Opublikowano 5 lipca5 lip Jedyne czego mi tu brakuje, to zwykłego sprzedawania wozów. Mam 4 takie same Porsche i nic z tym nie mogę zrobić, tylko mi garaż zawalają.
Opublikowano 5 lipca5 lip 3 godziny temu, PiotrekP napisał(a):Jedyne czego mi tu brakuje, to zwykłego sprzedawania wozów. Mam 4 takie same Porsche i nic z tym nie mogę zrobić, tylko mi garaż zawalają.usuń z garażu i tyle. tanie dublety do śmieci, wartościowe na aukcję. w czym problem
Opublikowano 5 lipca5 lip Można też oddać komuś jako gifty. Zresztą jest teraz z automatu informacja, jeśli wylosujesz dubla, że można od razu sprzedać albo właśnie komuś oddać i po problemie.
Opublikowano 5 lipca5 lip To dziwne, bo wczoraj w spinie mi drugiego mustanga wylosowało i nie miałem takiego komunikatu. Tylko standard, że kolejne losowanie albo odbierz nagrodę.
Opublikowano 11 lipca11 lip Warto brać tę najbogatszą wersję Premium za około stówę więcej? Premium zawiera dodatkowo Przepustkę Samochodową, 2 dodatki (Hot Wheels, Rally Adventure), Pakiet Powitalny i Członkostwo VIP. Jak te dodatki i do czego jest ten VIP? Battlepass jest jednorazowy czy co jakiś czas nowy do kupienia? Aktualne promo na PS Store:Podstawka - 224 złPremium - 329 zł
Opublikowano 11 lipca11 lip Dodatek rajdowy jest bardzo fajny, Hot Wheelsy tez powinny ci się spodobać jeśli to twoja pierwsza styczność z serią. Ogólnie warto dopłacić
Opublikowano 11 lipca11 lip Mapa rajdowa jest dużo lepsza niż podstawka, oczywiście sporo mniejsza, ale nieporównywalnie lepsze drogi.
Opublikowano 16 lipca16 lip Ja kupiłem premium i gdyby to nie była defacto gra z 2021- byłoby to moje GOTY. Takiej samochodówki PS5 (jak ktoś nie gra na pc/xboxie) od dawna potrzebowało.
Opublikowano niedziela o 18:291 dzień Na Windows Central piszą, że zapowiedź 6 na TGS - NateTheHate pisze, że gra będzie umiejscowiona w JP.
Opublikowano niedziela o 19:271 dzień Mam taką hipotezę, którą wyciągam z końcowego odcinka układu pokarmowego, że będzie to część równie nienatchniona co piątka. Moje przewidywania (z tego samego miejsca):gra jest w zasadzie bezkonkurencyjna w swoim gatunku, dla PS5 i S2 szóstka będzie kolejno drugą i pierwszą grą tego typu na tej platformie - nie będzie efektu znudzeniaciężko wymyślić coś nowego w temacie, a tutaj w przeciwieństwie do piątki można zaimplementować najlepsze cechy czwórki (pory roku) i resztę zadań przerzucić na setting tej częściciężko mi nawet pomyśleć czy jest gra tego kalibru która jednocześnie powstawać musi na XSS, XSX, PS5, PC oraz S2 więc biorąc jeszcze pod uwagę, że część studia będzie klepała w międzyczasie Fable - sprawi, że nie za bardzo będą mieli moce przerobowe aby dostarczyć kompletną grę (więc spodziewam się najmniej dopieszczonej gry na start w serii)elo
Opublikowano niedziela o 19:571 dzień 29 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a):Mam taką hipotezę, którą wyciągam z końcowego odcinka układu pokarmowego, że będzie to część równie nienatchniona co piątka. Moje przewidywania (z tego samego miejsca):gra jest w zasadzie bezkonkurencyjna w swoim gatunku, dla PS5 i S2 szóstka będzie kolejno drugą i pierwszą grą tego typu na tej platformie - nie będzie efektu znudzeniaciężko wymyślić coś nowego w temacie, a tutaj w przeciwieństwie do piątki można zaimplementować najlepsze cechy czwórki (pory roku) i resztę zadań przerzucić na setting tej częściciężko mi nawet pomyśleć czy jest gra tego kalibru która jednocześnie powstawać musi na XSS, XSX, PS5, PC oraz S2 więc biorąc jeszcze pod uwagę, że część studia będzie klepała w międzyczasie Fable - sprawi, że nie za bardzo będą mieli moce przerobowe aby dostarczyć kompletną grę (więc spodziewam się najmniej dopieszczonej gry na start w serii)eloGra usługa nie musi mieć za dużo zawartości na premierę. Oby nie poszli tą drogą.
Opublikowano wczoraj o 05:08 1 dzień Przypomnę tylko że Forza Horizon 5 miała więcej zawartości na premierę niż Forza Horizon 4. Każda kolejna część jest coraz bardziej rozbudowana. Szczerze mówiąc z mojej perspektywy, czyli osoby która chcę sobie pozaliczać wyścigi na mapie i "zaliczyć" główny wątek coraz trudniej z każdą kolejną częścią się w tych wszystkich ikonkach, eventach połapać. Można wręcz poczuć się przytłoczonym ile jest zawartości.
Opublikowano wczoraj o 06:07 1 dzień 58 minut temu, ASX napisał(a):Przypomnę tylko że Forza Horizon 5 miała więcej zawartości na premierę niż Forza Horizon 4. Każda kolejna część jest coraz bardziej rozbudowana.Szczerze mówiąc z mojej perspektywy, czyli osoby która chcę sobie pozaliczać wyścigi na mapie i "zaliczyć" główny wątek coraz trudniej z każdą kolejną częścią się w tych wszystkich ikonkach, eventach połapać. Można wręcz poczuć się przytłoczonym ile jest zawartości.No i żeby tak zostało i nie wpadli na jakiś durny pomysł z małą zawartoscia na premierę ale obietnicą 20 letniego wsparcia.
Opublikowano wczoraj o 06:25 1 dzień Godzinę temu, ASX napisał(a):Przypomnę tylko że Forza Horizon 5 miała więcej zawartości na premierę niż Forza Horizon 4. Każda kolejna część jest coraz bardziej rozbudowana.Szczerze mówiąc z mojej perspektywy, czyli osoby która chcę sobie pozaliczać wyścigi na mapie i "zaliczyć" główny wątek coraz trudniej z każdą kolejną częścią się w tych wszystkich ikonkach, eventach połapać. Można wręcz poczuć się przytłoczonym ile jest zawartości.Tylko tutaj mamy pierwszą część jedynie na current geny. Jesli będą cała zawartość przenosić to:będzie dużo przestarzałych assetów (dzisiaj FH3 nawet na PC wygląda mocno niecodziennie)duża szansa na znużenietak jak pisałem - seria potrzebuje naprawdę solidnego przemyślenia co dalej, bo w przeciwnym wypadku MS straci jedynego deva którego można w jakikolwiek sposób stawiać w czołówce gamedevu (tak, oceny i nagrody w mentalności zbiorowej mają ogromne znaczenie, a tylko FH może liczyć na 90 i wyżej)
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Dokładnie dlatego piątka miała więcej zawartości niż czwórka jeśli chodzi o samochody, bo po prostu skopiowali modele, które w dużej mierze był już kopiowane od czasów Horizona 2, co widać było po autach typu Impreza 22B. Te kilkaset samochodów wrzuconych po premierze już prezentowało odpowiedni poziom, więc nie liczyłbym na budowanie od zera akurat tego aspektu, będzie kopiuj wklej pewnie z innym oświetleniem i lepszymi teksturami. Jeśli Japonia to pory roku jak w 4 fajnie jakby wróciły, w Meksyku to te pory roku się różniły jedynie natężeniem deszczu i burz piaskowych.Bo jak wyszło "build from ground up" to wiemy po Motorsporcie.
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Tyle fur a jeździć nie ma czym, bo najlepsze auta są za "wallami"- czy to w losowaniach, za punkty albo przepustki. Za dużo tutaj jakichś dziwnych wynalazków. Kilka/naście aut którymi wszystko idzie wygrać, a reszta tylko do pojeżdżenia po mapie.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. 34 minutes ago, PiotrekP said:Tyle fur a jeździć nie ma czym, bo najlepsze auta są za "wallami"- czy to w losowaniach, za punkty albo przepustki. Za dużo tutaj jakichś dziwnych wynalazków. Kilka/naście aut którymi wszystko idzie wygrać, a reszta tylko do pojeżdżenia po mapie.Ogrywałem Motorfesta z synem ostatnio i sam się zastanawiam, jaki system jest lepszy. Czy rzucanie autami na lewo i prawo jak w Horizonie, czy żmudny grind jak w Motorfeście, gdzie za wyścig dostajesz 20k, a sensowne auta kosztują 500k+ i bez nich nie możesz zacząć konkretnej playlisty wyścigów. Bo grind w motorfeście to typowy dla UBI.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Tylko tutaj chodzi o ich użyteczność. Kilka fajnych aut tak się ślizga, że nie sposób tym jeździć na wyższych poziomach trudności. Na singlu jeszcze odpalisz rewinda i poprawisz bez straty, ale na multi to można z tym szału dostać.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. 9 minut temu, Bartg napisał(a):Ogrywałem Motorfesta z synem ostatnio i sam się zastanawiam, jaki system jest lepszy. Czy rzucanie autami na lewo i prawo jak w Horizonie, czy żmudny grind jak w Motorfeście, gdzie za wyścig dostajesz 20k, a sensowne auta kosztują 500k+ i bez nich nie możesz zacząć konkretnej playlisty wyścigów. Bo grind w motorfeście to typowy dla UBI.ale w Motorfest masz mnóstwo aktywności które dają ci nawet więcej kasy jak wyścigi, nawet głupie robienie zdjęc które przy okazji zachęcają do odkrywania mapy. Mnie akurat koncept z tej gry się podoba, zerknąłem na licznik i po 20h + godzinach gry mam około 30 aut więc chyba nie jest tak źle.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. 8 minutes ago, MaZZeo said:ale w Motorfest masz mnóstwo aktywności które dają ci nawet więcej kasy jak wyścigi, nawet głupie robienie zdjęc które przy okazji zachęcają do odkrywania mapy. Mnie akurat koncept z tej gry się podoba, zerknąłem na licznik i po 20h + godzinach gry mam około 30 aut więc chyba nie jest tak źle.Tak tak zgadzam się zupełnie, że aktywności są dużo ciekawsze niż w FH5. Zbieranie znajdźek związanych z playlistami czy kulturą Hawajów, zdjęcia, bardzo różnorodne playlisty często ciekawsze, niż historie z FH5. Do tego w multi destruction derby czy fajnie zrobione Grand Race dające 50k za 10 minut jazdy nawet jak przyjedziesz ostatni. Miesiąc z Ferrari był świetny ogólnie. Tylko całościowo uważam, że grind jest lekko przesadzony w kontekście potrzeby kupienia konkretnego auta (którego potem i tak używasz w porywach raz to jednego wyścigu) za milion, żeby w ogóle odpalić playlistę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.