Skocz do zawartości

Death Stranding 2 On The Beach

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 82 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojn

  • Niech każdy wydaje na co chce swoje pieniądze, ale moim zdaniem płacenie prawie stówy za to, żeby zagrać w giereczkę dla dzieci 2 dni wcześniej to kolejny rak branży. Rockstar obserwuje na ile pozwala

  • Przeczytałem w końcu relację z 4-dniowego "obozu Death Stranding", zorganizowanego w siedzibie w Shinagawie (której wystrój jest mocno inspirowany "Odyseją kosmiczną"). Kurde, nawet to było częścią PR

Opublikowano

Ciekawe jak teraz będzie wyglądać Horizon 3 na Decimie, chciałbym zapowiedź w 2026.

Opublikowano

Będzie gdzieś później w grze możliwość powtórki walk z bossami dla poprawienia noty? Albo ja nie zauważyłem albo takiej opcji po walce nie było a chętnie bym na koniec wbił S’kę w każdej walce.

Opublikowano

Raczej nie. W pierwszym DS takie możliwości chyba nie było. Nie wiem, czy modyfikowano to w wersji reżyserskiej.

Opublikowano
45 minut temu, Nemesis napisał(a):

Raczej nie. W pierwszym DS takie możliwości chyba nie było. Nie wiem, czy modyfikowano to w wersji reżyserskiej.

Była (w Director's Cut).

Tutaj nie wiem jeszcze, ale w Dir Cut można było robić replay w schronie, poprzez intereakcje z figurkami.

Opublikowano

Ja nie wiem czy mam rąbniętą płytę ( xD) ale nie umiem ucinać pępowin tą finką. zbliżałem się z wyciągniętym, bez wyciągniętego, i kółko się nie pojawia.

Opublikowano

Niby gra z otwartym światem, niby swoboda ale jak zrobisz cos nie po kolei to i tak trzeba powtórzyć.

No Panie Hideo...

Opublikowano

Można w jakiś łatwy sposób odpiąć się od aerobagażników np. przed walką? Ściągając plecak bagażniki nadal ciągniemy za sobą

Opublikowano

Jak się zbliżysz do aerobagażnika to jest opcja odepnij.

Opublikowano

Jestem po szukaniu

Spoiler

Tommorow, co za wspaniałe widowisko, ten jej taniec można oglądać bez końca

Powtórzę, świetny pacing, robisz 3-4 misje i wiesz że fabuła pójdzie do przodu.

Opublikowano
4 minuty temu, Rtooj napisał(a):

Jestem po szukaniu

Spoiler

Tommorow, co za wspaniałe widowisko, ten jej taniec można oglądać bez końca

Powtórzę, świetny pacing, robisz 3-4 misje i wiesz że fabuła pójdzie do przodu.

Robisz wszystkie standardowe dostawy? Czy 5 gwiazdek jak jest to olewka potem?

Ja robię wszystko i zero znużenia.

Opublikowano
Teraz, Donatello1991 napisał(a):

Robisz wszystkie standardowe dostawy? Czy 5 gwiazdek jak jest to olewka potem?

Ja robię wszystko i zero znużenia.

5 gwiazdek nie, ale staram się polatać tyle by mieć te 3/4.

Za bardzo chcę iść z fabułą do przodu.

Za to robię w miarę na bieżąco drogi i kolejki, teraz już wiem skąd brać materiały.

Btw, ciężarówka z pistoletem klejącym i broń to pogrom, wjeżdzasz do bazy lewe działko kradnie mułowi paczkę a drugie go wykańcza. Fantastyczny pomysł ogólnie z tym zbieraniem paczek z poziomu pojazdu, znacznie lepsze niż bieganie w lewo prawo 100 m ciągle.

Edytowane przez Rtooj

Opublikowano
Teraz, Rtooj napisał(a):

5 gwiazdek nie, ale staram się polatać tyle by mieć te 3/4.

Za bardzo chcę iść z fabułą do przodu.

Za to robię w miarę na bieżąco drogi i kolejki, teraz już wiem skąd brać materiały.

Btw, ciężarówka z pistoletem klejącym i wieżyczka to pogrom, wjeżdzasz do bazy lewe działko kradnie mułowi paczkę a druga go wykańcza. Fantastyczny pomysł ogólnie z tym zbieraniem paczek z poziomu pojazdu, znacznie lepsze niż bieganie w lewo prawo 100 m ciągle.

No to jest spoko z tym pistoletem i wieżyczką. Jednak ja wolę ta na nogach wparować i siekę zrobić.

No mnie też kusi polecieć z fabułą, ale z reguły mam tak że jak już zrobię finał w jakieś grze, to mi się nie będzie za bardzo chciało w miarę wymaksować , a póki mi to daje mega zabawę to powstrzymuję się od speedrunna fabuły.

Po prostu chcę tu spędzić jakieś 100h.

Opublikowano

Kurde, im dalej tym lepiej i więcej ta gra już daje. Te nowe przeciwnicy wynurzeni to też takie dojebane kurwy. Chociaż, gram na brutalnym poziomie trudności, to nie czuję jakiegoś trudnego wyzwania. Także, nie ma co się nad tym zastanawiać, tylko od razu jechać na brutalnym.

Opublikowano

Za mną kolejna sesja, do tej pory każda jest topową, ciągle coś się dzieje, epicka muza (Low Roar od razu powoduje łzy...), gameplay i postacie. Kukiełka top również.

40 minut temu, Faka napisał(a):

Kurde, im dalej tym lepiej i więcej ta gra już daje. Te nowe przeciwnicy wynurzeni to też takie dojebane kurwy. Chociaż, gram na brutalnym poziomie trudności, to nie czuję jakiegoś trudnego wyzwania. Także, nie ma co się nad tym zastanawiać, tylko od razu jechać na brutalnym.

Kojima zdecydowanie uwielbia bawić się mechanikami i trochę przesunął w MGS V i Death Stranding ilość cutscen w lewo na rzecz rozgrywki, ale w DS2 wydaje mi się, że znalazł idealny punkt, gdzie ilosc story beatsów jest akuratna, bo właśnie w V I DS1 trochę mi tego Kojimowania w genialnych cutscenach i rozwleczonych dialogach czasami długimi chwilami brakowało :).

Opublikowano

Droga do Heartmana to po prostu kosmos, muzyczka, kamera się oddala, no ten Hideo umie w gry.

Spoiler

197be4469e028-screenshotUrl.jpg

Opublikowano
4 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Za mną kolejna sesja, do tej pory każda jest topową, ciągle coś się dzieje, epicka muza (Low Roar od razu powoduje łzy...), gameplay i postacie. Kukiełka top również.

Kojima zdecydowanie uwielbia bawić się mechanikami i trochę przesunął w MGS V i Death Stranding ilość cutscen w lewo na rzecz rozgrywki, ale w DS2 wydaje mi się, że znalazł idealny punkt, gdzie ilosc story beatsów jest akuratna, bo właśnie w V I DS1 trochę mi tego Kojimowania w genialnych cutscenach i rozwleczonych dialogach czasami długimi chwilami brakowało :).

Szkoda, że nie wykorzystał więcej utworów z ostatniej, pośmiertnej już płyty Low Roar, tam jest kilka utworów, które bardzo by tu pasowały ale muza i tak jest top. Zapewne już na tym etapie produkcji kiedy ten album wyszedł nie bardzo szło to zaimplementować w grze, bo gra już była praktycznie na ukończeniu.

Jutro zaczynam 7 rozdział. Myślę, że już wiem co będzie moim GOTY. Ta gra jest po prostu jedyna w swoim rodzaju.

Opublikowano
9 godzin temu, messer88 napisał(a):

Dobra drugi bossik już luks. Ten pierwszy drewno jak w 1.

Panie Dareczku widzę, że lecimy mniej więcej w tym samym miejscu. Wczoraj nawet korzystałem z Pana ładowarki przy kopalni. Pozdrawiam serdecznie!

Ale te dostarczanie paczek wciąga. Trochę przystopowałem z fabuła i zacząłem podnosić schrony na 5 gwiazdek.

197bd5f353065-screenshotUrl.jpg

Edytowane przez WisnieR

Opublikowano

Ja się wróciłem po tym bossie do Meksyku, bo odblokował się

Spoiler

fast travel

i będę maksował tam właśnie wszystkich na 5*, standard zlecania się pojawiły

a u mnie tam już droga jest ;)

Opublikowano
2 godziny temu, messer88 napisał(a):

Ja się wróciłem po tym bossie do Meksyku, bo odblokował się

Spoiler

fast travel

i będę maksował tam właśnie wszystkich na 5*, standard zlecania się pojawiły

a u mnie tam już droga jest ;)

Można później też bossów powtarzać jak w jedynce Director's Cut za pomocą figurek?

Opublikowano

Nie wiem nie sprawdzałem no ale półeczka w schronie widziałem była jak w 1 więc może tak. Wcześniej nie miałem tam opcji na interakcje.

Opublikowano

Fajne jest to rzucanie kukiełką, realnie wpływa na potyczki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1