Skocz do zawartości

Dying Light 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Progres fabularny w coopie będzie dla wszystkich jeżeli jesteś na tym samym etapie fabuły. My będziemy przechodzić całość razem od początku(od razu po prologu), czyli każdy powinien miec taki sam świat.

 

edit: Ej, bez kitu oni zjebali story progression w coopie względem jedynki. Ale bummer, ja pierdole :/

 

Odnośnik do komentarza
29 minut temu, blantman napisał:

Tak będzie mógł przejść tylko jeden z kolegów 

Czyli progres jest tylko dla hosta fabularny :) 

 

A co do kupna na premierę ja kupiłem na steam. Pieprze te niedopracowane fullhd chce mieć wszystkie ficzery i suwaczki na maksa. A nie konsole nowej generacji po roku mają tryb full hd XD

Ale wiesz że to nie wina konsoli że mają full HD w tej grze?

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

ja jestem w prologu jeszcze, wlasnie mi wpyerdolilo caly level parkour ktory grindowalem przez 10 minut w jednym miejscu skaczac z murka na murek i spowrotem, jak juz nabilem to zobaczylem ze obok jest jakas antena, chcialem sie po niej wspiac (nie wiedzialem, ze sie nie da) i sie spyerdo lilem. patrze, a tutaj mi sie wczytalo od czekpointu i ten wygrindowany level nie nabity.

 

 

poki co i am hooked, jest zayebiscie tylko czemu nie ma podswietlania przedmiotow ? trzeba caly czas spamowac survival sense, zeby wieciec czy i gdzie cos jest, po chwili to znika i juz nie poznasz czy cos mozesz podniesc.

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza

Ja w sumie od wczoraj gram i cały czas biegam po początkowych dzielniach. Level nie leci tak szybko, trzeba się sporo narobić, żeby wpadł. Mamy 2 drzewka umiejętności, Walka i Parkour. Cały czas nam lecą punkty do tego co używamy, plus za questy czy inne wyzwania.

Na mapie jest w pizdu znaczków, także Ci co nie lubią Ubigier od razu dostaną palpitacji (no, ale każdy wie że to ten typ gry, nie?). Mamy sporo różnych aktywności, od przejmowania wiatraków które robią za punkty odpoczynku, poprzez przejmowanie całych dzielnic i ustalanie która frakcja ma w niej dominować (jeszcze nie doszedłem do tego). Do tego jakieś mniejsze rzeczy typu wojskowy konwój z fajnymi rzeczami, czy sklepy, w których jest sporo rzeczy do craftu czy sprzedaży.

Tutaj wchodzi podział na dzień i noc. Poza specjalnymi questami, większość rzeczy można robić w dzień i w nocy. Minus nocy jest taki, że caly czas leci nam współczynnik nietykalności (na początku około 5 minut), który możemy uzupełnić przy lampach UV, albo przedmiotami. Plus nocy jest taki, że w wyżej wspomnianych sklepach jest wtedy mniej zombiaków i można szybciej je szabrować. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie wpaść tam w dzień i zrobić zadymę, ale trzeba mieć już lepszy sprzęt.

Rodem z innych gier, mamy również nasz ekwipunek, od ubranek i ich bonusów czy rzadkości, poprzez bronie, które dość często znajdujemy. Na szczęście ich poziom rośnie razem z nami, czyli jak mamy poziom to znajdujemy bronie na ten poziom (bronie które już mamy rzecz jasna zostają tak jak je znaleźliśmy). Są bardzo ładnie wykonane, szczegółowo, no i pięknie brudzą się krwią.

System walki początkowo wydaje się trochę toporny, przynajmniej dla mnie. Bardzo fajnie się macha maczetami, rurami i innymi młotami, ale taki zombiak powinien dostać w papę raz i leżeć, ale pewnie to kwestia ujowych broni na początku, bo pamiętam jak się w DL1 zrobiło bronie to brały wszystko na hita, pewnie tu później też tak będzie. Także tutaj poczekam na ocenę jak dojdę dalej. Dochodzą również ludzie, którzy są znacznie trudniejsi, ale łatwo ich robić blokami i atakami parkour.

Parkour jak zwykle duży plus, płynnie zsuwamy po dachach. Są jednak miejsca, gdzie trzeba zwolnić lub zejść na ulicę, bo nie ma połączenia z innymi budynkami co wybija z rytmu dość często. Nie wiem jak w dalszych dzielniach, ale chyba tam się potem odkrywa jakąś lotnie czy wingsuit, chyba było coś takiego na trailerach?

Gra wciąga bardzo mocno, od wczoraj mam już prawie 20 godzin naklepane i nie robię nic innego tylko biegam i zbieram loot, a przy tym robię questy poboczne. Gra nie bawi się w rewolucję tylko stawia na znany nam patent z jedynki. Czy komuś to pasuje lub nie to musi sam ocenić.

PS.
Jak ktoś celuje w platynę to koniecznie zebrać znajdźki w prologu (bodajże 2), bo nie można tam potem wrócić i trzeba będzie powtarzać całą grę. Trzeba również zostawić sobie 78 punktów inhibitorów jeśli chcemy wbić maxa na Zdrowie i Staminę (robimy zapis, wbijamy i przywracamy).

  • Plusik 5
  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Boomcio napisał:

Właśnie, co to za zmowa milczenia?!

Ale dajcie chwilę pograć, bo chyba nikt nie chce wrażeń z pierwszej godziny i wyroku OMG MESJASZ lub ALE GOOWNO, gdzie wskoczyło się na dwa murki i zebrało jedną brońkę. 

 

Na szybko plusy: design miejscówki, rozległość terenu, fajne sterowanko, dobry combat, muzyczka, voice acting po angielsku, Quick Resume działa jak ta lala, sztywny jak kutang framerate

Na szybko minusy: survivor's sense nie podświetla przedmiotów na stałe, 1080p, i na potęgę posępnego bakłażana DAJCIE MI DO KUHWY WYBRAĆ JĘZYK NIEZALEŻNIE OD JĘZYKA W KONSOLI!

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Patricko napisał:

Parkour jak zwykle duży plus, płynnie zsuwamy po dachach. Są jednak miejsca, gdzie trzeba zwolnić lub zejść na ulicę, bo nie ma połączenia z innymi budynkami co wybija z rytmu dość często. Nie wiem jak w dalszych dzielniach, ale chyba tam się potem odkrywa jakąś lotnie czy wingsuit, chyba było coś takiego na trailerach?

 

A jak wygląda to względem Mirrors Edge, o ile grałeś w to?

Odnośnik do komentarza
 
A jak wygląda to względem Mirrors Edge, o ile grałeś w to?
Na początku nie masz żadnych skilli, jedynie wyższy skok i tyle. Bieganie po ścianach odblokuje się znacznie później (skill jest gość daleko w drzewku). Sam parkour to zdecydowanie Mirrors Edge nie ma sobie równych, tam mieliśmy masę różnych kombinacji biegania, odbijania się, obrotów w powietrzu, itd. Tutaj masz głównie skakanie, bieganie po ścianie i tyle. No, ale DL lekko czerpał tylko z ME, nigdy nie próbował go przebić.

Trzeba jednak dodać, że parkour tutaj jest powiązany również z walką, więc po oszołomieniu przeciwnika, możemy nad nim przeskoczyć i wbić się nogami w drugiego. Jest tam więcej takiej zabawy.
Odnośnik do komentarza

Zrzuty są osobne, przeważnie na dachach wieżowców do których trzeba rozkminić drogę. Czyli coś odwrotnego, zamiast czasówki trochę głowienia się jak się tam dostać. Oczywiście nic skomplikowanego, ale dojście na górę to fajne uczucie.

Są jeszcze budynki GRE, które robią za taki mały dungeon. Wbijamy od góry i idziemy piętrami w dół i czyścimy. Można się natknąć na koksa, który nas pozamiata, ale ja się nam uda to fanty są bardzo dobre.

Są też Anomalie GRE, gdzie w nocy na zamkniętym terenie walczymy z koksami. Miałem jakiegoś patyczaka wysokiego, który zapieprzał jak szalony. Na terenie było sporo pomagajek w postaci lin czy skoczni, żeby szybko do niego dobiegać. Na dole masa zwykłych zombie, między których można rzucić butle z gszem i patrzeć jak zdychają.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, aset napisał:

Ale wiesz że to nie wina konsoli że mają full HD w tej grze?

Tak tak. 1000 gier wychodzi na konsolach nowej generacji w 4k z 60 klatkami yhy. 

A już te z rt i 60 fps to w milionach. Konsole są słabe i tyle. Kiedyś konsole na start deklarowały pc albo były z nimi równe a teraz to śmiech na sali i tak już drugą generację. Jak pamiętam start x360 i to jakie wrażenie robiły gry na nim względem mojego pc. 

 

 

I mnie to boli żeby nie było bo wolę grać na Xbox niż pc. Dobrze że Xbox ma vrr przynajmniej nie widzę czkawej jakie są w wielu grach jak Marvel nowy czy nawet masz effect legendary xD

 

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Polecam tego gościa pooglądać, jak ktoś ma wątpliwości https://www.twitch.tv/elajjaz co chwilę spotyka jakieś bugi i dziwne animacje, no trochę źle i kiepsko to wygląda, na czacie co chwilę śmieszki, że Cyberpunk V2, to musi być naprawdę potężny patch w dniu premiery żeby to wszystko ogarnąć... póki co ja się wstrzymałem z zakupem:/

Edytowane przez Rotevil
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...