystywać na różne sposoby i zasadzie " tools not rules" - o trybie dla "jednego gracza" - o tym dlaczego akurat to gra o piratach - o ponadczasowym stylu graficznym i formie wirtualnego "eskapizmu" - o zbieraniu krytyki i sugestii od graczy - o błędach jakie popełnili i czego się z nich nauczyli Edit Fajnt easter egg w grze już teraz są dziesiątki takich niespodzianek kiedy Rare upamiętnia swoich graczy w jakiś sposób w grze. Wyobraźcie sobie reakcje tego dziecka jak to rozpozna swój rysunek w ulubionej grze ;D Edytowane 22 czerwca 20195 l przez ASX
Opublikowano 22 czerwca 20195 l Już na zawsze pozostanie fanbojem SoTa. O to im tylko chodzi. Ja wiem. Przyznaj się Asax, jak Ciebie upamiętnili?
Opublikowano 23 czerwca 20195 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. 13 godzin temu, zloto napisał: Już na zawsze pozostanie fanbojem SoTa. O to im tylko chodzi. Ja wiem. Przyznaj się Asax, jak Ciebie upamiętnili? To ja piszący sam ze sobą posty w tym temacie
Opublikowano 17 lipca 20195 l Nowy wybuchowy event po lekkim kilkumiesięcznym przestoju wracają też regularne update'y więc od teraz co miesiąc będziemy otrzymywać nową zawartość
Opublikowano 17 lipca 20195 l @ASX jak zawsze na posterunku Chyba z ciekawości odkurzę SoTa, choć dodatek zapowiada się nudno
Opublikowano 17 lipca 20195 l No tak zapomniałem o tym, że tylko my na tym forum gramy w SoTa i zaglądamy do tego wątku
Opublikowano 15 sierpnia 20195 l wczoraj wyszedł kolejny mały update, wprowadza kilka usprawnień i małych ficzerów z ciekawostek w laboratorium Wandy pojawiło się nowe ukryte pomieszczenie wygląda na to, że do gry wkrótce trafi Kapitan Flameheart a z nim pewnie mechaniki związane z ogniem (kule zapalające, pożary na statku itp.)
Opublikowano 17 sierpnia 20195 l Po dluzszej chwili przerwy wrocilismy do SoT z zielonym bratem @kermit aby znowu sprobowac swoich sil z Tall Tales. Wczesniejsze podejscia konczyly sie interwencja innych graczy na roznych etapach questa i rage quitem. Jednak teraz udalo nam sie zaliczyc dwa pierwsza zadania i co moge powiedziec, no jest sztos Misje sa zrobione z pomyslem, trzeba czytac i kombinowac gdzie plynac i co robic. Zero strzalek, zero znacznikow. Pierwsza misja poszla gladko ale gdy pod sam koniec przy naszym statku pojawil sie ogromny rekin to zrobilo sie cieplutko Druga misja tez bardzo spoko, spotkalismy na swojej drodze przyjaznego gracza ktory pomogl nam w walce, w drodze powrotnej zawiozalismy sojusz i razem odalismy questa. Cala gra zmienila sie na lepsze, znajdujemy wiecej roznorodnych skarbow na naszej drodze, sa rekiny, krakeny, statek piracki AI no i oczywiscie inni gracze. Do tego dodac zayebiscie zrobione elementy pogodowe - wybiegasz z jaskini ze skrzynia w rekach, a tam noc i burza z piorunami Najlepiej zrobiono chyba mgle ktora buduje sie powoli alby po kilku chwilach nie bylo nic widac. Bardzo latwo wtedy wyebac sie na wysepke/skaly czego zreszta doswiadczylismy xD Pora na kolejne zadanie
Opublikowano 3 września 20195 l ostatnio na oficjalnym forum odbyły się 2 Q&A na oficjalnym forum (https://www.seaofthieves.com/forum/topic/97681/live-q-a-adventure-with-joe-neate-mike-chapman-and-ryan-stevenson-monday-2nd-september-5pm-bst https://www.seaofthieves.com/forum/topic/95829/live-q-a-tall-tales-with-mike-chapman-and-andrew-preston-now-finished)z twórcami dotyczące prac nad grą i przyszłej zawartości, jako że mam za dużo wolnego czasu i trochę nudzi mi się w pracy postanowiłem przygotować podsumowanie: - twórcy nie ujawnią tradycyjnej Roadmapy, zamiast tego skupiają się na comiesięcznych updejtach które w dużej mierze mają być niespodziankami - pracują teraz nad przebudową systemu questów z wykorzystaniem mechanik znanych z Tall Talles (krypty, nowe rodzaje zagadek, pułapki itd.) - w tym roku nie dostaniemy nowego regionu, twórcy wolą się teraz skupić nad wzbogaceniem istniejącego świata, zanim postanowią go poszerzyć - jeśli chodzi o tematyke nowych obszarów to ich odpowiedzi sugerują że pierwsze w kolejności jest Sea of Five Winds - region inspirowany Dalekim Wschodem - w przyszłym roku czeka nas prawdopobnie duży dodatek poświęcony syrenom, ich genezie i historii - pracują nad jakąś formą checkpointów w ramach zadań fabularnych, ale ze względu na specyfike gry (shared world adventure) nie jest to podobno takie proste. Chcą też ułatwić i skrócić zadania, aby mniej ludzi się od nich odbiajało - przebudowie mają ulec też nagrody za zagadki, zamiast randomowej skrzyni tak jak teraz, mają kończyć się otwieraną skrzynią w której środku znajdziemy jakieś przedmioty i złoto (coś w rodzaju lootboxa xD) - pracują nad system Bounties (i innymi formami wzbogacenia PvP) - do gry trafią niedługo nowe przedmioty, bronie i szanty - nowy zestaw Tall Talles trafi do gry wkrótce - przebudowie mają ulec Forty i Bitwy ze statkami szkieletów - do gry trafią niedługo nowi bossowie (Skeleton Lords) z nowymi umiejetnościami - pracują nad nowymi formami zadań dla Legend - w grze pojawi się więcej mechanik w rodzaju Reaper Chest - Edytowane 3 września 20195 l przez ASX
Opublikowano 3 września 20195 l Ahoj! Gdyby ktoś był zainteresowany, to ja że znajomoiem pływamy parę razy w tygodniu(niedawno zaczęliśmy przygodę). Zainteresowanych zapraszam do gry.
Opublikowano 3 września 20195 l W sumie to bym popływał z kolegą zdunkiem, ale jak obiecasz że jak już będziemy razem na krypie to dasz mi w końcu kubki i koszulki
Opublikowano 10 września 20195 l Fuck you, and your game, you know what? Fuck you some more on the other side too. XDDD Widac tez ze malpka ma zapedy LGBT bo panow w teczowych koszulkach zgrabnie ominela, szacuneczek.
Opublikowano 10 września 20195 l Teraz jako ficzer powinni dodać małpkom umiejętność wymiotowania w grze xD 4 godziny temu, Wiolku napisał: W ogóle się jej nie dziwię. nie podobają ci się zwierzaki? nie wierze spójrz tylko na tę papużkę Edytowane 10 września 20195 l przez ASX
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.