Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz widzę że AMD to nazwało FidelityFX Super Resolution i niby od wiosny ma być dostępne na RXach 6000, pewnie wraz z wyjściem RXów 6700

 

 

MS(pewnie wraz z AMD) też nad tym pracuje

microsoft.com/en-us/research/publication/learning-texture-transformer-network-for-image-super-resolution/

 

Odnośnik do komentarza
Teraz, Figuś napisał:

Teraz widzę że AMD to nazwało FidelityFX Super Resolution i niby od wiosny ma być dostępne na RXach 6000, pewnie wraz z wyjściem RXów 6700

 

 

MS(pewnie wraz z AMD) też nad tym pracuje

microsoft.com/en-us/research/publication/learning-texture-transformer-network-for-image-super-resolution/

 

Kiedyś o tym gadaliśmy tutaj i w ogóle to nie za bardzo wiadomo, czy xsx (tym bardziej ps5) mają w ogóle oddzielne układy, które by to obsłużyły. Więc jak nie będzie jakiegoś legitnego info to nie ma co się jarać. 

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, lpcl napisał:

BTW właśnie piszę na supporcie z jakimś typem co jest graczem i powiem wam, że lepiej ogarnia niż tamci z supportu co pracowali na etat. A mr Wredny podał, że z nimi nie będzie gadał bo się uja znają. :D

 

No na pewno pracuje tam jeden typ i Wredny rozmawiał z tym gościem co ty xd

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
30 minut temu, lpcl napisał:

Miałem na myśli linki, które wskazują na ten dzisiejszy pokaz i powiązanie tego z tym co wpisałeś. 

Odniosłem się do tego co napisał ASX czyli "prawdopodobnie wieczorem będzie news o podbijaniu rozdziałki "i, że Ten temat jest znany od dawna. Jak ma być faktycznie podbicie rozdziałki to to właśnie będzie directML.

Edytowane przez PanKamil
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, Ukukuki napisał:

 

No na pewno pracuje tam jeden typ i Wredny rozmawiał z tym gościem co ty xd

Z tego co pamiętam to zaciął się na automacie i potem jak, zobaczył, że ma gadać z kimś z community to odpuścił sobie. Wolał jednak typów z euro rtv. ;)

Ale widzę, że tym kolesiom muszą jakoś płacić bo mocno nastawieni są na pomoc więc napisałem o tym, jakby ktoś miał jakiś problem, żeby się nie zrażać.

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza
11 minut temu, lpcl napisał:

Kiedyś o tym gadaliśmy tutaj i w ogóle to nie za bardzo wiadomo, czy xsx

XSX i XSS ma hardware'we wsparcie, część CU w obu konsolach jest odpowiedzialna za Machine Learning

Cytat

Through close collaboration and partnership between Xbox and AMD, not only have we delivered on this promise, we have gone even further introducing additional next-generation innovation such as hardware accelerated Machine Learning capabilities for better NPC intelligence, more lifelike animation, and improved visual quality via techniques such as ML powered super resolution.

nie jest to co prawda osobny układ jak w przypadku kart Nvidii i DLSS (więc rezultaty nie będa tak spektakularne jak w przypadku technologii Nvidii), ale jakoś tam w mniejszym lub większym stopniu obie konsole są gotowe na ML.

 

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, lpcl napisał:

Z tego co pamiętam to zaciął się na automacie i potem jak, zobaczył, że ma gadać z kimś z community to odpuścił sobie. Wolał jednak typów z euro rtv. ;)

Oddajmy sprawiedliwość, z poziomu polskiej stronie nie masz najmniejszych szans na dobicie się do czatu z konsultantem. Dopiero hamburgerowa wersja witryny pozwala na takie czary-mary - wiem, przerabiałem ostatnio sprawę zwrotu za gierkę, automat wywala Cię na stronę główną po wyczerpaniu opcji i radź sobie.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, ASX napisał:

XSX i XSS ma hardware'we wsparcie, część CU w obu konsolach jest odpowiedzialna za Machine Learning

nie jest to co prawda osobny układ jak w przypadku kart Nvidii i DLSS (więc rezultaty nie będa tak spektakularne jak w przypadku technologii Nvidii), ale jakoś tam w mniejszym lub większym stopniu obie konsole są gotowe na ML.

 

Czyli te CU (w xsx razem ma 52) są w ogóle wyłączone na stałe do machine learning czy mogą być opcjonalnie wyłączone jak jest taka potrzeba? 

Odnośnik do komentarza
Teraz, lpcl napisał:

Czyli te CU (w xsx razem ma 52) są w ogóle wyłączone na stałe do machine learning czy mogą być opcjonalnie wyłączone jak jest taka potrzeba? 

z tego co wiadomo część na stałe odpowiada za machine learning. Podobnie jak w układzie PS5 część jednostek obliczeniowych odpowiada wyłącznie za dźwięk przestrzenny

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Bzduras napisał:

Oddajmy sprawiedliwość, z poziomu polskiej stronie nie masz najmniejszych szans na dobicie się do czatu z konsultantem. Dopiero hamburgerowa wersja witryny pozwala na takie czary-mary - wiem, przerabiałem ostatnio sprawę zwrotu za gierkę, automat wywala Cię na stronę główną po wyczerpaniu opcji i radź sobie.

Takie usprawnienie dla klientów z pl. Może mocno się awanturowali? Gdzie moje reale urwa, a gdzie moje kuny do uja :D

1 minutę temu, ASX napisał:

z tego co wiadomo część na stałe odpowiada za machine learning. Podobnie jak w układzie PS5 część jednostek obliczeniowych odpowiada wyłącznie za dźwięk przestrzenny

Aha, więc te 12 tera to tylko czysto teoretycznie skoro część CU jest wyłączona do machine learningu. 

Odnośnik do komentarza
18 minut temu, ASX napisał:

to zawsze była wartość teoretyczna, bo część mocy obliczeniowej XSX zawsze jest zarezerwowana na ML, Ray Tracing, dźwięk 3d.

Myślałem, że do dźwięku jest jakiś oddzielny układ. 

https://www.google.com/amp/s/mspoweruser.com/xbox-series-x-audio-hardware-accelerated-3d-audio/amp/

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...