Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Prawdopodobnie mają przypisane nicki postaci, które są na twoim "serwerze" i tyle jest aspektu online. Z tego co pamiętam, offline po prostu pojawiają się bronie z powietrza i tyle. Na pewno ich działalność jest już dodana od samej gry, nikt nie stoi i nie oddaje dokładnie tych broni co trzeba na daną walkę lol.Chociaż te nicki tak brzmią (podobnie jak pod wodą gdy umrzemy i w wielu innych sytuacjach), że nie mam pewności, czy to są prawdziwi gracze. No ale cóż, nie każdy umie wymyślić naprawdę wyjątkowego nicka jak ogqozo...Ale mam bekę z tych walk, w dwójce nic praktycznie nie zmienili, ot, bardzo powoli brodząc w smole szczelasz w potwora aż padnie i w sumie tyle, a duszek cały czas dosłownie rzuca w ciebie potrzebnymi brońmi i leczonkiem lol. RAZEM JEST ŁATWIEJ, przekaz zrozumiany, Kojimbo.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. W zakresie BT jest jak było, fakt, chociaż jestem w 8 rozdziale i wprowadzono dwie duże zmiany i sposoby prowadzenia tych walk.Widać że z koślawych walk próbują jakoś wyjść upgrade'ując je. Za to walka z bossem nr 2 to była już rewolucja ;]
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Generalnie to chyba mocno usprawnili walkę z ludzikami i obozy, chcesz po cichu proszę bardzo pełno opcji i fajnie, chcesz na rambo tak samo. Fajnie się tu strzela.
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. 9 godzin temu, ogqozo napisał(a):Na pewno ich działalność jest już dodana od samej gry, nikt nie stoi i nie oddaje dokładnie tych broni co trzeba na daną walkę lol.Pomyślałem sobie, że przy efekcie skali, gdyby graczy było naprawdę dużo, to teoretycznie broń wrzucana do tych zielonych kółek ze zleceń mogłaby być transportowana akurat do kogoś kto walczy z bossem. :) To byłoby świetne. Gra mogłaby się posiłkować generowanymi zasobami, oczywiście, bo najwięcej ludzi gra na premierę tylko.Ja mam tylko dwóch bossów za sobą. W pierwszej części walki z bossami mi się nie podobały, ponieważ9 godzin temu, ogqozo napisał(a):bardzo powoli brodząc w smole szczelasz w potwora aż padnie i w sumie tyle, a duszek cały czas dosłownie rzuca w ciebie potrzebnymi brońmi i leczonkiem(dokładnie to, one dla mnie były nudne i bez pomysłu)Ten drugi boss był już lepszy, chociaż nadal pozostający w schematach ze wszystkich gier, czyli strzelaj w świecące punkty. Przydałoby się z coś z jakimś gimmickiem, gdzie trzeba wykombinować jakiś sposób, coś robić w trakcie walki.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 2 godziny temu, messer88 napisał(a):Generalnie to chyba mocno usprawnili walkę z ludzikami i obozy, chcesz po cichu proszę bardzo pełno opcji i fajnie, chcesz na rambo tak samo. Fajnie się tu strzela.Dodali sporo możliwości walki i nie mam tu specjalnych komentów, bo wiadomo że to nowy MGS V co jest dość cool, ale nadal nie w 100% mi to trybi z głównym założeniem gry. Jakby nie patrzeć, mamy dostarczać bezpiecznie ładunki, i za to wyłącznie dostajemy rangę S - ma sens po prostu omijać zagrożenia. Jasne, można powiedzieć, że dobry kurier potrafi zadbać o wyeliminowanie z rozmysłem wszystkich przeszkód na drodze, w tym rozstrzelanie gangów odkładając wcześniej plecak i potem biorąc go z powrotem, ale trochę mi się nie chce lol. Walki są fajne, ale przecież prawie zawsze mam na sobie masę sprzętu, który gdzieś niosę, i nie chce mi się go zostawiać co chwila bo jak zgarnę kulkę z karabinu to niesione zatyczki do uszu dla Artysty będą miały 15% uszkodzenia.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. 6 minut temu, ogqozo napisał(a):w tym rozstrzelanie gangów odkładając wcześniej plecak i potem biorąc go z powrotem, ale trochę mi się nie chce lol.No właśnie w 1 by mi się nie chciało, tutaj się tak bawię, umiejętności broniek się levelują. Zobaczę za kilkanaście h czy dalej się tak będzie chciało.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Z tym ładunkiem to najłatwiej odpiąć na platformie, załatwić sprawę, i po nią wrócić, ani BT ani wrogowie się nią raczej nie zainteresują. Ja ciągle łażę z platformą, albo załadowany jak idiota, ciężko się zdecydować ile i jaką broń przy sobie trzymać.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. 1 godzinę temu, DarkStar napisał(a):Pomyślałem sobie, że przy efekcie skali, gdyby graczy było naprawdę dużo, to teoretycznie broń wrzucana do tych zielonych kółek ze zleceń mogłaby być transportowana akurat do kogoś kto walczy z bossem. :) To byłoby świetne. Gra mogłaby się posiłkować generowanymi zasobami, oczywiście, bo najwięcej ludzi gra na premierę tylko.Zbyt piękne żeby było prawdziwe.A działają Wam te więzi z innymi graczami? Dodałem sporo znajomych i zawiązałem z nimi 'kontrakt', ale nigdy nie napotkałem żadnej konstrukcji od nich.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Wózeczek też mam zawsze w plecaku bo w story misjach zbieram pogubione paczki po drodze.
Opublikowano 15 minut temu15 min Pickup z chwytakiem i działkiem to jest mój nowy sposób na traversal. Autostrad nabudowałem jak Kulczyk.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.