Opublikowano 19 listopada 20168 l ja jutro mogę pograć, ewentualnie dzisiaj ale do 20 tylko Edytowane 19 listopada 20168 l przez MaZZeo
Opublikowano 21 listopada 20168 l Gracie w playlistę anniversary throwback ? jest spoko, strzela się mega-miodnie, tylko jedna rzecz mnie boli... tam są same mapy z Forge'a, od których aż oczy bolą - i jest to Xbox One...5 la temu na 360tce było to : swoją drogą to jedyna moim zdaniem grywalna playlista w Riczuuwiera mnie fakt, że gra miejscami tak śliczna jak H5 dostaje takie kasztany w postaci Forgeowych mapek, to jest lekkie przegięcie. ... Edytowane 21 listopada 20168 l przez II Noxx II
Opublikowano 21 listopada 20168 l Tak te mapy to tragedia. Jak z minecrafta. Nie wiem po co katują tym ludzi tzn. jak ktoś sobie chce na tym pograć to spoko no ale żeby to dobrowolne było.
Opublikowano 21 listopada 20168 l forge od początku swojego istnienia to dramat, może i jest rozbudowany i pozwala na dużo ale brak grafiki wypala oczy. Na tej playliście anniversary zagrałem 2 mecze i mi wystarczy, przecież to jest poziom Halo CE jak nie gorzej.
Opublikowano 21 listopada 20168 l Ale przecież to jest tylko anniversary throwback, wrzucony z okazji 15 lecia Halo. 343 wciąż pracuje nad klasyczną playlistą, a to wrzucili "4 fun". Pewnie zniknie za jakiś czas i każdy o tym zapomni, a postrzelać z Magnuma można całkiem przyjemnie.
Opublikowano 21 listopada 20168 l spoko - tylko czemu oni psują moje oczy tym Forgem.....Halo5 naprawdę potrafi wyglądać za(pipi)i.ście...
Opublikowano 21 listopada 20168 l Jak kiedys w prehistorycznych czasach, gdzies tak w erze mezozoicznej gralo sie na blasze w Quake`a 2 lub 3 CELOWO obnizalo sie jakosc grafy dla lepszej plynnosci. Znałem też takich, którzy w Q1 grali w ogóle bez akceleratora grafiki (sic!). Piksele byly wielkosci trampka! Widac, ze wielu z Was zapomnialo o tym Mi w H5 takie mapy jak np White Cell, czy jak w filmiku kompletnie nie przeszkadzaja, bo gigantyczny, przemocarny gameplay, skupienie na grze, movemencie, strzelaniu, pilnowaniu wyniku sprawia, ze na wyglad mapy w ogole nie zwracam uwagi
Opublikowano 21 listopada 20168 l Daj spokój ja też kiedyś zaczynałem od atari ale wracać do tego bym już nie chciał nawet w formie retro.
Opublikowano 21 listopada 20168 l Przy okazjiii. wazna zmiana personalna w 343i: http://ithardware.pl/aktualnosci/dyrektor_kreatywny_serii_halo_odchodzi_ze_studia_343_industries-1206.html
Opublikowano 21 listopada 20168 l Znam tego Pana z wielu ViDoc'ów. szkoda, że nie będzie go przy pracach nad 6 częścią.. /eotja podtrzymuję to co napisałem: nie bawi mnie szczególnie oglądanie całych map złożonych z 10polygonów.piątka ma baaardzo dużo aren do multi i większość z nich wygląda rewelacyjnie - na nie chcę patrzeć, natomiast gdy ładuje się coś z Forge to ulatuje chęć dalszej rozgrywkinapatrzyłem się 3lata na Halo, bo grałem dla gameplayu już mi styknie...
Opublikowano 22 listopada 20168 l Jeżeli szukam dobrego i aktywnego multiplayera na XO, to H5 nadal jest najlepszym wyborem?
Opublikowano 22 listopada 20168 l Co do samego white cell to oprócz kaszaniastej grafiki większe zastrzeżenie mam do doboru broni na tak małej mapie tzn. shotgun i oczywiście moja ulubiona wyrzutnia rakiet. Kiedyś podobne były na overgrowth ale ktoś poszedł po rozum do głowy i je zmienił.
Opublikowano 27 listopada 20168 l Jestem po moim pierwszym team slayerze. Po 20 sekundach od włączenia gry, już mogłem grać. Płynnie, bez zbędnych pierdół, z fantastyczną fizyką granatów, z satysfakcjonującymi jak to zwykle bywa w broniami na małej mapie i w 60 fps. Tylko coś mam problem z doborem schematu sterowania. W H3 zawsze grałem tak, że melee miałem na B i szukam czegoś podobnego.
Opublikowano 27 listopada 20168 l wiem, że ciężko się przyzwyczaić, ale to ustawienie jest niezbędne żeby sprawnie robić uniki i korzystać z opcji skakania po całej mapie
Opublikowano 27 listopada 20168 l No właśnie już się na nie przestawiam ;]. Uniki, sprint - czy jest więcej umiejętności? Ostatnio grałem w Reach więc chciałbym się dowiedzieć, czy są tutaj też jetpacki, tarcze itd.
Opublikowano 27 listopada 20168 l jest jeszcze możliwość zawieszenia Spartana w czasie skoku i beatdown z góry - ale to raczej dla burgerów.warto wiedzieć, że podczas np. scope'owania bronią wykonanie podskoku spowoduje też tego typu "zawieszenie" w powietrzu. tzn będziesz opadał, ale powoli.
Opublikowano 27 listopada 20168 l - uderzenie przeciwnika w plecy odpali animację egzekucji - zoomując będąc w powietrzu sprawisz, że Twoja postać zawiśnie w miejscu na krótką chwilę - będąc w powietrzu i przytrzymując przycisk uderzenia wykonasz ground pound - możesz wspinać się po krawędziach naciskając skok Na mapie możesz znaleźć, regenerujące się w 2 minuty od zebrania, overshield i niewidzialność. Nie ma żadnego presetu jeśli chodzi o arenę: każdy zaczyna tak samo, różnią się ewentualnie skórki broni i postaci. Takie bajery możesz sobie odpalać w WarZone, czyli multi na ogromnych mapach z określonymi zadaniami do wykonania: odbicie bazy, zniszczenie NPC-ów zabijając przy okazji przeciwną drużynę etc. W moim odczuciu chaos i osobiście gram tylko w arenę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.