Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Wyświetleń 109 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • To nie będą bugi, to będą anomalie.

  • Dla samej gry nie ma to wielkiego znaczenia w chwili obecnej, ale to kolejna furtka do dojenia kasy dla wydawców. Z tego co ogarnąłem (wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę), to rzeczy kupione w fo

  • Nie bój żaby  Twojego kompa niszczy siedmioletni Wiedźmin 3, a co dopiero będzie na UE5 

Opublikowano

Tak, w patchy 1.01 zwiększyli martwe strefy na analogach żeby nie wyłapywalo driftu

Opublikowano

Wczoraj pograłem kilka godzin i jest dobrze. W sumie najbardziej przeszkadza mi walka z mutantami, bo walisz do nich jak do ściany i nic sobie z tego nie robią.  Ale tej grze wiele można wybaczyć i nawet nie dlatego w jakich warunkach była tworzona, ale czujesz po prostu, że jest stworzona z pasji,a nie po to żeby się słupki i wykresy zgadzały. 

 

 

 

2ec926eb-e86c-42bf-8a30-0748c0410646.jpg

Opublikowano

Na mutanty polecam  jakiegoś obrzyna, wystarczą zazwyczaj 2-3 strzały na pysk i mutant z głowy. Szkoda marnować na nich amunicję do pistoletów i karabinów.

 

Swoją drogą dopiero po kilku godzinach zczailem się że można rozwalać te skrzynki z amunicją i bandażami xd 

Opublikowano
3 minuty temu, ASX napisał(a):

Na mutanty polecam  jakiegoś obrzyna, wystarczą zazwyczaj 2-3 strzały na pysk i mutant z głowy. Szkoda marnować na nich amunicję do pistoletów i karabinów.

 

Swoją drogą dopiero po kilku godzinach zczailem się że można rozwalać te skrzynki z amunicją i bandażami xd 

Chodzi mi bardziej o animacje, a właściwe jej brak. No kurde era PS1 się kłania :/

 

Opublikowano
Godzinę temu, Hubert249 napisał(a):

Ale tej grze wiele można wybaczyć i nawet nie dlatego w jakich warunkach była tworzona, ale czujesz po prostu, że jest stworzona z pasji,a nie po to żeby się słupki i wykresy zgadzały. 


O to to to:lapka:
Na każdym kroku czuć, że to projekt pasjonatów, a nie jakichś kolorowowłosych "they/themów" na zlecenie ogromnego korpo.
Tutaj czuć włożone serce, zaangażowanie, że to dzieło jest im bliskie i dzięki tej autentyczności mi również gra się lepiej, a jak natrafię na jakiś błąd to macham ręką, wiedząc jak zajebista jest cała reszta i ile pracy włożono w to, by dać nam to unikalne w dzisiejszych czasach doświadczenie.

Opublikowano

Klimat jest fenomenalny, czuję jakbym faktycznie wrócił do zony, a byłem tam raptem parę godzin 10 lat temu. 

Opublikowano

Klimat jest dużo lepszy niż w starych częściach, bo wszystko jest bardziej sugestywne - od grafiki i oświetlenia począwszy, poprzez lepsze zachowanie przeciwników, animacje przeładowywania broni, oraz naprawdę niezłą fizykę (ilość przedmiotów, które możemy strącić/kopnąć/przewrócić), a na dużo lepszych odgłosach wszystkiego skończywszy.
Stare są zajebiste (w tym roku splatynowałem zarówno Shadow of Chornobyl, jak i Clear Sky - obydwa to moja pierwsza styczność z serią), ale w nich dużo rzeczy było dość umownych, a tu to wszystko mamy zaserwowane mocno dosłownie i to jest zajebiste, że już wyobraźnia nie musi podpowiadać, bo technologia poszła tak do przodu, że wreszcie dostaliśmy to, czym S.T.A.L.K.E.R. miał zawsze być.

Opublikowano

Klimat tych miejscówek, ich detale sprawiają, że chce się dokładnie je poeksplorować. To chyba największa zaleta tej gry.

 

20241202012650_1.thumb.jpg.9ccef872a689f9e684d39d1eb1b790f9.jpg20241202012423_1.thumb.jpg.8bad04a3585ab56ebf2ac92e56780799.jpg20241202012328_1.thumb.jpg.df3ea950c7b3875dd48cbdd92b3fa5d9.jpg20241202011919_1.thumb.jpg.d8a62843f4bfbdb62a69c5bf356495b8.jpg20241202001551_1.thumb.jpg.8d0dd197d121ce07e4c645b594334247.jpg

image.thumb.jpeg.1dd5188836ab99d19a3336ae817377ec.jpeg

Opublikowano

I dziwo historia też jest bardzo wciągająca z wieloma zwrotami akcji i trudnymi wyborami.
Ale tak, grafika momentami ociera się o fotorealizm, pięknie i swojsko to wygląda.

Opublikowano

Fotorealizm to może na PC, na konsoalch jednak trochę przeszkadza paćka upscalingowa, głównie w lasach. Mimo tego projekt tych lokacji jest tip top, zwykła szopa z zasyfiałą snopowiązałką z tyłu kusi żeby do niej zajrzeć.

Opublikowano

Ta gra ma w sobie coś z Dark Souls, właśnie miałem ciekawy event, gadałem sobie z kolesiem NPC i nagle zaatakowała nas horda mutantów, powybijali się nawzajem, a ja dostałem 50 apteczek w prezencie :D. Jeden koleś random jakiś miał ich 45, czyli więcej niż do tej pory zdobyłem przez całą grę :D. 

 

S.T.A.L.K.E.R.2_HeartofChornobyl28_11.202422_24_56.thumb.jpg.eaf4890a86fe3264baf07481be710c3c.jpgS.T.A.L.K.E.R.2_HeartofChornobyl28_11.202422_30_53.thumb.jpg.745f08b5ee5cc1e7367b94f4949f1446.jpgS.T.A.L.K.E.R.2_HeartofChornobyl28_11.202422_57_18.thumb.jpg.bdc7cf87f52ca063db74ae1965ad9a0c.jpgS.T.A.L.K.E.R.2_HeartofChornobyl28_11.202423_07_51.thumb.jpg.3da0b8fd7e179c537df177d1d922fcbb.jpgS.T.A.L.K.E.R.2_HeartofChornobyl01_12.202400_50_17.thumb.jpg.2c4ba9bdbf8cc1a1fbe56423428834d4.jpgS.T.A.L.K.E.R.2_HeartofChornobyl22_11.202416_36_08.thumb.jpg.5d188675aa9b3c4fcaeb3bb18814185c.jpgS.T.A.L.K.E.R.2_HeartofChornobyl22_11.202416_36_16.thumb.jpg.fbf7c36f99f6f52a5b47f37bd33fd8f4.jpg

Opublikowano

Bagna nocą to coś pięknego, niby zwykła strzelanka a czasem potrafi nieźle mnie wystraszyć, jak się ogarnie zabawę z ekwipunkiem, żeby nie biegać ciągle przeciążonym i dobrym szukaniem artefaktów, to dużo przyjemniej się już gra.

Opublikowano
2 godziny temu, Rotevil napisał(a):

Bagna nocą to coś pięknego, niby zwykła strzelanka a czasem potrafi nieźle mnie wystraszyć, jak się ogarnie zabawę z ekwipunkiem, żeby nie biegać ciągle przeciążonym i dobrym szukaniem artefaktów, to dużo przyjemniej się już gra.

Zdecydowanie ulepszenie kombinezonu pod udźwig to podstawa. 1/2 bronie, albo masa syfu więcej robi różnicę. 

 

---

Gra ma jednak więcej wspólnego z Dark Souls, jacyś przemienieni ziomale z Zony normalnie się turlają podczas walki z identyczną animacją jak w DS1 xD. A ogniska też są  

Spoiler

 

 

Opublikowano

Mam problem, mianowicie, wkurwia mnie pda bąbla, którego wyciągaliśmy z miejscówki, bo przyjaciel zmarłego poprosił, zadanie wykonane, a pda jak wyjebać się nie na i nie dało. Jakiś bug z tym gównem? 

Opublikowano
2 godziny temu, Faka napisał(a):

Mam problem, mianowicie, wkurwia mnie pda bąbla, którego wyciągaliśmy z miejscówki, bo przyjaciel zmarłego poprosił, zadanie wykonane, a pda jak wyjebać się nie na i nie dało. Jakiś bug z tym gównem? 

Bug, na szczęście waży tyle co nic, gorzej, że ludzie to mają z itemami po 6 kg... :/. Na PC wiadomo można obejść, na konsoli problem.

Opublikowano

Lol, serio, przedmioty 6 kg też mają zbugowane? Przecież 80 max możesz nosić i już jesteś ociężały, bo zbugowane gówno trzymasz, którego wyrzucić nie można. 

Opublikowano
10 godzin temu, Faka napisał(a):

Lol, serio, przedmioty 6 kg też mają zbugowane? Przecież 80 max możesz nosić i już jesteś ociężały, bo zbugowane gówno trzymasz, którego wyrzucić nie można. 

Ja nie miałem ani tego 6 kg, ani tego twojego, ale czytałem, że się komuś zdarzyło z 6 kg cewką. W tym konkretnym przypadku zabiłeś tego gościa co chciał PDA, czy po prostu nie wziął?

 

Powinni w patchu dać tym quest itemom 0 kilogramów przynajmniej albo rekursywnie to usunąć, bo teraz mam np. łańcuch jakiegoś psa zdobyty jako quest item, a nawet nie mam takiego questa, a swoje waży.  

Opublikowano

Ja po prostu przyniosłem mu trupa, pogadaliśmy i dał mi kasy i tyle było na temat. 

Opublikowano

Gra jest super, ale kilka pomysłów jest totalnie z dupy i rzutuje na całokształt. Np ten patent z krwawieniem jest idiotyczny, walka też jest mocno nierówna i nie czaję od czego zależy. 

Opublikowano
16 minut temu, ASX napisał(a):

 

 

 

 

Właśnie mi się ściąga aktualizacja - 7,91 GB. Więc szybko puścili na serwery xboxa.

Opublikowano
27 minut temu, Faka napisał(a):

 

Właśnie mi się ściąga aktualizacja - 7,91 GB. Więc szybko puścili na serwery xboxa.

Po ostatnim weekendzie, gdzie było pół dnia różnicy dzisiaj miłe zaskoczenie z timingiem. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.