Skocz do zawartości

Dying Light 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, tjery napisał:

Zanim zabierzesz się za takie skomplikowane i błyskotliwe memy najpierw sprawdź co to jest DLSS, bo ewidentnie nie masz pojęcia o czym rozprawiasz.

 

Zaraz Ciebie podszkolę.

 

3 minuty temu, Malibu napisał:

Zgada się w ruchu czasem jest lekki blur, ale głownie to dlss tak rekonstruuje obiekty, że często jest lepiej niż w natywnej,

 

Dokładnie a czemu jest tak, że wygląda "lepiej"? Ponieważ DLSS zawiera w sobie sharpened filtry, które powodują, że działa podobnie jak Radeon Image Sharpening.

 

 

Edytowane przez GearsUp
  • Minusik 4
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Malibu napisał:

No dodali wyostrzanie obrazu, ale zazwyczaj jest suwak do tego.

Weź sobie zobacz filmiki z Control od DF czy coś, rekonstrukcja obrazu to się nazywa. Ty w ogole grałeś kiedys z dlss czy tak tylko sobie czytasz reczy w necie?

 

No jest suwak ale skąd wtedy masz wiedzieć jaka ostrość jest najbardziej zbliżona do realizmu?

 

Natywna rozdziałka FTW.

  • Minusik 3
Odnośnik do komentarza
28 minut temu, GearsUp napisał:

 

Zaraz Ciebie podszkolę.

 

 

Dokładnie a czemu jest tak, że wygląda "lepiej"? Ponieważ DLSS zawiera w sobie sharpened filtry, które powodują, że działa podobnie jak Radeon Image Sharpening.

 

 

Już wiem, że dyskusja z Tobą nie ma sensu, ale to Ci jeszcze wytłumaczę. Tak myślałem, że z tą ostrością to zaraz wyskoczysz z RDR 2, gdzie jest to jedyna gra z DLSS, w której jest on najzwyczajniej w świecie źle zaimplementowany i podczas ruchu kamerą sztucznie wyostrza obraz (ten sam problem był teraz w GOW, ale już dodali suwak ostrości). Rockstar najzwyczajniej w świecie nie odznaczył opcji AutoSharpening w DLSS i stąd taki efekt, to nie jest żadna wada DLSS i nie ma tego w żadnej grze poza RDR 2, bo, tu Cię oświecę, DLSS nie ma nic wspólnego z wyostrzaniem obrazu, to porównanie do Radeon Image Sharpening pozwolisz, że z grzeczności przemilczę. Co do ostrości DLSS w RDR 2 można to łatwo i szybko samemu naprawić ściągając SDK DLSS dla devów, podmieniając plik odpowiedzialny za DLSS i wciśnięcie kombinacji alt+ctrl+F7, która wyłącza opcję wyostrzania, która to jest jest zwykłym postefektem, a nie efektem działania DLSS. Od teraz już możesz przestać pisać głupoty. Co do bluru to jedynie w opcji performance, gdzie przetwarza z 1080p do 4K, DLSS w opcji quality w 4K jest czystą magią, bo obraz lepszej jakości niż w natywnym 4K, a klatek więcej.

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, easye napisał:

Na jakiej karcie grają?

Parkouring our way through the console & PC versions, we have a collection of modes and settings to work through. The last-gen versions weren’t ready in time for coverage in this review, so we instead will concentrate on the Xbox Series X, Series S, and PS5 along with our AMD-powered PC with an RX6800 GPU.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Figuś napisał:

Parkouring our way through the console & PC versions, we have a collection of modes and settings to work through. The last-gen versions weren’t ready in time for coverage in this review, so we instead will concentrate on the Xbox Series X, Series S, and PS5 along with our AMD-powered PC with an RX6800 GPU.

RX 6800 - bez RT 1440p w 120 klatkach, z RT 50 xD

Na Nvidi powinno byc lepiej.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...