Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
6 godzin temu, Whisker napisał(a):

W trybie 60 to wygląda jak jakość na XSX i nic się nie doczytuje :)

Potwierdzam. Na pro śmiga teraz bez tych doczytywan i to w 60 klatkach i na padziku kochanym

Jedynie wkurza że z triggerami nic nie wykombinowali

Ale sama gra sztos po wielu godzinach bawi dalej tak samo ;)

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Wyświetleń 283,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Easy możesz od razu mnie raportować, ale weź już kurwa zamknij się. Pragnę ci przypomnieć typie, że Forza Horizon to wolność i fun.  Tam nie ma zmuszania do czegokolwiek tworzenia sztucznych barier, g

  • Lucek ma Fanateca CSL 2.5, ja mam Thrustmastera TX  

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Tak jak wspomniałem w temacie "US and A", będąc w ubiegłym roku w NY odwiedziliśmy Microsoft Experince Center. Kilka pięter X-bąkowej dobroci. Figurki, pięknie przedstawiona historia poszczególnych mo

Opublikowano
4 minuty temu, Plackus napisał(a):

Potwierdzam. Na pro śmiga teraz bez tych doczytywan i to w 60 klatkach i na padziku kochanym

Jedynie wkurza że z triggerami nic nie wykombinowali

Ale sama gra sztos po wielu godzinach bawi dalej tak samo ;)

Lewy trigger jako hamulec działa :)

IMG_9019.jpeg

IMG_9023.jpeg

Edytowane przez Whisker

Opublikowano

24 minuty temu, Plackus napisał(a):

Jedynie wkurza że z triggerami nic nie wykombinowali

czekaj co? przecież triggery to gaz i hamulec dafuq co niby mieli wykombinować

Opublikowano
13 minut temu, Colin napisał(a):

czekaj co? przecież triggery to gaz i hamulec dafuq co niby mieli wykombinować

W dualsense są adaptacyjne triggery które dają opór podczas wciskania. Ale tutaj nie pokusili się o ten efekt i chodzą normalnie

Myślałem że każdy wie jak padzik w piątce działa

Opublikowano

Graliście w to? Lewy Trigger normalnie jest adaptacyjny i przy hamowaniu robi opór charakterystyczny jak w wyścigach

Opublikowano

Dzisiaj odpaliłem i przeszedłem intro plus jeden wyścig i nie rzuciło mi się to w ogóle.

Opublikowano

Spoko gra ale pare elementow mnie drazni

  • brak sprzedazy aut z drugiej strony odpalilem wiaodmosci i w skrzynce ponad 30 aut dostalem troche to bylo slabe bo psuje radosc z zbierania na auta

  • Podobnie jakas loteria i majac na poczaktu 30k kasy i myslac na co bede ciulac wpadla jakas loteria x4 i bang 1.3mln kasy…

  • Co chwila jakies filmik

Na duzy plus model jazdy super nie jestem zadnym prosem , oczekiwalem arcade i dostalem to chcialem.

Na plus wiadomo grafika, customizacja.

Widze ze to bedzie taki tytul odskocznia od innych gier, wpadne pare wyscigow i wylaczyc.

Opublikowano

No u mnie też masa aut i jeszcze z Xboxa mi przeniosło ale to spoko akurat natomiast gameplay dalej czysty miodek i pęknie ze 100j coś czuje.

Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Przeniosło Ci Save'a z Xa?

Nie, przeniosło mi profil + kilkanaście fur dostałem. Generalne wszystko od nowa trzeba przechodzić ale sam profil zamiast PSN wyświetla mi z Xboxa z ikonką MasterChefa czyli taka jak ustawiałem na Xie

Opublikowano

Fajnie się gra, ale tyle znaczników na mapie, że drogi nie widaćkekw Model jazdy przyjemny, a graficzka i dźwięk zajebiste. Gra idealnie pokazuje jak mógłby wyglądać Driveclub gdyby Evolution potrafiło planować i zarządzać ludźmireggiefrog

Opublikowano

Jest szansa, że forza 5 horizon wyjdzie na płycie na ps5?

Opublikowano
6 godzin temu, McDrive napisał(a):

Fajnie się gra, ale tyle znaczników na mapie, że drogi nie widaćkekw Model jazdy przyjemny, a graficzka i dźwięk zajebiste. Gra idealnie pokazuje jak mógłby wyglądać Driveclub gdyby Evolution potrafiło planować i zarządzać ludźmireggiefrog

Znaczniki można sobie filtrować jakby co rolleyes

Opublikowano
8 godzin temu, rodi84 napisał(a):

Jest szansa, że forza 5 horizon wyjdzie na płycie na ps5?

Producenci na X napisali, że nie słyszeli żeby powstawała taka wersja gry.

Opublikowano
11 godzin temu, Luqat napisał(a):

Znaczniki można sobie filtrować jakby co rolleyes

Wiem, wiem, ale jak wszystkie są włączone, to idzie oczopląsu dostać ;)

Swoją drogą, to od czego zależy czy dostajemy punkty za które odblokowujemy kolejne etapy na poszczególnych częściach festiwalu (wild, baja itp.)?

Opublikowano

No musisz te pomniejsze zaliczać np oznaczone kaktusem wtedy nabijasz festiwal i sobie sam klikasz co chcesz dalej odkryć i tak sukcesywnie aż do końca

IMG_9166.jpeg

IMG_9167.jpeg

Opublikowano
W dniu 3.05.2025 o 12:47, McDrive napisał(a):

Swoją drogą, to od czego zależy czy dostajemy punkty za które odblokowujemy kolejne etapy na poszczególnych częściach festiwalu (wild, baja itp.)?

W sekcji accolades są zadania do wykonania, za które wpadają te punkty. Co ileś punktów odblokowujesz kolejny etap. Wygrywanie wyścigów, zbieranie gwiazdek na radarach itp., granie w multi, zbieranie samochodów, przechodzenie stories - wszystko się liczy do tej samej puli. Jakoś przy 210k jest ostatni etap. Ja się w pewnym momencie zafixowałem na wygranie eliminatora to gdzieś 3/4 festiwalu odblokowałem bez jechania zwykłych wyścigów.

Edytowane przez Chmielinski

Opublikowano

Ogólnie chciałem się przyjebać, że wyścigi są trochę krótkie, ale z drugiej strony jest ich tyle na mapie, że co kawałek jest jakiś znacznik.

Opublikowano
12 minut temu, McDrive napisał(a):

Ogólnie chciałem się przyjebać, że wyścigi są trochę krótkie, ale z drugiej strony jest ich tyle na mapie, że co kawałek jest jakiś znacznik.

w każdej kategorii na koniec jest "boss", czyli finały wyścig. maraton, goliat itd. one fajnie prowadzą po całej mapie więc będzie trochę jeżdżenia.

poza tym fakt, sporo ich jest więc takie 3-4 minutowe sprinty były dla mnie w sam raz.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.