Opublikowano 22 września 20186 l Przenosnie dalej lipa z rozdzialka Zmiany w systemie walki na razie ciezko ocenic bo ponoc znowu przez ponad pol gry dochodza nowe mechaniki
Opublikowano 22 września 20186 l Graficznie w docku moim zdaniem gra wygląda odrobinę lepiej (tekstury podłoża). Trzeba przyznać, że ekipa się rozkręca, ponieważ oglądanie wstawek to cud, miód, orzeszki (i na całe szczęście i 2-ka i Torna mają Japoński VA - sorry ale jRPG tylko tak da radę ogrywać, nie wiem skąd oni biorą tych angielskich Voice Actorów ale to jest gwałt dla uszu). Jestem w powijakach przy Octopath Traveler a Mario oyebałem w 4 dni i zostaje mi teraz zbieranie pozostałych księżyców, tak kusi mnie bardzo rzucenie Mariana i Octopatha w kąt aby ponownie wsiąknąć w wspaniały świat Alrest.
Opublikowano 22 września 20186 l Ja wczoraj skończyłem główny wątek w podstawce. Niesamowita gra, jak dla mnie póki co nr 1 na Switchu, nawet przed zeldą i odyseją. Teraz czas trochę pofarmić, polevelować i wymaksować affinity charty, a potem kupię Tornę
Opublikowano 22 września 20186 l 1h za mną narazie cudeńko nie biegnę na pałę tylko rozkoszuje się widokami i systemem walki. Żeby na dłużej starczyło Ta akustyczna gitara w pierwszym motywie wymiata.
Opublikowano 22 września 20186 l 8 godzin temu, Ficuś napisał: Przenosnie dalej lipa z rozdzialka Zmiany w systemie walki na razie ciezko ocenic bo ponoc znowu przez ponad pol gry dochodza nowe mechaniki Tylko te nowe to w gruncie rzeczy stare, z podstawki
Opublikowano 22 września 20186 l 1 minutę temu, Rayos napisał: Tylko te nowe to w gruncie rzeczy stare, z podstawki No systemu Vanguard to w podstawce nie było, chyba, że ominęły mnie jakieś nowości, gdzie można było zamieniać blade'y z normalnymi postaciami i vice versa. Odnawiania hp również nie pamiętam, więc jakieś nowości w systemie walki to jednak są
Opublikowano 22 września 20186 l No tak tak, to oczywiste, po prostu później dojdą znane blade combo (choć lekko zmienione) itd itp
Opublikowano 23 września 20186 l Co do VA wersji angielskiej to żaden z RPG-ów nie wylał tyle miodu na moje uszy co Divinity 2 Orginal Sin 2 .Jak to brzmi ... swoją drogą co za giera... czuję się jak za dawnych czasów spędzonych z FFVII.Mam zamiar po niej ruszyć Xeno2 a przecież poprzeczka osiągnęła już najwyższy limit z możliwych
Opublikowano 23 września 20186 l Dobra 3h grania w Torne za mną i ilość usprawnień oraz zdecydowanie ulepszony system walki (nie żeby w oryginale był zły, po prostu ten jest jeszcze lepszy) sprawia, że bieganie po świecie oraz walczenie z przeciwnikami to poezja. Nie mogę się oderwać, tym bardziej cieszy fakt nastawienie na "owy" wątek fabularny. Tak powinno się tworzyć dodatki, które warto nie tylko kupić ale i ograć. Jestem pełen podziwu dla Monolith, że w parę miesięcy stworzyli zupełnie nową lokacje, bohaterów, nowe stworki do ubicia czy też usprawniony system walki, które jest na tyle świeży aby nawet weteranów 2-ki czymś zaskoczyć. A miałem najpierw zmęczyć Octopatha i Mariana zanim zabiorę się za Tornę ale gra patrzyła się na mnie tak jak puszek ze Shreka, więc w końcu dałem za wygraną. P.S. mam nadzieje, że dodatek w pudełkowej formie sprzeda się bardzo dobrze aby zachęcić Nintendo (i konkurencje) do wydawania dużych porządnej jakości DLC na fizycznych nośnikach.
Opublikowano 23 września 20186 l Mnie narazie irytuje że przeciwnicy są tak mało odporni na ciosy abym mógł rozwinąć combo do granic możliwości. Najczęściej padają jak muchy nawet 2-3 poziomy wyżej. Jak dobrze pamiętam w XC2 walilo się w typa długo i namiętnie.
Opublikowano 23 września 20186 l Po niecałych 5 godzinach gra się bardzo dobrze, ale dla mnie nadal najlepszy jest XCX. Czekam na kolejne Xeno w takich klimatach, najlepiej z powrotem na planecie Mira
Opublikowano 23 września 20186 l 3 godziny temu, Rezoo7 napisał: Mnie narazie irytuje że przeciwnicy są tak mało odporni na ciosy abym mógł rozwinąć combo do granic możliwości. Najczęściej padają jak muchy nawet 2-3 poziomy wyżej. Jak dobrze pamiętam w XC2 walilo się w typa długo i namiętnie. Było dokładnie tak samo w XC2, przynajmniej przez tak 1/3 gry. Dopiero później zaczynały się schody. Edytowane 23 września 20186 l przez chrno-x
Opublikowano 23 września 20186 l Autor Dziś wreszcie pogralem no i wiadomo gra roku. Ale co mi się nie podoba? Ten hoiowy remix nuty na Gormott, nie idzie tego słuchać. ;( I ciągle trzeba podchodzić i wciskać guzik by postać uklekla i z niebieskiego oba wyskoczył przedmioty. Wolałem rozwiązanie ze starszych części. Edytowane 23 września 20186 l przez XM.
Opublikowano 23 września 20186 l 41 minut temu, XM. napisał: Ten hoiowy remix nuty na Gormott, nie idzie tego słuchać. ;( na początku też mi się mniej podobał, ale jak po kilku godzinach puściłem sobie oryginalny motyw, to jednak ten nowy mi się bardziej podoba
Opublikowano 24 września 20186 l Jak Wam idzie w Tornie ? Ja właśnie wbiłem drugi poziom community i to co było potem podniosło moje oczekiwania - jest dobrze ! Jest jednak jeden duży minus.. Rayos miał rację, żeby robić na bieżąco questy - jeśli nie to nie ruszycie dalej
Opublikowano 24 września 20186 l na ile to starcza godzin? podstawke ukonczylem w 100. fabula + ciekawsze rzeczy poboczne (czyli niekoniecznie wszystkie questy typu zbierz miliard roslinek)
Opublikowano 24 września 20186 l Ci, którzy już przeszli piszą o czasie między 22, a 30 godzin i chyba żadna z tych osób nie zrobiła gry na 100 %
Opublikowano 24 września 20186 l 22h i skończona fabuła oraz prawie wszystkie subquesty zrobione, spokojnie poniżej 30h można zrobic 100%, chyba ze coś się jeszcze odblokowuje no, chyba ze do setki liczycie też wymaxowane affinity charty to pewnie z tym zejdzie kolejne kilka godzin
Opublikowano 24 września 20186 l dzieki, calkiem spoko. jak na rpg brzmi malo, ale to dodatek za mniejsza kase. wiec wychodzi jak dobra singlowa gierka.
Opublikowano 24 września 20186 l Do 100 % to bym liczył affinity charts i pokonanie wszystkich unikalnych potworów
Opublikowano 25 września 20186 l Sory za post pod postem, ale czy da się w Tornie gotować ? Jeśli tak to jak to zrobić?
Opublikowano 25 września 20186 l Wszelki crafting (w tym gotowanie) masz przy ogniskach, nic poza tym afaik.
Opublikowano 25 września 20186 l Szkoda, myślałem że jak tak cisną po Mythrze, że nie umie gotować to, że będzie jakaś minigierka, bo to przy ogniskach to robiłem
Opublikowano 26 września 20186 l Odpaliłem wczoraj Tornę na półtorej godzinki. Wcześniej sporo grałem w Zeldę, i muszę stwierdzić że czuję zupełnie inny feeling grania, niż za czasów gdy grałem w Xenoblade 2 kilka miesięcy temu (300h na liczniku). Nie wiem czy to kwestia tego, że w Zeldzie jest wszystko super płynnie i dopracowane, ale mam wrażenie że jakoś sztywno się biega, z tych collection pointów tak dziwnie, "nienaturalnie" wyskakują te rzeczy, ta warstwa wizualna też jakaś taka "sztuczna"...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.