Skocz do zawartości

Contraband


Rekomendowane odpowiedzi

kilka szczegółów na temat gry z artykułu windows central

https://www.windowscentral.com/xboxs-project-typhoon-revealed-avalanches-game-name-action-packed-heist-em

 

- gra jest w produkcji od co najmniej 3 lat

- to tzw. gra usługa

- będzie też kampania singlowa,

- dyrektorem wykonawczym sprawującym piecze nad grą jest senior producent God of Wara z 2018

- premiera była planowana na przyszły rok, ale wiadomo COVID itd. mógł pokrzyżować te plany,

- otwarty świat i coop

- gra ma polegać na planowaniu i realizowaniu przemytów i koncentrować się na wykorzystaniu pojazdów

 

dziwię się że tak mało pokazali, bo gra ma być w zaawansowanym stadium produkcji

 

 

Odnośnik do komentarza

Nie no, przecież mnóstwo gier (jeśli nie więszkość) to daty 2022 czyli realnie 2022-2023.

Tak czy inaczej, 2021 pokryty jak do tej pory, widać że się starają. Cieakwi mnie zaś czy gry pokroju Ghostwire i Deathloop mają szansę ukazać się w XGP czy jednak partnerstwo z PS5 uniemożliwi takich zagrywek.

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

 

 

gra jest w produkcji od przynajmniej 2018 roku, czyli powinna być na zaawansowanym etapie produkcji. Jez Corden wspominał kilka miesięcy temu że gra pierwotnie planowana była na przyszły rok, ale być może z powodu zawirowań covidowych gra zostanie opóźniona. 

 

Szkoda że pomimo tego że gra powstaje od tylu lat na razie widzieliśmy tylko CGI, 

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, Bielik napisał:

A co piszą?

Edytowałem post usuwając przykłady wypowiedzi bo uznałem że nie ma co dawać atencji fanboyom

 

śmieją z brzydkiej grafiki,nie zdając sobie sprawy, że wygląd gier w trakcie produkcji nie odzwierciedla jakości końcowego produktu. Dlatego developerzy tak często wolą się nie dzielić z graczami jak idą pracę nad grą dopóki gra nie będzie na maksa doszlifowana (czyli na kilka miesięcy przed premierą), albo karmią ich CGI i gameplay slice'ami

Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Dobra, na małym ekraniku nic z tego nie było widać. Myślałem, że w twittcie to zrzut z gry. :reggie: Oczywiście i tak są o b a w y o GAASa z daily questami, zasranie znaczkami i grę quasi-niegrywalną w singlu czyli największe rakowisko tej generacji, ale mogą zaskoczyć.

Odnośnik do komentarza

Naprawdę nie musisz za każdym razem oznajmiać, że nie lubisz gier multiplayer. Można na przykład... nie grać w takie gry? Robią takie tytuły, bo ludzie chętnie w nie grają. Brak singla to nie jest żadne rakowisko(tutaj jest btw.). Ja jestem zaintrygowany tym co ponad rok temu leaknął Jez. Mam tylko nadzieję, że na start będzie sporo contentu, ale MS daje devom czas, to raczej nie powtorza poczatkow SoT

Odnośnik do komentarza

zarejestrowanie znaku towarowego raczej nic nie znaczy, bo to chyba zwykłe zabezpieczenie prawne by ktoś nie spróbował wykorzystać logotypu czy nazwy bez zgody MS.

 

Ale faktycznie, jakaś tam szansa jest że zobaczymy gameplay. Bo gra wg wewnętrznych informacji była planowana na ten rok. Niestety developing podobno trochę się przedłużył, bo Avalanche miało problemy z milestonesami.

 

Co do samej gry, to Jez porównuje jej strukturę do Sea of Thieves połączoną z rozgrywką w stylu gier Avalanche (Mad Max, Just Cause). Ma to być kooperacyjna gra w otwartym świecie, gdzie trzeba będzie planować i realizować napady, a walka koncentrować się ma na wykorzystaniu pojazdów i gadżetów. Nie będzie to więc może kolejny cinematic action-adventure ale sam pomysł brzmi całkiem świeżo, niedługo zobaczymy jak wykonanie.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, 20inchDT napisał:

Mam tylko nadzieję, że na start będzie sporo contentu, ale MS daje devom czas, to raczej nie powtorza poczatkow SoT

 

O słodka naiwności XDDDD

Teraz, ASX napisał:

Ma to być kooperacyjna gra w otwartym świecie, gdzie trzeba będzie planować i realizować napady, a walka koncentrować się ma na wykorzystaniu pojazdów i gadżetów. Nie będzie to więc może kolejny cinematic action-adventure ale sam pomysł brzmi całkiem świeżo, niedługo zobaczymy jak wykonanie.

 

aha, czyli do zaorania xd 

 

Cóż, może w ten czy następny rok MS dostarczy gry które od początku do końca są dopieszczone, a do pełni funkcji nie wymagają stałego podłączenia do netu, działających serwerów i paczki znajomych.

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, ASX napisał:

zarejestrowanie znaku towarowego raczej nic nie znaczy, bo to chyba zwykłe zabezpieczenie prawne by ktoś nie spróbował wykorzystać logotypu czy nazwy bez zgody MS.

 

Ale faktycznie, jakaś tam szansa jest że zobaczymy gameplay. Bo gra wg wewnętrznych informacji była planowana na ten rok. Niestety developing podobno trochę się przedłużył, bo Avalanche miało problemy z milestonesami.

 

Co do samej gry, to Jez porównuje jej strukturę do Sea of Thieves połączoną z rozgrywką w stylu gier Avalanche (Mad Max, Just Cause). Ma to być kooperacyjna gra w otwartym świecie, gdzie trzeba będzie planować i realizować napady, a walka koncentrować się ma na wykorzystaniu pojazdów i gadżetów. Nie będzie to więc może kolejny cinematic action-adventure ale sam pomysł brzmi całkiem świeżo, niedługo zobaczymy jak wykonanie.

Brzmi jak napady z gta online i tak właśnie podejrzewam będzie to wyglądać. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...