Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

to trochę komedia że aby uzyskać stabilny framerate na całkiem mocnych przecież konsolach trzeba grać w wersje  gry poprzedniej generacji, albo mieć telewizor z VRR. No ale From  Software nigdy nie byli mistrzami optymalizcji i nawet wersja na potężnych pecetach kuleje (mimo że gra wcale nie ma dużych wymagań) 

Odnośnik do komentarza
Teraz, KrYcHu_89 napisał:

Dobrze, że na PS4 pro podobno jest 1800p, tylko nieco niższe detale niż w wersji na PS5. Coś im się pojebało z tymi fpsami...

To mizernie bo tak jak pisałem wyżej na PS5 wyglada to mocno średnio na PS4 będzie lipa. Ale ja zwracam uwagę na detale wiec może będziesz zadowolony. 

Odnośnik do komentarza

FROM zawsze miało problemy z optymalizacją, ale jednak człowiek spodziewał się tych 60fps w 1080p. 

Szkoda, ale to nie jest deal breaker. Bloodborne w 30fps, które działało jak 24fps też przeszedłem. Na PC to jest jakiś bug i może kiedyś to naprawią lub fani wypuszczą moda naprawiającego grę. 

Odnośnik do komentarza

To, że zawsze mieli nie jest wytłumaczeniem. Takie studio do tej pory powinno ogarnąć swój silnik. W szczególności, że grafika nie najwyższych lotów. Jeśli problemy są mało zauważalne i nie psujące rozgrywki to i tak większość przymknie oko. 

Edytowane przez Donatello1991
Odnośnik do komentarza

Dziwne jest to, że różnica względem ps4pro (1800p) a ps5 (dynamic 1620p, ale wyższe detale) graficznie jest minimalna, a wersja ps4 pro na ps5 ma stabilne 60. Skoro gra jest brzydka, to mogli przynajmniej dac te 60 fps w perf z detalami z ps4, zamiast zwiększać zasięg widzenia i roślinności, no wtf. Tryb quality to już w ogóle beka, przecież unlocked framerate na poziomie 35 fps to się nie da grać, lepsze locked 30. 

Przypomina mi to sytuacje z Mortal Shell. Tam na premierę dali rozdziałkę chyba 1440p i bylo stabilne 60 fps na PS5. Po czym zwiększyli rozdziałkę i wyszła beka stulecia, bo gra miała 40 klatek i nie było trybów, więc użytkownik był na to skazany. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

To ja juz fhui nie rozumiem dlaczego wszyscy dali 10/10. Przeciez to jest kryminal. W dodatku jak wszyscy zauwazyli, gra graficznie to taki DS3, wiec jakim cudem to nie dziala w stabilnych 60fps, a w trybie quality nie ma stabilnych 30. Pozostaje czekac dzisiaj do polnocy i sprawdzic samemu. Jedno jest pewne, nie zamierzam sciagac wersji ps4 majac ps5. Trzeba bylo brac na pc. Licze ze spaczuja:3

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Fraczek napisał:

To ja juz fhui nie rozumiem dlaczego wszyscy dali 10/10. Przeciez to jest kryminal. W dodatku jak wszyscy zauwazyli, gra graficznie to taki DS3, wiec jakim cudem to nie dziala w stabilnych 60fps, a w trybie quality nie ma stabilnych 30. Pozostaje czekac dzisiaj do polnocy i sprawdzic samemu. Jedno jest pewne, nie zamierzam sciagac wersji ps4 majac ps5. Trzeba bylo brac na pc. Licze ze spaczuja:3

Open world jest pewnie problemem. Im gra jest bardziej korytarzowa, tym łatwiej zrobić dobrą grafikę. Nie mieli doświadczenia i nie dali rady. 

Podobnie było z Surge 1. Małe studio, a gierka wyglądała świetnie na konsolach. Surge 2 miało bardziej otwarte przestrzenie i gra wyglądała na konsolach paskudnie, a PC mocno się pociły.

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, C1REX napisał:

Da się w nowych konsolach w opcjach dać lock na 30hz?

nie, nie ma locked 30 (30 Hz tez sie nie da wymusic z poziomu konsoli) w żadnej wersji, natomiast jedyny locked możliwy na tą chwilę to wersja ps4 (w zasadzie z pro enchancements, ktory sie sprowadza do rozdziałki) na ps5 :). Minus gorsza grafika i loadingi, ale betonowe 60...

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
35 minut temu, Fraczek napisał:

To ja juz fhui nie rozumiem dlaczego wszyscy dali 10/10. Przeciez to jest kryminal. W dodatku jak wszyscy zauwazyli, gra graficznie to taki DS3, wiec jakim cudem to nie dziala w stabilnych 60fps, a w trybie quality nie ma stabilnych 30. Pozostaje czekac dzisiaj do polnocy i sprawdzic samemu. Jedno jest pewne, nie zamierzam sciagac wersji ps4 majac ps5. Trzeba bylo brac na pc. Licze ze spaczuja:3

 

ponieważ to from software

ponieważ grafika może jest na poziomie sekiro i ds3, ale jest teraz open world

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Figaro napisał:

 

ponieważ to from software

ponieważ grafika może jest na poziomie sekiro i ds3, ale jest teraz open world

I tak to będzie ich najlepiej działająca gra na premierę :D. 55-60 99% czasu to nie jest tragedia, z VRR u zielonych to już w ogóle. Ale te niezrozumiałe decyzje z trybami quality i performance (brak locked 30 i locked 60) to pozostanie zagadką. Przecież 30 fps locked to nie jest wina silnika, po prostu nie zalockowali fpsow. Locked 30 >>> 30-60, a locked 60 w nizszej rozdzialce >>> 45-60 w wyższej. 

 

Horizon jest dobrym przykładem, ludzie narzekają na rozdziałkę, ale gra i tak wyglada łądnie i za to działą w tym trybie perf zajebiście i wyglada 2x lepiej niż Elden. Gdyby tam podbili rozdziałkę, to dopiero byłoby narzekanie na to, że gra dropi i do tego ma gorszą grafikę ... Trzeba znaleźć złoty środek, w grach akcji jest nim zawsze 60 fps...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...