Jump to content

The Lord of the Rings: Gollum


20inchDT

Recommended Posts

jpg

Na razie nie wiadomo zbyt wiele na temat samej gry, oprócz tego, że ma to być action-adventure + skradanka. Fabuła będzie miała miejsce przed wydarzeniami z „Władcy Pierścieni”. Grą zajmuje się niemiecki developer "Daedalic Entertainment". Nie żadnego z ich tytułów, więc nie wiem czego się po nich spodziewać. Chciałbym, żeby wyszła z tego fajna gra, bo uwielbiam to uniwersum. Gra zmierza na PC, PS5 i Xbox series X i jest planowana na 2021.

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • Replies 10
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Przeczytałem cały ten reveal w "Edge'u". Zabawna sprawa - 12 stron na reveal nowej gry twórców, których koronnym osiągnięciem jest Deponia... i nawet nie mogą wiele powiedzieć o detalach gry, ani pokazać samej głównej postaci (podobno w ogóle nie wygląda jak w filmie!) ani żadnego obrazka z samej gry. Mam wrażenie, że na razie Gollum liczy na atencję w oparciu o jedną rzecz, czyli to, że ma być wśród pierwszych gier na PS5, na którą pewnie nie będzie w tym momencie wiele wychodzić. Poza tym, trudno wierzyć w jakiegoś hiciora.

 

Ogólnie gra miała wygrać zaufanie posiadaczy praw do sagi (kontrakt na wiele lat, zrobią pewnie 3-4 gry w świecie LOTR) swoim dość unikalnym podejściem. "To nie jest gra tylko o mordowaniu orków". Ale w opisie pierwszej sekcji gry (ucieczka z Barad Dur) wcale nie słychać wiele detali co do jakiegoś oryginalnego wyboru bardzo ciekawych detali spoza filmowego i growego standardu pokazywania świata Tolkiena. Elfy podobno są wyjątkowe... zobaczymy, na szkicach wyglądają jak elfy. Orki też wyjątkowe - "żyją w wulkanie, nigdy nie widziały słońca, więc są blade", no niesamowite. Grę raczej ma napędzać główna postać - z pewną elastycznością dla gracza której z dwóch osobowości (Smeagol/Gollum) słuchać, co ma mieć wpływ na grę, a także bardzo dopracowaną animacją bohatera/bohaterów, w której ma być czuć wagę 300 lat udręki.

 

 

Najciekawsze w sumie jest to, co twórcy powiedzieli im o samym rynku gier:

 

"Jeśli chodzi o klasyczne przygodówki, ludzie nadal są nimi zainteresowani - ale tylko oglądaniem. Wielu ludziom podobała się Deponia czy State of Mind, ale na Twitchu czy YouTube'ie. Kupujących za wiele nie ma. Nie mamy pomysłu, jak zarobić na tym, że ludzie oglądają nasze gry. Dlatego zmieniamy gatunek. Gollum opowiada historię, ale głównie jest to gra akcji. (...) Często nazywa się nas "europejskim Telltale". (...) Oni też mieli naprawdę mocne marki, Batman itd., ale kiedy zobaczysz sprzedaż tych gierek, rozumiesz, czemu to się tak skończyło"

 

"Słyszałem tylko plotki o specyfikacji Xboxa Series X. Brzmi potężnie - bardzo szybka pamięć flash. To ekscytujące, choć dla nas teraz wiele nie znaczy, bo i tak robimy grę z myślą również o rynku PC. Ale na przykład dla twórców leveli, to jest spełnienie marzeń - wreszcie nie musimy się przejmować korytarzami do strumieniowania. Czasami to bardzo bolesne - ściskać te piękne, zachwycające środowiska, bo w tym i tym miejscu potrzebny jest korytarz, w którym właduje się następny obszar"

 

 

Edited by ogqozo
Link to comment
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.