Skocz do zawartości

HALO 5 - Multiplayer: ARENA (ustawki, customy, dyskusje itp.)

Featured Replies

Opublikowano

Jakieś weekendowe napyrtalanko w Arenę lub Slayera?

  • Odpowiedzi 840
  • Wyświetleń 345,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Oglądając to mam ochotę wziąć płytkę z grą i na nią nasrać ... 

  • przed premierą gry cały pomysł Areny z rangami, dywizjami, sezonami uważałem za świetny, będący odpowiedzą na to czego oczekiwali fani. 3 miesiące po premierze stwierdzam że cała arena to chyba najwię

  • Pograłem sobie znowu troszkę i jednak ta gra jest góównem. Poprawione celowanie niestety nie ratuje tej gry. Jednak najgorsze multi w całej serii. Wracam do MCC i GoW UE.

Opublikowano

Gracie w playlistę anniversary throwback ? 

jest spoko, strzela się mega-miodnie, tylko jedna rzecz mnie boli... tam są same mapy z Forge'a, od których aż oczy bolą - i jest to Xbox One...

5  la temu na 360tce było to :
 



swoją drogą to jedyna moim zdaniem grywalna playlista w Riczu

uwiera mnie fakt, że gra miejscami tak śliczna jak H5 dostaje takie kasztany w postaci Forgeowych mapek, to jest lekkie przegięcie.




:frog: ...

Edytowane przez II Noxx II

Opublikowano

Tak te mapy to tragedia. Jak z minecrafta. Nie wiem po co katują tym ludzi tzn. jak ktoś sobie chce na tym pograć to spoko no ale żeby to dobrowolne było.

Opublikowano

forge od początku swojego istnienia to dramat, może i jest rozbudowany i pozwala na dużo ale brak grafiki wypala oczy. Na tej playliście anniversary zagrałem 2 mecze i mi wystarczy, przecież to jest poziom Halo CE jak nie gorzej.

Opublikowano

Ale przecież to jest tylko anniversary throwback, wrzucony z okazji 15 lecia Halo. 343 wciąż pracuje nad klasyczną playlistą, a to wrzucili "4 fun". Pewnie zniknie za jakiś czas i każdy o tym zapomni, a postrzelać z Magnuma można całkiem przyjemnie. 

Opublikowano

spoko - tylko czemu oni psują moje oczy tym Forgem.....

Halo5 naprawdę potrafi wyglądać za(pipi)i.ście... 

Opublikowano

Jak kiedys w prehistorycznych czasach, gdzies tak w erze mezozoicznej gralo sie na blasze w Quake`a 2 lub 3 CELOWO obnizalo sie jakosc grafy dla lepszej plynnosci. Znałem też  takich, którzy w Q1 grali w ogóle bez akceleratora grafiki (sic!). Piksele byly wielkosci trampka! :lol: Widac, ze wielu z Was zapomnialo o tym :teehee:  Mi w H5 takie mapy jak np White Cell, czy  jak w filmiku kompletnie nie przeszkadzaja, bo gigantyczny, przemocarny gameplay, skupienie na grze, movemencie, strzelaniu, pilnowaniu wyniku sprawia, ze na wyglad mapy w ogole nie zwracam uwagi ;)

Opublikowano

Daj spokój ja też kiedyś zaczynałem od atari ale wracać do tego bym już nie chciał nawet w formie retro.

Opublikowano

Znam tego Pana z wielu ViDoc'ów. szkoda, że nie będzie go przy pracach nad 6 częścią..
 
/eot


ja podtrzymuję to co napisałem: nie bawi mnie szczególnie oglądanie całych map złożonych z 10polygonów.
piątka ma baaardzo dużo aren do multi i większość z nich wygląda rewelacyjnie - na nie chcę patrzeć, natomiast gdy ładuje się coś z Forge to ulatuje chęć dalszej rozgrywki

napatrzyłem się 3lata na Halo, bo grałem dla gameplayu 
już mi styknie... 

Opublikowano

Jeżeli szukam dobrego i aktywnego multiplayera na XO, to H5 nadal jest najlepszym wyborem?

Opublikowano

Dokładnie tak, nie ma nic lepszego

Opublikowano

Dokładnie tak, nie ma nic lepszego

Nic dodać, nic ująć.

Opublikowano

Co do samego white cell to oprócz kaszaniastej grafiki większe zastrzeżenie mam do doboru broni na tak małej mapie tzn. shotgun i oczywiście moja ulubiona wyrzutnia rakiet. Kiedyś podobne były na overgrowth ale ktoś poszedł po rozum do głowy i je zmienił.

Opublikowano

Jestem po moim pierwszym team slayerze. Po 20 sekundach od włączenia gry, już mogłem grać. Płynnie, bez zbędnych pierdół, z fantastyczną fizyką granatów, z satysfakcjonującymi jak to zwykle bywa w broniami na małej mapie i w 60 fps.

 

:banderas:

 

Tylko coś mam problem z doborem schematu sterowania. W H3 zawsze grałem tak, że melee miałem na B i szukam czegoś podobnego.

Opublikowano

HaloBumperJumper.png

wiem, że ciężko się przyzwyczaić, ale to ustawienie jest niezbędne żeby sprawnie robić uniki i korzystać z opcji skakania po całej mapie :)

Opublikowano

No właśnie już się na nie przestawiam ;].

 

Uniki, sprint - czy jest więcej umiejętności? Ostatnio grałem w Reach więc chciałbym się dowiedzieć, czy są tutaj też jetpacki, tarcze itd.

Opublikowano

jest jeszcze możliwość zawieszenia Spartana w czasie skoku i beatdown z góry - ale to raczej dla burgerów.

warto wiedzieć, że podczas np. scope'owania bronią wykonanie podskoku spowoduje też tego typu "zawieszenie" w powietrzu. tzn będziesz opadał, ale powoli. 

:)

Opublikowano

- uderzenie przeciwnika w plecy odpali animację egzekucji

- zoomując będąc w powietrzu sprawisz, że Twoja postać zawiśnie w miejscu na krótką chwilę

- będąc w powietrzu i przytrzymując przycisk uderzenia wykonasz ground pound

- możesz wspinać się po krawędziach naciskając skok

 

Na mapie możesz znaleźć, regenerujące się w 2 minuty od zebrania, overshield i niewidzialność. Nie ma żadnego presetu jeśli chodzi o arenę: każdy zaczyna tak samo, różnią się ewentualnie skórki broni i postaci.

 

Takie bajery możesz sobie odpalać w WarZone, czyli multi na ogromnych mapach z określonymi zadaniami do wykonania: odbicie bazy, zniszczenie NPC-ów zabijając przy okazji przeciwną drużynę etc. W moim odczuciu chaos i osobiście gram tylko w arenę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.