Opublikowano 14 października 202414 paź 22 godziny temu, Basior napisał(a): Wie ktoś co to za dźwięk w apartamentach Ukryj zawartość Pokój 210, drugie apartamenty. Tam gdzie łabędzia dupe się znajduje. Takie odgłosy jakiegoś nagle są Spoiler https://www.reddit.com/r/silenthill/s/cmqVIaA9Ss
Opublikowano 14 października 202414 paź 2 godziny temu, Josh napisał(a): Mogli zrobić tak, że jak odnajdziesz te wszystkie echa, to odblokowuje się nowe zakończenie, w którym Jamesowi udaje się zatrybić, że Ukryj zawartość to nie jest zwykłe deja vu, tylko że faktycznie utknął w pętli Tylko wtedy nie byłoby już pola na niedomówienia i grube analizowanie tematu, więc coś za coś. W nowej wersji zakończenie In Water Spoiler się pięknie zgrywa w pętle z początkiem gry jak James stoi mokry przed lustrem w kiblu, dosłownie jednym cieciem mogliby to zrobić gdyby to chcieli pokazać w filmie - tu wpada do wody, a zaraz woda mu spływa po policzkach, ociera mokre ręce, które mu drżą jakby właśnie coś sie wydarzyło, nie wie co się dzieje, ale patrzy w lustro i zaczyna się kolejna pętla. Zauważmy że w oryginale James na starcie nie był mokry, te kilka sekund z wodą na ciele Jamesa, krople i mokre ręce dodał dopiero teraz Bloober - dopiero potem jest spojrzenie w lutro od którego zaczynał się oryginał. Spoiler Albo to przypadek, albo chcieli pokazać że zakończenie In Water w oryginale było kanoniczne i w rimejku startujemy kolejną pętle z tego miejsca. No i ktoś pisał dlaczego kibel jest na ekranie tytułowym, mogli wybrać coś bardziej klimatycznego - ale to by pasowało do teorii Spoiler według której kibel jest istotnym miejscem, od którego zaczyna się każda pętla - więc jest idealnym miejscem na ekran startowy
Opublikowano 14 października 202414 paź 12 hours ago, Josh said: Zakończenie Maria wpadło. I przy okazji Dog, Rebirth oraz Ufo. Hide contents James nawijający po polsku mnie zniszczył xd Widziałem to. Zrozumiałem, że anglojęzyczni ludzie to głąby kapuściane, które nie potrafią uczyć się językow obcych. Dwa zdania wypowiedział James w tym zakończeniu i skutecznie zmasakrował język polski.
Opublikowano 14 października 202414 paź 29 minut temu, Basior napisał(a): Ukryj zawartość https://www.reddit.com/r/silenthill/s/cmqVIaA9Ss Może jakieś nawiązanie do SH4? Spoiler Tam był jeden rodzaj przeciwnika co wychodził ze ściany. No i w mieszkaniu Henry'ego też jakieś ryjce się pojawiały 1 godzinę temu, Szermac napisał(a): Mało oryginalnie. Ktoś mógłby w końcu wymyślić horror, w którym główny bohater szuka kota co mu spierdolił zamiast żony albo bąbelka. Edytowane 14 października 202414 paź przez Josh
Opublikowano 14 października 202414 paź 15 minut temu, Josh napisał(a): Może jakieś nawiązanie do SH4? Jest ich całkiem sporo, do innych części zresztą tez. Najciekawsze dla mnie jest to: Spoiler Przypadek? Być może, a być może nie.
Opublikowano 14 października 202414 paź Tak samo pomieszczenie z dziurą w ścianie w Saul Apartments od razu mi się skojarzyło. Spoiler
Opublikowano 14 października 202414 paź Chłopaki da się jakoś wyłączyć to migotanie ramek w ekranie jak James ma mało życia? Czasami nie chce używać lekarstwa bo mi szkoda i latam poraniony, a ramy telewizora świecą jak na dyskotece.
Opublikowano 14 października 202414 paź 2 minuty temu, Jeez_PS napisał(a): Chłopaki da się jakoś wyłączyć to migotanie ramek w ekranie jak James ma mało życia? Czasami nie chce używać lekarstwa bo mi szkoda i latam poraniony, a ramy telewizora świecą jak na dyskotece. Owszem w opcjach rozgrywki i w dostępności też
Opublikowano 14 października 202414 paź Dzięki @Szermac, ze dwa razy już szukałem ale coś się doszukać nie mogłem. Matko boska ja stary pro gracz, a tutaj nie dość że mam problemu na hardzie nawet z jednym "rzygaczem", o "nogach" to nawet nie wspominam, to jeszcze strach, niepokój podczas gry xD, nawet jednego naboju mi szkoda. Jestem w zmienionych apartamentach no i jest grubo. Grając wracają wspomnienia sprzed 23 lat, nawet sobie nie zdawałem sprawy że niektóre rzeczy pamiętam. Same zagadki Spoiler Z napisami w pokoju z sejfem czy monetami mi zajęły spokojnie ponad półtorej godziny Póki co dla mnie GOTY.
Opublikowano 14 października 202414 paź @Szermac @Bzduras to obstawiamy kiedy boobersi zapowiedzą SH4r ??
Opublikowano 14 października 202414 paź Nie ma co obstawiać, bo do reszty części również jest masa odniesień
Opublikowano 14 października 202414 paź Niby likiery mówią, że robi się teraz SH3, ale to by było tak głupim kierunkiem, że im nie wierzę. Druga standalone część w serii ma więcej sensu.
Opublikowano 14 października 202414 paź 3 minuty temu, Assassins_78 napisał(a): @Szermac @Bzduras to obstawiamy kiedy boobersi zapowiedzą SH4r ?? A jedynka i trójka?
Opublikowano 14 października 202414 paź Ze zrobieniem najpierw SH3 nie ma tak źle. Nowi gracze dostają sobię grę, starzy wiedzą o co kaman. Potem nowi gracze dostają prequel w postaci rimejku pierwszej części, a starzy dalej wiedzą o co kaman xd
Opublikowano 14 października 202414 paź Dwójka miała sens, bo to historia bez kontynuacji i bez początku w innej grze, podobnie z czwórką. Robienie SH3 przed SH1 zwyczajnie nie ma sensu. Chyba, że to jakiś megaprojekt konsolidujący obie części w jednej, choć to mało prawdopodobne.
Opublikowano 14 października 202414 paź Jak gracie, zostawiacie stworki czy zabijacie wszystkie jak leci? Ammo nie ma na zabicie połowy nawet a przecież z nimi na plecach eksplorować się nie da, pomijać dyskomfort psychiczny. Meele tak topornie się walczy, że nie ma to sensu w budynku, szczególnie jak jest więcej niż jeden to bez szans pałką w tych ciasnych korytarzach.
Opublikowano 14 października 202414 paź 1 minutę temu, Jeez_PS napisał(a): Jak gracie, zostawiacie stworki czy zabijacie wszystkie jak leci? Ammo nie ma na zabicie połowy nawet a przecież z nimi na plecach eksplorować się nie da, pomijać dyskomfort psychiczny. Meele tak topornie się walczy, że nie ma to sensu w budynku, szczególnie jak jest więcej niż jeden to bez szans pałką w tych ciasnych korytarzach. Da się normalnie ogarnąć melee w pomieszczeniach, nie bojaj się próbować, dobrze jest się w tej walce wyćwiczyć imo. Tym bardziej, że jak zauważyłeś ammo nie ma turbo dużo i ja zwykłem zostawiać ammo na pielęgniarki i jakieś cięższe sytuacje jak już się pojawią. Ale ogólnie pistoletem strzelaj w nogi, jak uklękną to wjeżdżaj w nie bronią białą.
Opublikowano 14 października 202414 paź 3 minuty temu, Jeez_PS napisał(a): Jak gracie, zostawiacie stworki czy zabijacie wszystkie jak leci? Ammo nie ma na zabicie połowy nawet a przecież z nimi na plecach eksplorować się nie da, pomijać dyskomfort psychiczny. Meele tak topornie się walczy, że nie ma to sensu w budynku, szczególnie jak jest więcej niż jeden to bez szans pałką w tych ciasnych korytarzach. Dwa-trzy strzały w nogę i dobicie dechą. Najlepszy sposób. Godzinę temu, Szermac napisał(a): Tak samo pomieszczenie z dziurą w ścianie w Saul Apartments od razu mi się skojarzyło. Ukryj zawartość Mi się skojarzyło z czymś innym Spoiler
Opublikowano 14 października 202414 paź 1 minutę temu, Josh napisał(a): Dwa-trzy strzały w nogę i dobicie dechą. Najlepszy sposób. Mimo setek godzin w remaki residentów, strzelaniu w nogi i wymijaniu nie spróbowałem tego
Opublikowano 14 października 202414 paź Trójka przed dwójką ma tym mniej sensu, im więcej się wie o lore i fabule. Chyba by musieli zrobić 1+3 w jednym rimejku, jak Max 1+2 robią u Rrmesy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.