Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Cholerna fabuła, po 8 rozdziale się tak zagęszcza że trochę ciężko wrócić do normalnego roznoszenia paczek.Trumna jaki wynalazek Panie Brzozka, to może chwycić w Inpost.
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Przeszedłem w trybie offline i gra od razu nabrała rumienców. Nie ma nasranych konstrukcji i emotek innych graczy, które po prostu psuły klimat. Jak Kojima chciał, aby pomaganie innym było duszą gry to mógł to chociaż ograniczyć, a tak wychodzę z bunkra a tu bazar dookoła. Teraz jak jestem offline i jest survival.Polecam, jeśli kogoś cały ten aspekt społeczności wytrącał z rytmu.
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Mi się nie podoba nawet to że są kurierzy boty :D przez to czasami kliknę "przekazanie ładunku".
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. I po przejściu w offline macie totalną pustkę? U mnie pomimo tego jest sporo obiektów innych graczy, może to działa działa wstecz tylko dotyczy przyszłej gry?
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Obszary, na których pojawiły się konstrukcje innych graczy będą te konstrukcje już miały, ale nowe miejscówki, które odwiedzasz są zupełnie puste, dlatego polecam wejść w offline jak najwcześniej.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. W online pamiętam że wystarczyło zebrać czasami ceramikę i metal w promieniu 30 m i można było robić drogę. No trochę to słabe jednak. W obszarach dziewiczych trzeba z 2-3 źródeł zwieźć.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. 14 minut temu, LukeSpidey napisał(a):Obszary, na których pojawiły się konstrukcje innych graczy będą te konstrukcje już miały, ale nowe miejscówki, które odwiedzasz są zupełnie puste, dlatego polecam wejść w offline jak najwcześniej.A konstrukcje nie niszczą się po czasie? W jedynce mi mosty znikały jak ich nie usprawniałem co jakiś czas.Mnie również ten aspekt denerwował strasznie. Miałem w połowie gry już tyle palet i metali do budowy mostów w miejsca oddalone od bazy o pare minut drogi, dźwigam te palety, dochodzę do wąwozu gdzie wcześniej widziałem tylko brzegi a tam nasrane już 3 mosty przez innych Pamiętam, że w górach bardzo mało konstrukcji widziałem. A tyrolki innych graczy w ogóle się nie pojawiały po endingu.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Czytam tu płacze o drogi, a mnie wnerwia, że parę nitek tylko zrobionych, wożę te materiały jak głupi, tworze drogi, a potem wyświetla się i tak inny użytkownik z licznikiem kilkuset tysięcy lajków. Edytowane 22 godziny temu22 godz. przez Patapon
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. 13 godzin temu, MEVEK napisał(a):Ja to ogolnie mam tutaj odczucia jak bym budowal Mother Base i rekrutowal Diamentowe Psy a nie laczyl jakies wezly do sieci chilarnej Pod koniec gry to i deja vu z MGS4 odbije Ci się czkawką. Ogólnie Kojimie się udało mnie rozczarować w ostatnich rozdziałach i pewne wątki dotyczące fabuły mi się nie podobały. Najbardziej jednak czuję się strolowany gdy patrzę na okładkę gry.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. 23 minuty temu, oFi napisał(a):A konstrukcje nie niszczą się po czasie? W jedynce mi mosty znikały jak ich nie usprawniałem co jakiś czas.Zapewne się niszczą, ale ja jestem dopiero w 4 rozdziale, więc nic jeszcze tak na dobrą sprawę nie widziałem. Większość Australii jeszcze do podłączenia, ale i Timefall wydaje się być zdecydowanie mniej niż w DS.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Ja dzisiaj wchodzę na pełnej wreszcie, miałem niedokończone sprawy z innymi tytułami, a teraz do końca wakacji tylko paczki w głowie i dokończyć chapter 3 <3. mam nadzieję skończyć fabułę do połowy lipca, bo ciężko będzie na wakacjach bez Sama.5 godzin temu, Nemesis napisał(a):Po skończeniu On the Beach akurat niosłem się z zamiarem powrotu do najlepszej mechanicznie części Metala Też planuje w tym roku odświeżyć Phantom Pain .
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Rozumiem ze juz dorobili ten brakujacy ending ktory Kojima przeznaczyl na P.T ? To i ja sie skusze
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. 5 hours ago, LukeSpidey said:Przeszedłem w trybie offline i gra od razu nabrała rumienców. Nie ma nasranych konstrukcji i emotek innych graczy, które po prostu psuły klimat. Jak Kojima chciał, aby pomaganie innym było duszą gry to mógł to chociaż ograniczyć, a tak wychodzę z bunkra a tu bazar dookoła. Teraz jak jestem offline i jest survival.Polecam, jeśli kogoś cały ten aspekt społeczności wytrącał z rytmu.W Meksyku jest jeszcze spoko, gra się jak w jedynce. Nie ma konstrukcji graczy, do momentu kiedy podłączymy bazę do sieci. Natomiast pierwsza misja w Australii i jak grzyby po deszczu wyrastają nam mosty, liny i drabiny, a placówka jeszcze nie podpięta do sieci. Wttf!? Chyba trzeba zagrać offline, bo to strasznie psuje grę.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. Tia. Miałem podobne odczucia. Nowy kontynent, można rzec, że dziewiczy. Wychodzę z Magellana, wytyczyłem sobie trasę, a tam most, stacja ładowania, schron, skrzynka pocztowa, itd. Edytowane 17 godzin temu17 godz. przez DarkStar
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. 5 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):Ciekawe jak sprzedaż. Obstawiam max 1.5 mln w miesiąc.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. Teraz, Patapon napisał(a):Ciekawe jak sprzedaż. Obstawiam max 1.5 mln w miesiąc.1.4 mln do 30 czerwca według estymat (digital głównie).
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. 6 godzin temu, oFi napisał(a):A konstrukcje nie niszczą się po czasie? W jedynce mi mosty znikały jak ich nie usprawniałem co jakiś czas.masz procenty jak na mapce popatrzysz np na słupki od drógu mnie chapter 6, drogi na chwilę obecną odjebane jak w Roadcraft praktycznie wszędzie gdzie się dało, no wkręciłem się ale GOTY to to nie będzie o nie, bezpieczne dlc jak TOTK tyle że mapki nowe zrobili.
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. Ja zaczynam 4 chapter i już przeszedłem totalnie na rozgrywkę offline, mam duży fun ze stawiania sprzętu i korzystania z niego. No...do czasu aż go zaleje temporal
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Szmatławiec ostro z oceną dla DS2 Z tym online to rzeczywiście ciekawy case. Ciekaw jestem czy tutaj o wiele gorzej jest z budowaniem gdy danych mostów nie mamy. Ale mi się to w jedynce podobało, że ten złom zbieramy i musimy porobić troche side questów z MUŁami, by pofarmić troche materiałów.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Kojima stawia w grze tezę o izolacji społeczeństwa i zerwaniu więzi międzyludzkich oraz konieczności ich odbudowania, a gracze przechodzą w tryb offline, bo ich emotki i obiekty innych wkurwiają - jaki to jest geniusz
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.