Opublikowano 9 stycznia 20241 r Autor Poczekamy zobaczymy, ale z maili które były dowodem w sprawie przeciwko przejęciu Activision wynika że ten Indiana to nie będzie taka popierdółka.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r Kilkadziesiąt osób potrafiło stworzyć Plague Tale Requiem, więc chyba w kilka lat da się sklecić grę akcji na 12h.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r W sumie jak dowiozą dobre strzelanie do nazistów, a w tym chyba są najlepsi, trochę cringowych tekstów i nieco elementów przygodówki to już przepis na udany tytuł. Podejrzewam że na banger pokroju Uncharted to raczej nie ma co liczyć. Co nie znaczy że gra nie może być całkiem przyjemna. Nawet jak coś pokażą to raczej krótki trailer, jeżeli faktycznie premiera ma być w ciągu roku to na czerwcowych imprezach będzie więcej. Edytowane 10 stycznia 20241 r przez Dalhi
Opublikowano 10 stycznia 20241 r Autor Będzie 10 minutowy materiał o Indym, czyli zapewne wywiady z twórcami z jakimiś migawkami z gry. Coś jak Forza rok temu na Directcie
Opublikowano 10 stycznia 20241 r Forza Horizon 6! GEISHA EDITION. Edytowane 10 stycznia 20241 r przez Donatello1991
Opublikowano 10 stycznia 20241 r Fajnie że coś się dzieje i gry widmo zaczynają się materializować. Może z H2 też coś pokażą? A Indy strzelanka nie obrażę się jeśli będzie dobrze wyważone strzelanie i eksploracja.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r Na razie się zapowiada, że więcej czasu człowiek na Xboxie w tym roku spędzi, więc chyba coś konkretnego się dzieje.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r Wszystko co wyjdzie w tym roku. Plus oczywiście na dniach shadow drop gierki od Double fine.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r Autor xD Oczywiście same potwierdzone tytuły. Ludzie mogliby sobie darować takie grafiki, jest wystarczająco dużo gier które faktycznie wyjdą w tym roku, nie ma potrzeby ich dodatkowo wymyślać
Opublikowano 10 stycznia 20241 r Miał być słaby rok, a znowu będzie trzeba urlopy marnować na granie :/. Stare, ale nie wiem, czy było Edytowane 10 stycznia 20241 r przez KrYcHu_89
Opublikowano 10 stycznia 20241 r 37 minut temu, Czoperrr napisał: Cieszę się, że za Indiana Jonesa nie bierze się Arkane Wiesz że Arkane robiło poziomy do ich ostatniego Wolfensteina, nawet jingle w komunikatach radiowych są żywcem z Prey. Ide o zakład że ludzie którzy zwalniali się z firmy w trakcie prac nad Redfall, a to ponoć duża część pracowników jak się wygadali, znalazła pracę między innymi w Machine Guns. Podejrzewam że i w tym przypadku potrzebowali dodatkowych rąk do pracy i inne studia Bethesdy pomagały w tworzeniu przygód Indiego.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r 28 minutes ago, Dalhi said: Wiesz że Arkane robiło poziomy do ich ostatniego Wolfensteina, nawet jingle w komunikatach radiowych są żywcem z Prey. Ide o zakład że ludzie którzy zwalniali się z firmy w trakcie prac nad Redfall, a to ponoć duża część pracowników jak się wygadali, znalazła pracę między innymi w Machine Guns. Podejrzewam że i w tym przypadku potrzebowali dodatkowych rąk do pracy i inne studia Bethesdy pomagały w tworzeniu przygód Indiego. Tak i był to najgorszy Wolf w serii. Pomagać mogą, ale fajnie, że nie będzie to (prawdopodobnie) gra z art stylem Arkane jak Redfall, Dishonored czy zapowiedziany Blade.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r 15 godzin temu, ASX napisał: Poczekamy zobaczymy, ale z maili które były dowodem w sprawie przeciwko przejęciu Activision wynika że ten Indiana to nie będzie taka popierdółka. Nikt nie pisze że popierdółka, tylko niektórzy chyba zbyt się napalają na kolejnego Tomb Raidera, skoro grę robi mały team i to machine games. 44 minuty temu, devilbot napisał: Forza to 2025
Opublikowano 10 stycznia 20241 r 37 minut temu, Daddy napisał: Nikt nie pisze że popierdółka, tylko niektórzy chyba zbyt się napalają na kolejnego Tomb Raidera, skoro grę robi mały team i to machine games. Forza to 2025 Oblivion i f3 to mają być remaki. Sorry za quote - dopiero widzę, że do devil wrzucił grafikę.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r 9 minut temu, messer88 napisał: Age of Mythology faktycznie remasterują/rimejkują? Tak, nawet trailer jest. Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał: Miał być słaby rok, a znowu będzie trzeba urlopy marnować na granie :/. Stare, ale nie wiem, czy było Pentiment to taki typowy projekt tworzony aby osoba prowadząca projekt miała jakąś odskocznię, a przy okazji miała dobry PR. Grounded natomiast to spory sukces. Po wprowadzeniu ostatniej aktualizacji z trybem na wzór "forge" z Halo, popularność gry skoczyła niemal o 100%. Na Steam wcześniej grało do 4-5k w peaku, a teraz 8-9k w peaku. I to już ponad 2 lara od premiery.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r Podobno od dwóch powstaje nowy Banjo, jeśli to prawda to strzelam że Playtonic pracuje nad grą.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r Zgadzam się, obie części odpicowane w stylu crasha i spyro + remaster nuts and bolts w pakiecie. Tutaj chyba chodzi o całkowicie nowa część.
Opublikowano 12 stycznia 20241 r Dwie części z N64 jasne, ale Nuts'n'Bolts to była tragedia. Niech nie tracą na to czasu
Opublikowano 16 stycznia 20241 r Autor Nuts&Bolts było świetne, dostało jej się od ortodoksyjnych fanów starych częsci bo nie była klasycznym Collectathonem i platformówką w stylu starych odsłon. A zamiast tego spróbowała czegoś nowego i patrząc jakie zachwyty zebrała Zelda TOTK, jaką popularnością cieszą się teraz wszystkie gry oparte na kreatywności i budowie pojazdów, to Nuts&Bolts w 2008 roku po prostu wyprzedziło swoje czasy. Oceny zebrało bardzo dobre, bo na poziomie 8/10 ale niestety nie było hitem. Tak czy inaczej jeśli powstaje nowa część lub remake to na bank będzie żerować na nostalgii i skupią się na tym co przyniosło sukces w dwóch pierwszych odsłonach.
Opublikowano 16 stycznia 20241 r Preorderowałem to. Grałem w dniu premiery. Gra nie była słaba, bo była inna niż poprzednie części. Gra była słaba, bo marnie robiła to co chciała zrobić. Budowanie było nieintuicyjne i skomplikowane, mapy nieciekawe i nudne. Nawet design był porażkowy. Nie, gra nie była niedocenianą perełką. Była po prostu słaba. Spróbuj w to pograć, jest w gamepass
Opublikowano 16 stycznia 20241 r Autor Grałem w okolicach premiery, potem po kilku latach przeszedłem ponownie, wciąż posiadam swój egzemplarz w kolekcji i podtrzymuje swoje zdanie. Swoją droga ma bardzo fajne replaybility, bo konstrukcja wyzwań jest taka że ogranicza nas tylko wyobraźnia w kwestii tego jak chcemy zaliczyć jakieś zadanie, więc drugie przejście może być zupełnie inne od pierwszego. Nie wiem jak można było mieć problemy z budowaniem, było banalne i bardzo intuicyjne nawet gdy miałem około 15 lat. Prędzej miałbym zarzuty do modelu jazdy. Lokacje pełniły tylko rolę tła dla wyzwań, same w sobie nie były zbyt interesujące do eksploracji, ale wciąż pamiętam Xboxa 720 i kręcącymi się płytami w środku i zakłócenia obrazu gdy uderzyliśmy w kartę graficzną. Design to kwestia dyskusyjna, mnie osobiście się podobał, ale rozumiem też tych którzy nie zaakceptowali odejścia od starego stylu. Do tego bardzo fajny humor i łamanie czwartej ściany. tutaj jest fajne podsumowanie jak pomysły z Nuts&Bolts wyprzedziło swoje czasy
Opublikowano 16 stycznia 20241 r Nuts&Bolts miało kiepsko zaplanowane misje, nieciekawą rozgrywkę i bardzo słaby model fizyki. Solidny średniak i nic więcej. Dostałem to w okolicach premiery i skończyłem tylko dlatego ,że nie miałem w co innego grać. O wiele lepiej wypadało Kameo i Viva Pinata jeśli chodzi o gierki w podobnej stylistyce.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.