Opublikowano 21 lutego 20187 l Zagrałem mecze na dwóch mapach i Somma jest ok, aczkolwiek mam wrażenie jakby to był zlepek kilku starszych map. Natomiast Passchendaele, to już w ogóle przegięcie paly, bo przecież to jest zmodyfikowane Nivelle Nights, tylko za dnia i szarą kolorystyką, zamiast czarno - granatowej z "Nie Przejdą" No nie tak, to miało wyglądać kolego Dice
Opublikowano 21 lutego 20187 l Nie no Passchendaele jest super właśnie, tak powinna wyglądać I wojna światowa. Wiadomo, że obiekty i tekstury się powtarzają, ale ta mapa najbardziej oddaje potworność wojny. Za to Somma ma najlepsze okopy A tutaj odnośnie tego buga:
Opublikowano 21 lutego 20187 l @Rozinie twierdzę, że tak nie jest. Aczkolwiek mam silne uczucie deja vu i tak jak pisałem czułem się jakbym grał na Neville Nights za dnia.
Opublikowano 21 lutego 20187 l @chris85 miałem to samo jeśli chodzi o wygląd niektórych mapek. Jedna od razu mi się skojarzyła z blizną Saint-Quentin. Tak jakby ktoś wyciął kawałek obszaru spod bodajże flagi C i zrobił z niej nową mapkę. Tak czy siak grało się wczoraj bardzo przyjemnie i bez bugów o których wspominał Rozi.
Opublikowano 21 lutego 20187 l Najgorszy dodatek w historii BF1. Takiego g.owna nie widziałem juz dawno
Opublikowano 21 lutego 20187 l no nie ma co ukrywać że te dwa ostatnie dodatki to wrzucili od nie chcenia, a Turning Tides to podzielili w ogóle na dwie części xD też hajpu ze strony DICE nie było, widać że kasę zgarnęli na rosyjskim dodatku i od tamtej pory oddelegowali mały zespół żeby ogarnęli ostatnie DLC.
Opublikowano 22 lutego 20187 l Pogralem dzisiaj dłużej i nic mi się nie wydawało. Każda z tych map dla piechoty to miks poprzednich. Najbardziej nijako wypada Caporetto. brzydkie to i bez pomysłu. Somme piękna wizualnie, Passchendaele najbardziej klimatyczna z potencjałem na potężne starcia. Ale i tak czuję się lekko oszukany. Powinni się bardziej postarać, zwłaszcza że do premiery nowej części jeszcze pół roku.
Opublikowano 22 lutego 20187 l Łatka naprawiająca stuttering jest już zrobiona, teraz czekać na przejście przez QA (XDDD) i zatwierdzenie przez Sony/Microsoft. Może przed weekendem będzie, hehe. Problem z Kobaridem i Sommą jest taki, że nie ma tam normalnego Conquesta, tylko zjebany Conquest Assault, boże jak ja nienawidzę tego trybu. Edytowane 22 lutego 20187 l przez Rozi
Opublikowano 22 lutego 20187 l Jak dla Mnie PM08 w wersji soczewkowej jest teraz niegrywalny przez ten odrzut, yebaniec teraz lata Ci we wszystkie strony jak mucha w transie do gunwa, broń do zaorania. Albo nie wiem, może już zapomniałem, nie no na bank w wersji soczewkowej tak broń tak nie latała. Edytowane 22 lutego 20187 l przez Faka
Opublikowano 23 lutego 20187 l To DLC zdecydowanie ratuje Passchendaele, tak samo jak poprzednie uratowało Achi Baba. Dużo tam kopiuj/wklej ale mapka im się udała. Somma, to chyba najpiękniejsze pole bitwy w całej grze, ma najlepsze okopy, ale tak jak pisze Rozi dużo traci przez ten posrany Q-A.
Opublikowano 24 lutego 20187 l Naprawa tego stutteringu będzie po weekendzie XDDD To jest śmieszna zależność, którą wypunktowano na forach - zepsuł się system Battlepacków, gdzie dostawaliśmy po kilkanaście za mecz, naprawili w ten sam dzień; zepsuła się gra? Musimy to P R Z E A N A L I Z O W A Ć.
Opublikowano 25 lutego 20187 l Meham... Dodatek taki se... Bronierandkowe do bólu. PM08 faktycznie zyebauli i na średnim dystansie jest praktycznie nie do opanowania jak hellr. Nie rozumiem po wuj to dotykali. Mapy do walk powietrznych na siłę dodane, bo aby kogoś zestrzelić trzeba zdecydowanie za dużo kul. Tu jednak muszę przyznać, że w żadnym bf-ie nie idzie mi latanie i chętnie dowiem się od innych jak to wygląda w porównaniu do Battlefronta. Mogli zamiast tego zrobić walki tylko okrętów, ale pewnie nie chcieli już bawić się w balans i tworzenie nowych okrętów. Pozostałe trzy mapy nawet fajne. Najgorsza Caporetto że względu na kampę gorszą niż na Galicji oraz gunwniany tryb. Przy przejściu między flagami za łatwo dostać strzał w banię. Somma i Pass za to kozak. Ogólnie wszystkie mapy powinny być w klimacie Pass. Sama nazwa na to wskazuje. Kłęby gazu na tej mapie są tak fajnie zrobione, że mam ochotę po prostu w nie wejść w nadziei jakiejś psychodelicznej horrorowej misji. Ten dodatek byłby idealnym zwieńczeniem gry gdyby mieli tyle odwagi co R* i zrobili całe dlc na wzór Undead Nightmare z RDR. A tak mamy niestety tylko takie motywy jak fajne, ale trudne do zdobycia nieśmiertelniki(piszę o tych powiązanych z alfabetem morse-a, nie tych z dodatku) i szafę z zamkniętym niby zombiakiem na Fort de Vaux... Edytowane 25 lutego 20187 l przez McDrive
Opublikowano 25 lutego 20187 l Zdobyłem sobie w końcu Hellriegel defensywny i chciałem potestować (czy jest jeszcze bardziej op niż fabryczny), ale widzę, że nic tego, bo jest zbugowany, a mianowicie to nie widać soczewki XD Edytowane 25 lutego 20187 l przez Faka
Opublikowano 26 lutego 20187 l Wreszcie. Najgorzej było ściągać samoloty z działka stacjonarnego. Przycinało jak cholera. Swoją drogą po(pipi)e te wyzwania na dedykowane nieśmiertelniki z Apokalipsy 4/6 da się zrobić choć będzie długo dosyć ale reszta to trochę beka. Już nie mówię o tym zestrzeleniu za pomocą kolibri ale o innych. Sporo zależy tak naprawdę od szczęścia. Może uda się zrobić na "wojnę"resztę ciężko widzę. 15 godzin temu, McDrive napisał: Tu jednak muszę przyznać, że w żadnym bf-ie nie idzie mi latanie i chętnie dowiem się od innych jak to wygląda w porównaniu do Battlefronta. Mi z kolei dużo lepiej się lata niż w 3-ce i 4-ce. Jeśli nikt specjalnie nie przeszkadza ci da się ładny wynik wyrobić.Gorzej jak już ktoś się tobą zainteresuje zwłaszcza pilot. Wciąż mam problemy by gubić ogon. Za to zauważyłem, że wielu nauczyło się nowej sztuczki jak my komuś siedzimy na skrzydle. Skubani wyrównują lot, przesiadają się na miejsce pasażera i z km-u robią nam jesień średniowiecza. Trzeba będzie poćwiczyć. Zatoka Helgolandzka to poezja i raj dla samolotów szturmowych.
Opublikowano 27 lutego 20187 l O dziwo to działko przeciw lotnicze nawet działa. Wczoraj zestrzelilem trzy na Kobarid. Na tej mapie samoloty są strasznie irytujące. Edytowane 27 lutego 20187 l przez chris85
Opublikowano 1 marca 20187 l Ta snajperka Ross mk3 marksman jest fantastyczna z tym motywem przeładowania bez odrywania oczu od lunety top karabin obecnie moim zdaniem szkoda ze zapewne w nowym bf zmarginalizuje role zwiadowcy bo jest zbyt dobry mapki z dodatku bardzo dobre Edytowane 1 marca 20187 l przez MaZZeo
Opublikowano 2 marca 20187 l Kilka dobrych minut strzelałem z tego, żeby wbić jednego fraga. Za cholere nie umiem strzelać z lunetą. Edytowane 2 marca 20187 l przez chris85
Opublikowano 7 marca 20187 l Nieśmiertelnik Pestilence już mam. Jutro może uda mi się zdobyć War. Najgłupsze jest to, że udało mi się zabić sześciu ludków pod rząd trafieniami w banie, a granie karabinami wyborowymi nie jest moją mocną stroną
Opublikowano 8 marca 20187 l Zagrałem se dziś na tych nowych mapkach i całkiem fajne, szkoda tylko że podobnie jak w ostatnim dodatku brak nowych operacji.
Opublikowano 12 marca 20187 l no i mam calaka w BF1 niektóre acziwy trzeba było wbić z pomocą kolegów z XBL, tak jak np. Wzburzone morze. Teraz spokojnie czekam na kolejną część.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.