Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 84
  • Wyświetleń 18,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ja ogrywam. Wcześniej dostałem klucz do zamkniętej alfy, teraz gram w early access. Optymalizacji nie ma, ale będzie, to dopiero alfa. Premiera 1.0 najszybciej w przyszłym roku. Choć twórcy i tak doda

  • El Loco Chocko
    El Loco Chocko

    Ja dodałem bo musze to w koncu obczaic przez weekend.

  • Darmowy weekend na stemie

Opublikowano

Czekamy na jakieś opinie @Wredny

Sama gierka wydaje się ciekawą na papierze.

Opublikowano

Jak ktoś lubi takie mini battle royale, połączone z emocjami rodem z DZ w The DIvision... Myślę, że warto :notbad:
Kwestia jak to śmiga technicznie (a na razie jest nieźle), oraz bazy graczy (tu może być problem).
Nie ma co się oszukiwać, w grach, w których jest permadeath, długie oczekiwanie na kolejne starcie nie zachęca do następnej próby.

Opublikowano

OK, po kilku godzinach grania w Quickplay (bo póki co chcę potrenować przed głównym daniem) mam mieszane odczucia.
Z jednej strony wiadomo - wysoki próg wejścia, strzelanie pojedynczymi nabojami, więc jak ktoś ma problem z celowaniem to lipa (auto aim niby jest, ale polecają wyłączyć, bo bruździ).
Qp to takie mini battle royale - 12 graczy (choć częściej bliżej dziesięciu), start z prawie pustymi rękoma, randomowy loot, żeby przybliżyć się do wygranej trzeba przejąć 4 "źródełka", no i pozostać przy życiu do czasu wyzerowania licznika przy ostatnim (wtedy jesteśmy zaznaczeni dla innych).
Póki co mój K/D to 1/6, udało mi się ubić typka szabelką (zdecydowanie najlepsza broń w grze), dwa razy jako pierwszy aktywować cztery punkty, a raz nawet pozostać jako jedyny przy życiu, ale za to nie ma nagrody, bo trzeba wyzerować "źródełko", a tego nie zdążyłem.
Emocje są dość spore, jak to w gierkach, gdzie jeden bład kosztuje powtarzanie meczu, a tutaj ten koszt jest naprawdę wysoki, bo matchmaking plus loading to jakieś 5-7 minut czekania, co w porównaniu do PUBGa jest wiecznością niestety.

Technicznie, oprócz loadingów, jest spoko, zwłaszcza jeśli chodzi o płynność - przycięć nie zauważyłem, bo też raczej nie ma takich zadym (chyba że podpalenie z pięciu zombiaków to wtedy coś dropnie), ale pop-up tekstur jest dość upierdliwy - gierka wygląda nieźle, choć po Cryengine spodziewałem się więcej i całość przypomina trochę Kingdom Come Deliverance - niby nie jest źle, ale szału nie ma.

Za to dźwiękowo to jeden z najlepszych tytułów, w jakie w życiu grałem i chyba nawet PUBGa bije w temacie lokalizowania zagrożenia na słuch.
Każdy odgłos jest soczysty i taki "crispy", wiadomo co i skąd nadejdzie. No i ten main theme w menu - cały dzień sobie nucę :fsg:

Na pewno gierka zyskuje z kumplem, ale póki co - żaden inny wariat na mojej liście znajomych tego nie kupił :)

Ogólnie polecam fanom battle royale, a także emocji rodem z Dark Zone'ów w The Division, jest tu potencjał, tylko trzeba nauczyć się grać.

 

Opublikowano

Spróbuj zagrać normalny tryb bo ten "quickplay" ponoć nie działa tak jak w innych grach. Tutaj więcej o tym:

 

Opublikowano

Nie no dla mnie jest to idealnie nazwane.
Bounty to danie główne, gdzie masz objective wytropić i ubić bossa, a później uciec z nagrodą, a Quickplay to tak jak pisałem - mini battle royale, gdzie liczą się starcia z innymi graczami, więc jako trening sprawdza się idealnie, bo spotykasz żywych graczy z większą częstotliwością, dzięki czemu można się zaznajomić ze sposobem walki z prawdziwym przeciwnikiem.

W Bounty spotkania są rzadsze, a porażka bardziej dotkliwa, bo po zgonie tracisz postać z dobytkiem, a w Quickplay po prostu odpalasz nowy mecz bez konsekwencji, więc nie wiem o co chodzi tym płaczkom z reddita.

Opublikowano

Oglądałem gameplaye i no kurde wygląda to bardzo fajne, sytuacja napięta jak w Siege, no i ten klimacik :banderas: Z randomami idzie pograć, czy lepiej solo?

Opublikowano

Wczoraj obejrzałem fragment streama dość ogarniętych chłopaków, gdzie udało im się wybić wszystkich innych graczy i zabić obydwu bossów (a więc PERFECT), no i po takich akcjach to aż chce się samemu spróbować (mniej więcej od 1h45 do końca meczu):
 

 

Opublikowano

Ile trwają mniej więcej mecze?

 

OK widzę ze 20 minut, optymalnie, gdyby wyszukiwanie trwało w miarę szybko.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Na polowanie masz godzinny limit, ale tak pewnie pomiedzy 20 a 30 minut wszystko trwa (Bounty bo Quickplay szybszy).
Wyszukiwanie trwa długo niestety :sapek:

Opublikowano
15 godzin temu, Wredny napisał:

matchmaking plus loading to jakieś 5-7 minut czekania

To jakiś nieśmieszny żart :(

Opublikowano

Niestety nie - gierka niszowa, mało osób zainteresowanych to i czasy takie, a nie inne...
Powinni zrobić to, co PUBG niedawno i połączyć bazę graczy konsolowych.
Tyle że na XBOXach ludzie grają w to od ponad roku, plus masa osób używa tam myszek i klawiatury do takich tytułów, więc sam już nie wiem...

Opublikowano

Na PS4 też pełni myszek i innych cronusow - tego nie unikniemy :/

na reddicie widzę jeszcze płaczą o input lag na sterowaniu, nienawidze tego:/ zauważyłeś coś Wredny?

Opublikowano

No nie jest to CoD czy PUBG niestety - dynamika celowania jest dość ślamazarna.
Sporo rzeczy można ogarnąć w ustawieniach czułości, ale ogólnie trzeba się przyzwyczaić chyba.

Kurde, klimat, oprawa (jednak), udźwiękowienie, emocje, wygląd i animacje przeładowywania broni to cudeńko, no i wciąga, ale to czekanie na następny mecz...

Choć byłem zbyt surowy, przed chwilą odpaliłem Quickplay, włączyłem stoper i wyszło mi 4 minuty i 30 sekund od początku szukania do ruszenia postacią - ale nadal to wystarczająco, by wytrącić z rytmu i zniechęcić do kolejnego podejścia.


Odnośnie sterowania jeszcze... Poniżej filmik pewnego konsolowego wymiatacza, na którym pokazuje swoje ustawienia, ale on poleca celować ruchem postaci, a prawą gałkę tylko do lekkiej korekty celownika, więc dośc specyficzna metoda raczej.
 

 

Opublikowano

Udało mi się wygrac pierwszy meczyk w Quickplay, ubijając w końcówce dwóch typów, dzięki czemu zostałem również ostatnim przy życiu na serwerze :)
 

 

Pierwszego typa nawet nie zauważyłem, schodząc z wieży, ale to tylko pokazuje, jakie celowanie jest ciężkie, skoro typ mnie nie ubił podczas tego manewru.
Super sprawa z tym strzelaniem przez drewniane ściany/podłogi itp.
Ostatniego typa powinienem skasować wcześniej, bo zarówno psy, jak i spłoszone kruki dały mi znać o jego obecności, ale całe szczęście miałem dobrą kampę i musiał do mnie wejść - łatwy kill przez podłogę :)

Opublikowano
5 godzin temu, Wredny napisał:

ale on poleca celować ruchem postaci, a prawą gałkę tylko do lekkiej korekty celownika, więc dośc specyficzna metoda raczej.
 

 

Czy to twój pierwszy FPS? Żartuję. Wiem, że to twój ulubiony i jedyny gatunek w jaki grasz. To nie jest jakaś specyficzna metoda masa ludzi tak gra. Movement jest bardziej precyzyjne na kontrolerze niż aiming nawet bardziej niż WASD na klawiaturze.

Opublikowano

No zawsze się koryguje aima ruchem postaci. Weź puść lewy analog i spróbuj kogoś ubić celując samym prawym - no dużo trudniej jest.

Opublikowano
27 minut temu, devilbot napisał:

Czy to twój pierwszy FPS? Żartuję. Wiem, że to twój ulubiony i jedyny gatunek w jaki grasz. To nie jest jakaś specyficzna metoda masa ludzi tak gra. Movement jest bardziej precyzyjne na kontrolerze niż aiming nawet bardziej niż WASD na klawiaturze.


Nie wiem, po co ta złośliwość znowu, bo nie gram tylko w FPSy, a najbardziej lubię gierki action adventure z kamerą zza pleców, więc pudło.
W każdym razie to taka metoda celowania rodem z oldshoolowych strzelanek typu DOOM czy Quake, bo grając w takiego PUBGa np to latając na boki ciężko coś trafić i celuje się wybitnie prawą gałką.

Opublikowano
11 godzin temu, devilbot napisał:

. Wiem, że to twój ulubiony i jedyny gatunek w jaki grasz

E, tam gwnoprawda. Wredny gra we wszystko, nawet anczartedy.

Opublikowano

Słaba linia obrony, ziom :oh_you:
Już lepiej, jakbyś napisał, że w Dark Souls, Final Fantasy, albo inne Divinity - tak na przyszłość, jak chcesz wspominać o mojej wszechstronności :reggie:

A wracając do gierki to teraz mogę odpowiedzieć na pytanie, które zadał @Rozi - solo można, ale nie polecam, bo przeważnie trafia się na duety (a jak pozwolimy w opcjach to nawet na trio) i raczej trzeba być FPSowym wymiataczem, żeby wyjść żywcem z takiego spotkania.

Opublikowano

E, samemu to ujowo w takie gry.

Ale faktycznie 2, 3 zgranych chłopa i jest pazur. Zbieram środki i może wbiję, jak wymaksujemu gr breakpoint.

Opublikowano

@Amer, łap analizę DigitalFoundry:
 

 

W skrócie - najpiękniej wygląda na XOX, ale ogólnie wyszystkie konsole trzymają płynne 30fps, poza wyjątkami, gdy włączasz i wyłączasz dark vision (taki "zmysł detektywa") na podstawowych konsolach.

Opublikowano

No no niech troszkę popracują nad gierka i się weźmie na przecenie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.