Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077 - Bugi, błędy, glitche...


Dud.ek

Rekomendowane odpowiedzi

Można mieć ponad 3000 armoru i zrobic się odpornym na obrażenia. Same dodatki (Armadillo) które dają pancerz możemy uzyskać z craftingu. Trzeba mieć skilla który daje 20% na wytworzenie wyższej jakości przedmiotu przy craftowaniu. W ten sposób craftujemy pod wszystkie sloty w ubraniu fioletowe dodatki Armadillo.

 

Damage za headshoty też można niedorzecznie mnożyć perkami i dodatkami na broń. Z ukrycia obecnie u mnie jest to 60-100k w głowę z rewolweru z tłumikiem.

Odnośnik do komentarza
Według recenzji na kanale zagrajnik na yt część bugów wynika nie z pośpiechu tylko z braku dysku ssd na ps4. Redzi postawili na ultra szybkie loadingi i stąd ps5 ogarnia grę jako tako, a bez ssd mamy znikających przechodniów, wszechobecny pop up, crashe, npc stojących w pozycji litery T i wiele innych.
Aa czyli nie przez pośpiech tylko brak kompetencji. Spoko. To w takim razie luz.
Odnośnik do komentarza

T-pozy, popup, znikający przechodnie itp są też na ssd - na XSX potwierdzam z doświadczenia (chociaż np. na t-pozy już jakiś czas nie trafiłem, więc może patche coś zdziałały), na PS5 tako rzecze internet. Być może na hdd jest po prostu gorzej.

Odnośnik do komentarza

Bug czy tak ma być...? Pytam poważnie.

CHJVIUN.jpg

 

I przyznam, że zaczyna mnie mocno denerwować bug z brakiem możliwości lootu 3/4 robotów i dronów... W późniejszej fazie gry jest ich więcej niż na początku i problem ten mocno daje we znaki. Szczególnie, jak widzę, że robot upuścił coś rzadkiego, albo nawet epickiego, a za ch... nie można tego podnieść.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza

Właśnie sobie zrobilem game breaking buga, ale mam wcześniejszy save.

 

Może zawierać spoilery:

 

Quest 1: musimy zapłacić Rogue 15.000 by popchnąć fabułę. Olałem to i poszedłem robic inny main quest dla Voodoosow.

 

Quest 2: kontynuujac powyzsze, w koncu przeniosłem się do wspomnień Johnnego w roku 2013. Tam spotkalem Rogue z przeszlosci. I jedna z opcji dialogowych to (wypowiedziane głosem V a nie Johnnego) "przyniosłem ci te 15000" xDD I to rozwala juz kompletnie dalsza możliwość rozmowy, CDP zapomnieli wyłączyć ten dialog we flashbackach z roku 2013.

 

edit

przez caly quest co tylko podejde do Rogue to mam do wyboru tekst "mam dla ciebie kase", musze uważać by nic nie kliknac bo znowu sobie zatne drogę. A kto wie jak to jeszcze dalej wpłynie na quest z faktycznym przyniesieniem jej 15k w teraźniejszości.

Odnośnik do komentarza
Bug czy tak ma być...? Pytam poważnie.
CHJVIUN.jpg
 
I przyznam, że zaczyna mnie mocno denerwować bug z brakiem możliwości lootu 3/4 robotów i dronów... W późniejszej fazie gry jest ich więcej niż na początku i problem ten mocno daje we znaki. Szczególnie, jak widzę, że robot upuścił coś rzadkiego, albo nawet epickiego, a za ch... nie można tego podnieść.
A to nie jest tak że musisz mieć skilla pozwalającego na lootowanie części z robotów? Czyli gra wie, że loot wypadł ale nie możesz go podnieść bo nie masz tej umiejętności?
Odnośnik do komentarza
36 minut temu, WisnieR napisał:

A to nie jest tak że musisz mieć skilla pozwalającego na lootowanie części z robotów? Czyli gra wie, że loot wypadł ale nie możesz go podnieść bo nie masz tej umiejętności?

Ten skill zwiększa szanse na dodatkowe komponenty. Loot dostajesz tak czy inaczej, a gra się partoli - czasem pozwoli na wydobycie czegoś z robota, czasem nie.

 

Zresztą, często się to zdarza też przy innych itemach, także tych zwykłych będących częścią otoczenia. Czasem wejdą one w teksturę czy coś i żadna gimnastyka nie pozwoli na podniesienie przedmiotu.

 

Po prostu przy robotach jest to najczęstsze.

Odnośnik do komentarza

U mnie 100% niestety nie będzie- zbugowaly się misje Reginy, gdzie wiadomosci/telefony są opóźnione i kiedy wykonuje misje dostaje dopiero telefon z jej początku jak idę do kolejnej misji to telefon kończący poprzednią misje dostaje gdzieś w połowie innej. Niestety dwóch nie da rady ukończyć bo już nie mam misji od niej i nie aktywuja się dalej telefony.

 

To samo jeden pytajnik gdzie wchodzę do środka, mam uratować jakas babka, ale nic się nie aktywuje i nie mogę ruszyć dalej. 

 

Także tak. 70h I kończę przygodę. Wrócę w wersji GOTY.

Odnośnik do komentarza

Chyba największy - jak dotąd - błąd, który popsuł mi rozgrywkę. W pewnym momencie gry zorientowałem się, że nie mogę wyjąć broni, ani nie działają żadne zdolności, jak double-jump. Tak, jakby postać była wiecznie zablokowana w jakiejś lokacji, gdzie gra wyłącza te możliwości.

 

Gdyby ktoś miał podobnie, to jest prosty workaround - wystarczy udać się do prostytutki.

 

Nie, nie żartuję.

 

Uruchamia to cut-scenkę, po której wszystko wraca do normy. Oczywiście powinna zadziałać dowolna cut-scenka, ale tutaj mamy łatwo dostępną na żądanie.

Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, Suavek napisał:

Gdyby ktoś miał podobnie, to jest prosty workaround - wystarczy udać się do prostytutki.

 

Nie, nie żartuję.

 

Uruchamia to cut-scenkę, po której wszystko wraca do normy. Oczywiście powinna zadziałać dowolna cut-scenka, ale tutaj mamy łatwo dostępną na żądanie.

 

O to pewnie dzifka też może wyleczyć przyciski akcji w HUD, które utkwiły na stałe po misji fabularnej (np. podpowiedzi jak zoomowac i strzelać z działka)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...