Opublikowano 13 września 20222 l w końcu na zachodzie, przebudowane na UE4 Cytat Hello everyone! Today is a very special day. Not just for RGG Studio, the masterminds behind Yakuza: Like a Dragon, but for all our fans worldwide who have been eagerly awaiting the most legendary lost chapter from the creators of the Like a Dragonseries. We’ve read your Twitter comments, seen your fan content, and are beyond excited to announce that the action-packed samurai title of legend, Like a Dragon: Ishin!, will launch globally in February 2023. A hero of Japanese history brings about the samurai’s end Like a Dragon: Ishin is an action-adventure historical thriller set uniquely in 1860s Kyo, a fictionalized version of Kyoto. While other games tell earlier stories in Japanese history, Ishin lets you experience the story of how the iconic samurai era vanished. Our hero, Sakamoto Ryoma, is a true historical figure largely credited with overthrowing the shogunate and taking Japan into a radical reformation. Like a Dragon: Ishin brings in familiar faces to tell this epic historical tale. Fans will recognize our protagonist as Kazuma Kiryu from earlier entries in the franchise. In Ishin, Kiryu is cast as Sakamoto Ryoma and brings the rest of his crew along too. Goro Majima and other Yakuza celebrities join Ryoma as friends and foes in this fictional world that trades the flashy streets of Tokyo for the chaotic bustle of 1860s Kyo. These new character dynamics are as thrilling as they are unexpected, with a series of mind-blowing twists and turns in a story only RGG studio can tell. Four killer combat styles and riveting Heat Actions In Ishin, you can slash through foes with a lethal blade using the Swordsman style or sharpshoot your enemies with a revolver using the Gunman style. Better yet, wield both a gun and sword and enter a fury with the Wild Dancer style. And when you’re feeling extra brutal, smash some skulls with your bare fists using the Brawler style. But that’s not all. It wouldn’t be an RGG Studio title without epically absurd heat actions. Summon a tiger to maul your foes, shove pickled plums down your enemies’ throats, and wield a whole cannon to blow down opponents. The heat actions in Ishin will leave you itching to uncover new moves at every stage of the game. On Unreal Engine 4 for the first time Like a Dragon: Ishin is the first title from RGG studio to be built on Unreal Engine 4, bringing astounding graphical quality to the Like a Dragonfranchise. Developing on Unreal Engine 4 has unlocked new textures and other graphical details that make Ishin’sgripping story one of the most cinematic tales in RGG history. And more… There’s a lot more to come regarding Like a Dragon: Ishin and we can’t wait to share further details. From exquisite minigame content to unique in-game features that immerse you in the historically accurate world of Kyo, the best is yet to come. Like a Dragon: Ishinwill be available in February 2023. Follow us on socials to get immediate updates, and tune into our livestream on September 14 at 3:00am PT for a special surprise! The stream will be available online afterwards as well. premiera luty 2023
Opublikowano 13 września 20222 l Ishin i Ronin, będą grube lata dla wielbicieli starej japońszczyzny [emoji16]
Opublikowano 14 września 20222 l Tak coś czułem, że nie tylko na sonke, bo baba na sop nie mówiła console exclusive.
Opublikowano 14 września 20222 l Trzeba będzie zagłosować portfelem, żeby jeszcze dużo starsze Kenzan zrimejkowali. Przy Ishin w zasadzie wystarczył remaster plus lokalizacja na angielski.
Opublikowano 14 września 20222 l W dniu 11.09.2022 o 11:12, Rozi napisał: Nowa gra ahahahhaahhhaahhaah No tak, będzie kolejny PRZEŁOM I ZMIANA W FORMULE 3 części
Opublikowano 14 września 20222 l Więcej screenów: Fajnie, że będą cztery style walki - mieczem, rewolwerem, mieszany i piąchami. Wraca też ten tryb strategiczny, jak w szóstce, z kartami postaci.
Opublikowano 14 września 20222 l Nie był zły ale chyba w kiwami 2 było coś podobnego i trochę lepszego
Opublikowano 14 września 20222 l Teraz, Pupcio napisał: Nie był zły ale chyba w kiwami 2 było coś podobnego i trochę lepszego hmm, trochę się różnił w Y6 broniłeś budowy, a w Kiwami 2 byłeś atakującym ciężej było
Opublikowano 14 września 20222 l Na odwrót było xD ale budowa to z majimą A wydaje mi się że były jeszcze takie misje że wysyłasz na miasto żołnierzyków. Może to były te misje bouncera? C0rwa wszystkie te gry mi się zlewają w jedno
Opublikowano 15 września 20222 l Trochę biednie to wygląda jak na remake. Tak jak by tylko podmienili tekstury na obiektach ale samych modeli już nie i jakoś wieje pustką, no i te dorysowujące się cienie na budynkach i znikająca wieża/pagoda w 6:10. Mogli się bardziej postarać.
Opublikowano 15 września 20222 l widać że przeniesione na ten UE4 z silnika na którym była Yakuza 0 i Ishin, kurwa czemu oni zrezygnowali z tego swojego Dragon Engine
Opublikowano 15 września 20222 l Pewnie mieliby za dużo roboty a oni jak już mają dodać nowe miasto raz na 3 części to strajkują przez miesiąc
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.